Rrauh

Ja murrr

Onko täällä ihan oikeasti näin uskovaisia ihmisiä? Voiko joku tosiaan uskoa näin sokeasti johonkin horoskooppimerkkiin? Siis jos syntyy joku päivä, niin on tämän luonteinen, mutta jos syntyy päivää myöhemmin niin on ihan eri luonteinen. Ei hyvät lapset sentään. Jotkut jopa ihan valitsevat puolisoita sen perusteella, milloin ne on syntyny. Ne hakee seuraa, ja jos olis pistäny syntymäajaksi 1.8. hakuehdoksi puolisoehdokkaalle, olis saanu ihannepuolison, mutta kun pisti 31.7. niin saikin juopporentun. Herätkää, erityisesti naiset, mitä soopaa te uskotte?

15

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan näitä

      niin kuolemanvakavasti ota! Hauskaa ajankulua ainoastaan, ainakin minulle. Enkä minä ainakaan tasan tiennyt aviomieheeni alkuun tutustuessani hänen horoskooppimerkkiään - kyllä se oli koko paketti, joka teki vaikutuksen. Vasta myöhemmin lueskelimme jotain horoskooppijuttuja, joiden mukaan merkkimme sopivat toisilleen.

      • Lionman35

        sanottu että olen tyyppiesimerkki Leijonasta. En ollut koskaan mitään horoskooppeja lukenut mutta herätti mielenkiinnon kun noin todettiin. Sillä eksyin myös tänne että mitäs siitä leijonasta oikein sanotaan ja kyllä kaikki piirteet täsmää, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta leijonan piirteethän nyt ovat sellaisia että jokaisen tulisi niihin pyrkiä...köhöm...:)


      • tuon
        Lionman35 kirjoitti:

        sanottu että olen tyyppiesimerkki Leijonasta. En ollut koskaan mitään horoskooppeja lukenut mutta herätti mielenkiinnon kun noin todettiin. Sillä eksyin myös tänne että mitäs siitä leijonasta oikein sanotaan ja kyllä kaikki piirteet täsmää, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta leijonan piirteethän nyt ovat sellaisia että jokaisen tulisi niihin pyrkiä...köhöm...:)

        edellisen kirjoittaja, ja ihan sama juttu, myös minulle on sanottu olen NIIN leijona, ulkonäköä myöten - hiuksetkin on kuin leijonanharja. Äiti sanoo aina, että olen NIIN leijona, niin hyvässä kuin pahassakin. Hänellä sitä pitäisi olla kokemusta, kun isänikin on leijona ja vielä tytärkin on samaa sarjaa... Se, mitä aina ihmettelen on, että harvoin muistetaan mainita, että leijonilla on harvinaisen hyvin kehittynyt huumrintaju - tai ainakin niillä leijonilla, jotka minä tunnen - ja me kykenemme nauramaan myöskin itsellemme, vaikka jotkut tietämättömät muuta väittävätkin. Ollaan me vaan niin erinomaisia! Tämä oli ihan pakko Leijonana lisätä, ettei vaan jäisi kenellekään epäselväksi...


      • Lionman35
        tuon kirjoitti:

        edellisen kirjoittaja, ja ihan sama juttu, myös minulle on sanottu olen NIIN leijona, ulkonäköä myöten - hiuksetkin on kuin leijonanharja. Äiti sanoo aina, että olen NIIN leijona, niin hyvässä kuin pahassakin. Hänellä sitä pitäisi olla kokemusta, kun isänikin on leijona ja vielä tytärkin on samaa sarjaa... Se, mitä aina ihmettelen on, että harvoin muistetaan mainita, että leijonilla on harvinaisen hyvin kehittynyt huumrintaju - tai ainakin niillä leijonilla, jotka minä tunnen - ja me kykenemme nauramaan myöskin itsellemme, vaikka jotkut tietämättömät muuta väittävätkin. Ollaan me vaan niin erinomaisia! Tämä oli ihan pakko Leijonana lisätä, ettei vaan jäisi kenellekään epäselväksi...

        Sen lisäksi että olemme henkisiltä ominaisuuksiltamme varsin erinomaisia olemme myös aivan peijakkaan hyvänäköisiä! :D On se niin mahtavaa olla leijona!


      • Leosaurus
        tuon kirjoitti:

        edellisen kirjoittaja, ja ihan sama juttu, myös minulle on sanottu olen NIIN leijona, ulkonäköä myöten - hiuksetkin on kuin leijonanharja. Äiti sanoo aina, että olen NIIN leijona, niin hyvässä kuin pahassakin. Hänellä sitä pitäisi olla kokemusta, kun isänikin on leijona ja vielä tytärkin on samaa sarjaa... Se, mitä aina ihmettelen on, että harvoin muistetaan mainita, että leijonilla on harvinaisen hyvin kehittynyt huumrintaju - tai ainakin niillä leijonilla, jotka minä tunnen - ja me kykenemme nauramaan myöskin itsellemme, vaikka jotkut tietämättömät muuta väittävätkin. Ollaan me vaan niin erinomaisia! Tämä oli ihan pakko Leijonana lisätä, ettei vaan jäisi kenellekään epäselväksi...

        Syön pikkuleijonat aamiaiseksi.


      • karjut!
        Leosaurus kirjoitti:

        Syön pikkuleijonat aamiaiseksi.

        Napsi vain pikkileijonia, meille Isoille, Oikeille Leijonille et pärjää kuitenkaan!


      • Ja vaikka
        Lionman35 kirjoitti:

        Sen lisäksi että olemme henkisiltä ominaisuuksiltamme varsin erinomaisia olemme myös aivan peijakkaan hyvänäköisiä! :D On se niin mahtavaa olla leijona!

        olisi Bad Hair Daykin (vai onko meillä sellaisia?), niin me vain heilautamme harjaamme ja jatkamme matkaamme pää pystyssä!


      • nauu
        karjut! kirjoitti:

        Napsi vain pikkileijonia, meille Isoille, Oikeille Leijonille et pärjää kuitenkaan!

        Rerrauu heti syön


    • Jälkeenpäin

      Niin ja vielä tämä: eihän ne horoskooppimerkit näköjään mene kuukausien mukaan, tuo onneton esimerkkini on leijonia molemmat. Mutta periaate yhden päivän eron mukaan onkin se jutun juoni jota epäilen.

      • vakavammin kuin toinen

        Itse toimin rekrytoijana keskisuuressa kansainvälisessä yrityksessä, olen akateemisesti koulutettu ja muutoinkin rationaalinen ihminen, mutta mutta kylläpä katson horoskooppimerkkejä kuin luen työpaikkahakemuksia. En niin, että kuka sopii mihinkin tai kenenkin kanssa, mutta minulla on joitakin horoskooppimerkkejä, joita en takuu varmasti palkkaa yhtään mihinkään. Yksi niistä on kaksonen. Härkä sopii peruspuurtajaksi, kauris on oikein työnarkomaani, leijona iloinen hauskuuttaja, joka sopii varmuudella edustustehtäviin jne. Ja tämä tarina on tosi. Repiikä siitä!


      • Kiss
        vakavammin kuin toinen kirjoitti:

        Itse toimin rekrytoijana keskisuuressa kansainvälisessä yrityksessä, olen akateemisesti koulutettu ja muutoinkin rationaalinen ihminen, mutta mutta kylläpä katson horoskooppimerkkejä kuin luen työpaikkahakemuksia. En niin, että kuka sopii mihinkin tai kenenkin kanssa, mutta minulla on joitakin horoskooppimerkkejä, joita en takuu varmasti palkkaa yhtään mihinkään. Yksi niistä on kaksonen. Härkä sopii peruspuurtajaksi, kauris on oikein työnarkomaani, leijona iloinen hauskuuttaja, joka sopii varmuudella edustustehtäviin jne. Ja tämä tarina on tosi. Repiikä siitä!

        Otatko minut töihin? Olen leijona ja olen kyllä just aina ollu hauskuuttaja missä vain olenkin. Siinä mielessä olet kyllä ihan oikeassa. Olen myös ollut ison firman IT-tuessa ja siinä edustin koko firmaa ja työntekijätki tykkäsi kun olin piristäjä ja touhuaja. Eikä tämä ole mikään työpaikkahakemus.....


      • Vaan
        Kiss kirjoitti:

        Otatko minut töihin? Olen leijona ja olen kyllä just aina ollu hauskuuttaja missä vain olenkin. Siinä mielessä olet kyllä ihan oikeassa. Olen myös ollut ison firman IT-tuessa ja siinä edustin koko firmaa ja työntekijätki tykkäsi kun olin piristäjä ja touhuaja. Eikä tämä ole mikään työpaikkahakemus.....

        No et tietenkään ota. Mutta olipa aika jännä tuo jellona-juttu, sellainen kuiteski just olen. Oletko joku kiinalais-jing-jang rekrytoija?


      • hätä!

        Me kaiken muun hyvän lisäksi, suurpiirteiset Leijonat annamme sinulle virheesi anteeksi;)! Ettet vain itsekin olisi Leijona, kun palasit korjaamaan mokasi...


      • Ja mau
        hätä! kirjoitti:

        Me kaiken muun hyvän lisäksi, suurpiirteiset Leijonat annamme sinulle virheesi anteeksi;)! Ettet vain itsekin olisi Leijona, kun palasit korjaamaan mokasi...

        En ole tehnyt mitään virheitä :) Ne oli nuo naapurin pojat. En voi tehdä virheitä, olen hirmuinen leijonauros :=)


      • ...
        vakavammin kuin toinen kirjoitti:

        Itse toimin rekrytoijana keskisuuressa kansainvälisessä yrityksessä, olen akateemisesti koulutettu ja muutoinkin rationaalinen ihminen, mutta mutta kylläpä katson horoskooppimerkkejä kuin luen työpaikkahakemuksia. En niin, että kuka sopii mihinkin tai kenenkin kanssa, mutta minulla on joitakin horoskooppimerkkejä, joita en takuu varmasti palkkaa yhtään mihinkään. Yksi niistä on kaksonen. Härkä sopii peruspuurtajaksi, kauris on oikein työnarkomaani, leijona iloinen hauskuuttaja, joka sopii varmuudella edustustehtäviin jne. Ja tämä tarina on tosi. Repiikä siitä!

        Varsinainen rekrytoija :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe