Moikka,
Millainen paikka Tampereella on Annala? Entä Levonmäki? Sinne suunnalle meinaan rakennetaan uusia taloja..
Annala
13
3844
Vastaukset
- kuin
Asuinpaikkana varmaan ihan ok. Kaveri on viihtynyt siellä. Mutta aina kun käyn siellä, niin sieltä on tosi hidasta ja pitkä matka keskustaan. Se on jopa hitaampi kuin keskusta-Lentsu.....
- asukki
Jeps Annalasta taitaa olla melko pitkä matka keskustaan...ainakin luulen niin 20vuoden kokemuksella. Mutta on Annalassa hyvääkin...ei oo autoja pörräämässä ihan koko ajan ja seutu on muutenkin rauhallinen...ja paras asia on se että manneja täällä en oo nähny kun ihan yhen tai kaks. Vittuun jokanen manne...
- Paikallismaantiede
Takavuosina se oli vilkas paikka lähiöksi.
- Tamperer
Annalassa on kamala kerrostaloghetto, heti sinne ajaessa on siinä yhdessä kerrostalossa tosi "hienosti" laitettu paistinpannuja roikkumaan...
Levonmäki sitä vastoin on tosi siisti paikka, kaikki talot suht. uusia. Matka keskustaan on vain aika pitkä. - ...
Tamperer kirjoitti:
Annalassa on kamala kerrostaloghetto, heti sinne ajaessa on siinä yhdessä kerrostalossa tosi "hienosti" laitettu paistinpannuja roikkumaan...
Levonmäki sitä vastoin on tosi siisti paikka, kaikki talot suht. uusia. Matka keskustaan on vain aika pitkä."yhdessä kerrostalossa tosi "hienosti" laitettu paistinpannuja roikkumaan..."
Älä ota sitä noin vakavasti, kyseessä "tositeekkarien" kommuuni. Onhan se hienoa, että Suomen tulevaisuuden toivot asustaa samassa lähiössä ;) - kuva
Tamperer kirjoitti:
Levonmäki sitä vastoin on tosi siisti paikka, kaikki talot suht. uusia. Matka keskustaan on vain aika pitkä.Se on Tupsulan kuolleitten paistinpannujen hautausmaa...
http://www.ton.tut.fi/tupsula/images/B14_pannut.jpg - Tamperer
... kirjoitti:
"yhdessä kerrostalossa tosi "hienosti" laitettu paistinpannuja roikkumaan..."
Älä ota sitä noin vakavasti, kyseessä "tositeekkarien" kommuuni. Onhan se hienoa, että Suomen tulevaisuuden toivot asustaa samassa lähiössä ;)Itse henkilökohtaisesti en tykkää niistä, enkä haluaisi joka päivä niitä nähdä, joten en harkitse Annalaan muuttoa. Joku toinen saattaa tietysti olla eri mieltä.
- alkup.
Tamperer kirjoitti:
Itse henkilökohtaisesti en tykkää niistä, enkä haluaisi joka päivä niitä nähdä, joten en harkitse Annalaan muuttoa. Joku toinen saattaa tietysti olla eri mieltä.
Kiitos kommenteistanne! Olen nyt muuttamassa Annalaan ja pannut ovat mielestäni hauska juttu, ei siis haittaa tippaakaan :-)
- usein ohikävelevä
siis tupsulan paistinpannujen takia et tänne muuta?
tupsula on hassu paikka, piristystä keskellä annalaa. niillä on kaikkea mukavaa juttua, juhlapäivinä ja muuta.
muistan pienenä kun jo tykkäsin siitä, obelix ikkunassa ja kaikkea :)
hih.
- Anonyymi
Annala on oikein rauhallinen alue.
- Anonyymi
Oikea nimi voisi olla Konnala. Kaukajärven kyljessä. Liikaa kerrostaloa, lähiötä. Jos on auto pääsee luontoon ehkä, ilman sitä bussien varassa sumpussa.
- Anonyymi
Vainaja löydetty asunnosta annalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346