olen käynyt yhteis höyrysaunassa, ja huomannut että monella naisilla on joko hieman ajeltut tai kokonaan pimpin karvat harvoin näkee luonnollisesti pikine karvoineen olevia naisia saunassa se alkaa olla kohta muisto ajoilta ennen oli ja nyt ei ole niin
harvoin näkee luonnollisesti
5
4024
Vastaukset
- ja tuojotat
naisten pimppejä!!
- ei ajeltuja pilluja näe
oikein missään, provohan tuo aloitus kyllä oli muutenkin.
kyllä pimpin kuuluuu olla posliini. itse tykkään antaa suuseksiä ja en todellakaan suostu nuolemaan mitään pöheiköitä. panokin tuntuu paremmalle kun molemmat on posliineja.
- kuitenkin
Joillakin on paksumpaa karvaa ja silloin sänkikin on kovempaa. Itse en anna enää mieheni ajella täysin posliiniksi koska hänen sänkensä on todella kovaa ja paneminen sattuu kun sänki hinkkaa pimppiäni. Itsekään en ajele täysin posliiniksi, mutta sen verran kuitenkin, että suihinotto onnistuu ilman että tarvitsee sylkeä karvoja suusta. Kerran ajelin posliiniksi, mutta mielestäni pimppini näytti ihan hölmöltä ja kun sänki tuli niin suorastaan rumalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439