Anna jakaa TAAS uudelle

Henna Salinainen

Taas Annalla uusi kullinjatke kierroksessa. Keskittyisi nyt vaan uraansa!

14

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäs luonteelleen voi

pissismiin kuuluu ahkera pallinkantotelineiden kierrätys. minkäs tiikeri juovilleen mahtaa.

• ihmeellinen nainen!

Minä olen kaksi vuotta hakenut, enkä ketään ole löytänyt.

• kaunis ja
        ihmeellinen nainen! kirjoitti:

Minä olen kaksi vuotta hakenut, enkä ketään ole löytänyt.

menestynyt artisti. On se vähän eri juttu, kun joku Maija meikäläinen.

• harmittaa...

asetu vaan jonoon - viimeiseksi. :)

• paljastui taas kerran

onks tässä nyt se sama pikku-anna, joka idolsin jälkeen kehtasi jossain haastiksessa tekopyhästi hymistellä, että seksi kuuluu vaan avioliittoon:(( Mutta onhan sillä tapana muutenkin kieliruskeena laukoa kaikenlaista typerää.

• mitä on tuo

kieliruskee?

• Oikeinkirjoituksesta

päätellen Ari-fani!

• vai sitä

on tultu Ari-palstalta tänne marttailemaan. ;)

• annan puolesta

Minun mielestäni,anna on hoitanut erittäin hyvin uraansa,ja on ansainnut molemmat emma-patsaat. levytkin on nuorille erittäin opettavaisia,tunnelmallisia. Anna on monille,monille nuorille hyvä esimerkki.ja jos täällä hänestä valittaa,niin miettikää,pystyisittekö itse samaan,noin nuorena.

• TAAS olihan

sillä se yks vaikka kuinka pitkään. Miks oot noin katkera muuten?

• olisin niin

onnellinen,jos Anna mulle jakais... ;)

• meliini
        olisin niin kirjoitti:

onnellinen,jos Anna mulle jakais... ;)

Totta kai, kun et paremmilta saa.

• Melissa

Kyllä jaksaa herranjumala olla kateellista porukkaa!! Jos teitä se Anna noin paljon vituttaa ni miks jaksatte vaivautua tänne oikein tulemaan arvostelemaan ja haukkumaan. Mulla ei kävis pienessä mielessäkään et kuluttaisin aikaani jossai suomi 24 keskustelupalstoilla haukkumassa jotain ihmistä... ei niinku pysty ymmärtää... ei sillä etteikö mielipiteitä sais olla (ku joku keskenkasvunen kersa alkaa kuitenkin jankuttaa kohta jotain sananvapaudesta yms paskasta) mut tää on jo ihan älytöntä! Että oikein tulemalla tulee tänne, käy vähän haukkumassa jotain henkilöä joka ei ite pysty puolustautuu millään tavalla, lähettää viestin ja vielä ite uskoo siihen sontaan mitä suoltaa!! Oikeesti. Eikö toi nyt oo vähän hassua. Ja ite tosissaan eksyin ihan sattumalta tänne ennenku joku alottaa siitäkin jonku ininän, et en todellakaan käy säännöllisesti täällä pönkittämässä omaa huonoa itsetuntoani haukkumalla kaiken maailman ihmisiä. Eikö nää julkkikset oo muutenkin ihan tarpeeks kaiken kansan riepoteltavana, että tarvii oikein tämmönen morkkaus sivu perustaa?? Kiinnostaisi kyllä enemmän ku paljon tietää minkä tyyppiset ihmiset täällä kirjottelee.. just tyylii jotai oman elämänsä luusereita jotka on vaan niin helvetin kateellisia ihmisille jotka menestyy ja pärjää tässä elämässä. Tätä juttua tulis nyt vaikka kuinka ja paljon... kertakaikkiaan vaan ottaa niin suunnattomasti päähän teidän kaltaset ihmiset, joita onneks on suhteessa paljon paljon vähemmän ku kivoja, ystävällisiä ihmisiä, jotka osaa iloita toisten menestymisestä ja onnistumisesta. Kaikista hauskinta tässä on se että en ees ole mikään Anna Abreun fani sen paremmin kun kenenkään muunkaan, kuitenkin sympatiat on aina sen kiusatun puolella. Tsemppiä Annalle ja toivottavasti jaksaa säilyttää sen ihanan aidon ja sydämmellisen otteen jatkossakin! Ja sekös teitä kateellisia vituttaa!! Ei muuta ku naama vihreeks vaan jatkossakin teille ja Henna Salinainenkin hommaamaan oikein kunnolla kyrpää ku noin harmittaa!! P.s. Seksi voi tehdä jopa iloiseksi
      AAAAAAAAAHHHHHHA HHAAAAAAAAAAAAAA

• :D

KIITOS sulle, itteänikin vituttaa ihan armottomasti kaikki nää säälittävät paskanjauhajat... :D En vaan ikinä jaksa kirjottaa esim. tänne suomi24: ään mitään vaikka kuinka ketuttais. Ja joo, en oo mäkään Abreu- fani, no en kyllä kenenkään muunkaan...

Aargh, alko ahistaa, maailmassa on liikaa idiootteja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe