rv5+0 rtestin viiva edelleen haalea

tyhmyri!!

Tein ekan raskaustestin rv4 0, viiva oli selvästi nähtävä mutta haalea. rv4 2 tein Cleqarbluen digitaalisen testin, tulos raskaana. Tänään ajattelin että teen rfsu:n jäljellä olevan testin aamuvirtsasta. Viiva ei ole juurikaan vahvistunut, eikö nyt jo viivan pitäisi olla lähes kontrolliviivan vahvuinen? Oletettavastikin raskaus on mennyt/ menossa kesken? Tämänpäivän (rv5 0) viiva on selvästi nähtävä mutta PALJON vaaleampi kuin kontrolliviiva. Olipas taas älynväläys mennä testaamaan uudelleen. Varhaisultra on rv 6 2, siihen on vielä hirmu pitkä aika.... =(

4

6829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näi menee

oli viiva kuinka hailakka hyvänsä niin olet raskaana eli postitiivinen!!!! Vaikka km tulee niin raskaustesti näyttää vielä plussaa viikko kausia koska hormonia on elimistössä, mulla kesti km jlk yli 8 viikkoa ennen kuin testi oli negatiivinen, että silleen

• LilliMilli

mulla viikon takaa samantyylinen kokemus. Tein "varmistustestit" vkoilla 4 2 sekä 4 4, Ekan positiivisen tein jo 3 4. Ihmettelin, kun viivat eivät vahvistuneet, vaan olivat selvästi himmeämpiä kuin kontrolliviiva. 5 1 alkoikin sitten vuoto, joka ei missään vaiheessa ollut runsasta eikä hyytymäistä. Myöskää kipuja ei ollut. Elättelinkin toiveita vielä tähän päivään saakka, mutta testi oli puhdas negatiivinen. Toivon sinulle parempaa onnea : )

• ffdskj

Minulla on näyttänyt esikoisesta ja nyt tästä toisesta vko:lle 6 ihan haaleeta viivaa. Tästä myöhemmästä ollut nyt alkuraskaudesta myös vuotoa, runsaastikin. Mutta ultrassa sydämen syke näkyi ja esikoinenkin syntyi terveenä.

• elli36

Hei! Itselläni vähän sama tilanne takana. 4 0 tein digitaalisen testin joka näytti että olen raskaan ja selvät raskausoireetkin olivat. Ihan varmuuden vuosi tein uuden raskaustestin 4 4 ja viiva olikin aika haalea mutta kuitenkin ihan selvä viiva. Eilen sitten tein uuden testin joka sanoi selkeästi etten ole enää raskaana ja samana iltana alkoikin vatsakivut. Tänä aamuna alkoi vuoto joka on tavallista runsaampaa ja hyytymiä tulee reilusti, tänään olisi ollut 5 0. Eli oletan tämän olevan kemiallinen raskaus, eikä ollut ensimmäinen, edellinen oli joulukuussa. Kemiallisessa raskaudessa munasolu hedelmöittyy mutta jostain syystä ei sitten kiinnity kohtuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82