...alkaa jo vähän pollet loppua, se on ihme noiden hevosvoimien kanssa, niitä ei koskaan ole liikaa. no kyllä toi 160hp on ihan ok jos on talvikeli ja loskaa, mutta kyllä vaan jo tekisi mieli virittää :)
Onneksi mulla on kesäauto jossa on pikkaisen enemmän.
Mutta on se mini silti varsin mukava peli. Kiva sillä on ajaa. Varsinkin nyt kun on vähän liukkaat, luistonesto vaan pois ja kurveihin sudittelemaan.
lisäää
voimaa
2
629
Vastaukset
- riittävästi
Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että kyllä se ajamisen hupi pitää löytyä jostain muualta kuin tehoista, koska niihin tottuu viikossa. Ja Minissä se hubailu todellakin löytyy sieltä ajettavuudesta :-)
- voimaa
...joo tottahan se on, että muka sillä on kurvailla varsinkin nyt loskalumikelillä. Mut silti... :)
... ja pakkoko noiden on kertoo noista 275hp miniviritysjutuista... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077773
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126036- 835187
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 633014
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066