Olen kokeillut muutamia kertoja tilannetta, jossa isohko nainen istuu kahareisin hartioiden päällä. Jostain syystä kiinostaa tämäntapaiset asiat. Naistuttuni oli n. 80 kg, ja hän istui pääläni, katsoen TV:tä, tai kuunteli musiikkia. Kokeilimme myös lyhytaikaisesti naaman päällä istumista, joka oli ihan jännä kokemus Nykyään hän asuu sen verran kaukana, että tapaamme erittäin harvoin. Erityisesti isot naiset kiinnostaa. Kiinnostaako ketään/oletko kokeillut??
Nainen rartioiden päällä
7
1604
Vastaukset
- ShoulderRide
http://www.ultimateshoulderrides.com/ vilkaise tuota sivustoa, siis mikään ei voita tunnetta kun saa aikuisen ison naisen harteille ratsastamaan kun tällä on hame päällä, kenties nailon sukat ja sukkanauhat hameen alla. Löytyykö naisia jotka haluaisivat ratsastaa miehen harteilla?
- tubulus
ja laittaisin ylleni tuollaiseen sessioon mustan korsettini, mustat sukkanauhasukat mutta ei tietenkään pikkupöksyjä koska pöksyt jalassa menisi hohto koko hommasta. Tuntuu varmaan miehestä kivalta kun naisen pehmoiset reidet ovat poskia vasten. Siinä kun mies vielä hiplaisi ja hivelisi käsillään niitä mustiin verkkopitsisukkiin verhottuja sääriä niin kyllä kelpaisi.
- 16v poika
Moi vaan, tässä kirjottelee vaalea, normaalikroppanen, kokematon 16v poika varsinais-suomesta. Myös mulla on kiinnostusta noihin istumisjuttuihin (myös naamanpäälläistumiseen), eli jos sua kiinnostais pitää hauskaa päällä istumisen ja mahdollisen "opettamisen" merkeissä kokemattoman pojan kanssa, niin mailaa jokuvo(at)suomi24.fi niin kerron itsetäni lisää ja jutellaan enemmän.
- tubulus
16v poika kirjoitti:
Moi vaan, tässä kirjottelee vaalea, normaalikroppanen, kokematon 16v poika varsinais-suomesta. Myös mulla on kiinnostusta noihin istumisjuttuihin (myös naamanpäälläistumiseen), eli jos sua kiinnostais pitää hauskaa päällä istumisen ja mahdollisen "opettamisen" merkeissä kokemattoman pojan kanssa, niin mailaa jokuvo(at)suomi24.fi niin kerron itsetäni lisää ja jutellaan enemmän.
kokematon joten eipä ole minusta opettajaksi. Sitä paitsi en oikein tunne vetoa teinipoikiin kun olen itse keski-ikäinen naisenrottelo.
- yliastuttu
Voisi olla hauskaa kokeilla tuota. Kokeilunhaluiset naiset voivat laittaa minulle postia osoitteeseen [email protected]
- uudesta kiinnostunut
Uskoisin että niin niskani kuin naamani ovat sen verran hyvää tekoa, että kestäisivät hieman rankemmankin ratsastuksen....joten mitenkä olisi?
- ShoulderRide
tubulus kirjoitti:
kokematon joten eipä ole minusta opettajaksi. Sitä paitsi en oikein tunne vetoa teinipoikiin kun olen itse keski-ikäinen naisenrottelo.
SIIS ei voi olla totta! OMA FANTASINI! Paras ja mielenkiintoisin fantasiani olisi että aikuinen nainen, ei mikään pikkutyttö, jolla olisi reilusti painoa ja mielellään paksut reidet ja iso pylly, tulisi harteilleni päällään leveähelmainen hame ja alla pitkät mustat sukat ja sukkanauhat - ilman pikkuhousuja. Kaikki näyttäisi "viattomalta" eli nainen ei paljasta hameen alla olevia ihanuuksia vaan säädyllisesti nousisi harteille ja tuntisin naisen painon niskaani vasten ja miten naisen paljas kiihottava painaisi niskaani vasten koko naisen painolla, iho ihoa vasten. Hyväilisin käsilläni naisen kaunista naisellista säärtä, sitten siirtyisin hitaasti ylemmäksi ja käsini hyväilisi reittä ja sitten paljasta reittä ja sukkanauhaa johon sukka loppuu. Nainen liikuttaisi lantiotaan, eteen ja sivulle niin että pillu nautinnollisesti hankaisi niskaani vasten. Nainen istuu siis kahareisin niskaani vasten harteillani joten herkkä kiihottunut paisunut klitoris saa voimakasta hankausta joka ennestään kiihottaa naista ja tuntuu taivaallisen hyvältä. Nainen hyväilee käsillään siinä ratsastaessaan voimakkaita lihaksikkaita käsivarsiani ja nainen tuntee miehen voiman allaan miten tämä jaksaa kantaa naista. Pian nainen puristaa reisillään voimakkaasti, miehen pää puristuksissa naisen reisien välissä kiihottaa naista ja mies tuntee paksujen voimakkaiden reisien puristusvoiman mikä myös kiihottaa miestä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919