Ilmoitin maanantaina että kotiverkko ei toimi ja vieläkään ei ole tapahtunut mitään. Sähköpostilla olemme vaihtaneet keskustelua ja näyttää siltä että siellä päin ei edes ymmärretä mistä on kyse. Lähettelevät vain lisäkysymyksiä ja olenkin nyt heidän kanssaan "kirjevaihdossa"? Asia hoituisi huomattavasti helpommin jos viitsisivät ottaa yhteyttä puhelimitse mutta ei näytä olevan kiinnostusta. jos tässä vielä kestää niin menee hermot ja sanon irti koko perheen liittymät, eli 5kpl ja vaihdetaan sellaiseen jolla on palvelua
Vastaukset 3
- älä pitkästy
itsellä kesti 3 viikkoa korjaus
- ehkä apua täältäkin
Mitä muuten tarkoitat sillä, ettei kotiverkko toimi? Montako konetta sinulla on kotiverkossa ja mitä koetat tehdä? Etkö esim. saa yhteyttä yhdestä kotiverkon koneesta toiseen pelataksesi vaikkapa autopeliä, jossa voi olla useampia pelaajia samassa kisassa?
- Mitä jos itse soittaisit?
Siis voithan sinäkin soittaa? Itselläni oli perjantaina ongelma, ja puhelinsoiton jälkeen kului 10 min. ja ongelma oli ratkaistu Elisan toimesta. Ethän itsekään vastaa sähköpostiin puhelulla tai puheluun postikirjeellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519