Nyrkkeilysäkki

Stressileluksi

Moi! Oon tällänen 164/59 (20v) tyttö ja nyt haluun itelleni nyrkkeilysäkin!! Asun omassa kämpässä (luhtitalo tai mikälie) Niin. Eli siis asiaan. Tosiaan haluan nyrkkeilysäkin itselleni stressi leluksi ^^ :) Ja tarvitsen neuvoa kun oon niin tietämätön kun tulee tähän aiheeseen. Minkä kokoinen/painoinen säkki sopisi minulle? Ja mistä sellaisen saisi edullisesti (joutuu kuitenkin myymään koko höskän tos vuoden päästä ku tulee muutto ulkomaille) Ja sit toi kiinnitys. No meiän katot ei oo mitää betonia. ku koputtaa niin ne tuntuu olevan yhtä vahvaa tekoa ku meiän talon kipsiseinät. Eli siis miten nyrkkeilysäkki kiinnitetään kattoon ilman et se sit tulee alas sieltä puolet katosta mukanaan? En tiedä mistään mitään. Eli tää olis vähän ku boxing bag for dummies tyylinen asia. Eli kaikki pitää selittää ku 5 vuotiaalle. En tiedä mitä tarkoittaa proppaus tai kattoristikko vai oliks se kattotuoli.... En siis MITÄÄN. Sanotaan näin yksinkertaisesti; Kun vastaatte, ajatelkaa et se vastaus tulee 14 vuotiaalle pikku blondille jolle kaikki pitää vääntää rautalangasta. Niin sit on ainakin varma etten käsitä mitää väärin :D Kiitos :)

1

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Hei. Suosittelisin, että et ala omin päin hakkaamaan säkkiä. Ilman mitään osaamista se ei ole kovin hauskaa ja lisäksi sinulla on iso riski hajottaa ranteesi säkkiin. Parempi vaihtoehto olisi mennä edes kokeeksi kuntonyrkkeilytunnille. Monet kunnat ja nyrkkeilyseurat järjestävät niitä edullisesti. siellä saisit käsityksen siitä, onko säkkitreeni sinun juttusi ja oppisit vähän tekniikkaakin. Jos nyt kuitenkin hankit säkin, niin kelvollisia säkkejä saa urheilukaupoista ja isojen markettien urheiluosastoilta kohtuuhintaan. Osta mieluummin pehmeä säkki kuin kivikova ja ehdottomasti käsisiteet ja säkkihanskat, ettet hajota käsiäsi. Jos talo on puurakenteinen, niin säkin kiinnitys pitäisi saada kattopalkin ympäri. Jos joudut teettämään sen, se luultavasti maksaa enemmän kuin itse säkki. Proppaus tarkoittaa, että kattoon porataan reikä ja siihen pannaan muovinen tulppa, johon kiinnitysruuvi sitten ruuvataan. näin säkin koukku voidaan kiinnittää betonikattoon. Kattotuoli on katossa oleva poikittainen tukipalkki. Kattoristikko taas tällaisten palkkien muodostama ristikko. Niihin se säkki pitäisi saada kiinni tavalla tai toisella ja siihen tarvitaan töihin joku joka osaa asiansa. Yksi vaihtoehto olisi kiinnittää säkki roikkumaan seinään telineellä, joita saa kamppailulajikaupoista. ne eivät tosin ole ihan halpoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5320
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2606
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1804
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1547
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1073
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1060
    Aihe