Anna jakaa TAAS uudelle

Henna Salinainen

Taas Annalla uusi kullinjatke kierroksessa. Keskittyisi nyt vaan uraansa!

14

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäs luonteelleen voi

      pissismiin kuuluu ahkera pallinkantotelineiden kierrätys. minkäs tiikeri juovilleen mahtaa.

      • ihmeellinen nainen!

        Minä olen kaksi vuotta hakenut, enkä ketään ole löytänyt.


      • kaunis ja
        ihmeellinen nainen! kirjoitti:

        Minä olen kaksi vuotta hakenut, enkä ketään ole löytänyt.

        menestynyt artisti. On se vähän eri juttu, kun joku Maija meikäläinen.


    • harmittaa...

      asetu vaan jonoon - viimeiseksi. :)

    • paljastui taas kerran

      onks tässä nyt se sama pikku-anna, joka idolsin jälkeen kehtasi jossain haastiksessa tekopyhästi hymistellä, että seksi kuuluu vaan avioliittoon:(( Mutta onhan sillä tapana muutenkin kieliruskeena laukoa kaikenlaista typerää.

      • mitä on tuo

        kieliruskee?


      • Oikeinkirjoituksesta

        päätellen Ari-fani!


      • vai sitä

        on tultu Ari-palstalta tänne marttailemaan. ;)


      • annan puolesta

        Minun mielestäni,anna on hoitanut erittäin hyvin uraansa,ja on ansainnut molemmat emma-patsaat. levytkin on nuorille erittäin opettavaisia,tunnelmallisia. Anna on monille,monille nuorille hyvä esimerkki.ja jos täällä hänestä valittaa,niin miettikää,pystyisittekö itse samaan,noin nuorena.


    • TAAS olihan

      sillä se yks vaikka kuinka pitkään. Miks oot noin katkera muuten?

      • olisin niin

        onnellinen,jos Anna mulle jakais... ;)


      • meliini
        olisin niin kirjoitti:

        onnellinen,jos Anna mulle jakais... ;)

        Totta kai, kun et paremmilta saa.


    • Melissa

      Kyllä jaksaa herranjumala olla kateellista porukkaa!! Jos teitä se Anna noin paljon vituttaa ni miks jaksatte vaivautua tänne oikein tulemaan arvostelemaan ja haukkumaan. Mulla ei kävis pienessä mielessäkään et kuluttaisin aikaani jossai suomi 24 keskustelupalstoilla haukkumassa jotain ihmistä... ei niinku pysty ymmärtää... ei sillä etteikö mielipiteitä sais olla (ku joku keskenkasvunen kersa alkaa kuitenkin jankuttaa kohta jotain sananvapaudesta yms paskasta) mut tää on jo ihan älytöntä! Että oikein tulemalla tulee tänne, käy vähän haukkumassa jotain henkilöä joka ei ite pysty puolustautuu millään tavalla, lähettää viestin ja vielä ite uskoo siihen sontaan mitä suoltaa!! Oikeesti. Eikö toi nyt oo vähän hassua. Ja ite tosissaan eksyin ihan sattumalta tänne ennenku joku alottaa siitäkin jonku ininän, et en todellakaan käy säännöllisesti täällä pönkittämässä omaa huonoa itsetuntoani haukkumalla kaiken maailman ihmisiä. Eikö nää julkkikset oo muutenkin ihan tarpeeks kaiken kansan riepoteltavana, että tarvii oikein tämmönen morkkaus sivu perustaa?? Kiinnostaisi kyllä enemmän ku paljon tietää minkä tyyppiset ihmiset täällä kirjottelee.. just tyylii jotai oman elämänsä luusereita jotka on vaan niin helvetin kateellisia ihmisille jotka menestyy ja pärjää tässä elämässä. Tätä juttua tulis nyt vaikka kuinka ja paljon... kertakaikkiaan vaan ottaa niin suunnattomasti päähän teidän kaltaset ihmiset, joita onneks on suhteessa paljon paljon vähemmän ku kivoja, ystävällisiä ihmisiä, jotka osaa iloita toisten menestymisestä ja onnistumisesta. Kaikista hauskinta tässä on se että en ees ole mikään Anna Abreun fani sen paremmin kun kenenkään muunkaan, kuitenkin sympatiat on aina sen kiusatun puolella. Tsemppiä Annalle ja toivottavasti jaksaa säilyttää sen ihanan aidon ja sydämmellisen otteen jatkossakin! Ja sekös teitä kateellisia vituttaa!! Ei muuta ku naama vihreeks vaan jatkossakin teille ja Henna Salinainenkin hommaamaan oikein kunnolla kyrpää ku noin harmittaa!! P.s. Seksi voi tehdä jopa iloiseksi
      AAAAAAAAAHHHHHHA HHAAAAAAAAAAAAAA

      • :D

        KIITOS sulle, itteänikin vituttaa ihan armottomasti kaikki nää säälittävät paskanjauhajat... :D En vaan ikinä jaksa kirjottaa esim. tänne suomi24: ään mitään vaikka kuinka ketuttais. Ja joo, en oo mäkään Abreu- fani, no en kyllä kenenkään muunkaan...

        Aargh, alko ahistaa, maailmassa on liikaa idiootteja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe