Hei! Onko nämä puheet nyt kuinka totta, että Risicum ei välttämättä myönnäkään vanhoille asiakkaileen uusia isoja (700-1000) vippejä? Itse olen juuri maksanut Risicumin viimeisen erän pois ja tarkoitukseni oli ottaa uusi iso vippi parin viikon kuluttua jolla maksaisin sitten kaksi muuta vippiä pois. Tämän jälkeen minulle ei enää jäisi kuin Risicumin vippi jäljelle jonka maksettua olisin kokonaan vapaa vipeistä. Nyt alkoikin pelottamaan, että suunnitelmani kusee ja joudun tekemään maksusuunnitelmia perinnän kanssa tai jotain vastaavaa. En mielelläni alkaisi värkkäämään perintäfirmojen kanssa vaan hoitaisin asiat tuolleen helpommalla tavalla järjestykseen. Eikä tuo Risicumin 3 erän vippi varmasti edes paljon eroa perintäkustannuksista jne. Eli onko täällä paljon porukkaa joilla pitäis olla tiedot kunnossa, mutta Risicum on silti hylännyt esim 3 erän 900 lainahakemuksen? Asiallisia vastauksia kiitos.
Risicum
9
2106
Vastaukset
- suuresti***
Mä olen saanut Risicumilta 400 ja 1000 lainan yhtäaikaa vaikka pari kertaa aikaisemmin olen maksanut heille velan perintätoimiston kautta. Samoin OKmoneysta on saanut vaikka on Riscumista ollut avoinna vippi/peinnnässä. Toisaalta voi vaikuttaa positiivisesti tuohon 1000 lainan saamiseen se, että olen aikaisemmin ottanut Joustolainan ja maksanut sen takaisin..
- oli...
eli, otin ensin Risicum 1000 euron lainan ja se on siirretty Nordea Collecton, Ruotsi. Ja tuli viikon aikana tekstiviesti että jos vastaat tähän saat 500 euron lainan Risicum. Otin molemmat. Makselen Nordea Collectorin lainaa 2 kk eräpäivästä jälkeen. (Ps. jo toinen kerta?) ja sain uuden lainan. Monelle firmalle riitää että olet hoitanut velkasi pois, vaikka perinnän kautta ja saat heti tai karenssin 3-6 kk jälkeen uutta lainaa. Ja näinhän sen pitäisi mennä.
- en tajua
Yritin tällä viikolla samaa keinoa. Mulla luottotiedot ok, mutta pari muuta vippiä eri puljuista myös olemassa. Ne siis ei vielä edes perinnässä tms, vaan toinen vasta pari pv myöhässä. En saanut Risicumista lainaa. Em käsitä miksi. No otin sitten ferratumista uuden lainan, jolla lähti edelliset vipit maksuun. Onneks ens kuussa tuleekin rahaa sitten, joten pääsee vipeistä.
- ihmetteleee..
On muitakin vaihtoehtoja Credit24:n 900 euron laina 90 päivän laina-ajalla on hinnoiteltu identtisesti risicumin kanssa eli takaisinmaksu on yhteensä 1095 euroa (kulut siis 195 euroa). https://www.credit24.fi:443/index.html Ostosrahan 1000 euron laina 120 päivän laina-ajalla on noita molempia halvempi koska siinä takaisinmaksu on 1112,60 euroa (kulut siis 112,60 euroa). http://www.ostosraha.fi/index.php
- kuin...
lisä velka...ja voit maksaa vipit pois 5-6 erässä.
- honsu 87
Rahaa saa varmasti, jos on takaisinmaksukykyinen ja luottotiedot kunnossa. Kun katsoo rinnakkain eri kulutusluottoja ( http://www.kulutusluotto.org/ ) niin ei noilla nyt loppupelissä dramaattisia eroja ole. Toki vertailemalla säästää kivasti, mutta ehdot ovat samantyyppiset (eroa ikärajoissa, takaisinmaksuvalmiuden tarkistustavoissa jne. toki)
- melissa
varoituksen sana,jos haette risicumista isompaa lainaa,mutta teillä on JOUSTOLAINA ei tipu!Aiemmin sai.
- on normi
Riisikumin kusetusta
- Risicumii
on normi kirjoitti:
Riisikumin kusetusta
risicumilta kyllä irtoaa aika monenlaista lainaa http://www.pikavippi.ws/risicum/
Mutta jos vippaa niin kyllä mun mielestä risicum on ihan pätevä yritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802