yhdellä sanalla

hölönpölön

horoskooppimerkki yhdellä sanalla... :) kauris:tylsä vesimies:outu kalat: romantikko oinas: rasittava härkä: perinteinen kaksonen: jännittävä rapu: vastustamaton leijona: lempeä neitsyt: nokkela vaaka: jahkailija skorppioni: hurja jousimies: filosofi jatkakaapa listaa...tätä ei kannata ottaa liian tosissaan, mites te ootte kokenut?

12

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirnau

      Sinut kyllä kaappaan heti ja sanon että olet höpökirsu

      • Beast

        Olen valtava Leijona Eihän kukaan voi minua vastustaa. Olen siis aika iso viidakon peto.


    • Käy ylitsesi

      Olen hirmuisen lempeä leijona Ja voitko edes kuvitella mitä hirmuisia rangaistuksia minulta saat. Tavallinen ihminen ei voi kuvitella. Joku sairas ehkä voi luulla saavansa jonkun lempeän kohtelun, mutta älä luule.

    • Leijonankäpälä

      Lyön käpäläni heti sinun ylitsesi. Mitä sitten voit?

    • Kalat36nainen

      Romantikkokalat muuttuu loukattuna lähinnä helvetiksi maan päällä ja taas skorppari on sen hurjan kuorensa alla herkkä ja epävarma ;)

    • omaa kokemusta

      Laitan sen perusteella millaisia olen itse tavannut. kauris: omantiensä kulkija vesimies: menestyvä kalat: outo oinas: puhelias härkä: luotettava kaksonen: ystävällinen rapu: villi leijona: seurallinen neitsyt: fiksu vaaka: iloinen skorppioni: hauska jousimies: itsekäs

    • Leijonavoima

      Olen kyllä lempeä leijona mutta voin syödä sinut yhtenä suupalana.

      • Mirrnau

        Kurnau Ja olen hirmupelottava leijona.


      • te olette
        Mirrnau kirjoitti:

        Kurnau Ja olen hirmupelottava leijona.

        pelkästään naurettavia ja säälittäviä ääliöitä ettekä yhtään mitään muuta!


    • hölönpölön

      hui, en kait suututtanut hirmuista leijonaa :)

    • ..........

      kauris: kauris vesimies: kettu kalat: muikku oinas: oinas härkä: härkä kaksonen: kissa rapu: koira leijona: urosleijona neitsyt: kukko vaaka: papukaija skorppioni: skorppioni jousimies: norsu

    • omia kokemuksia

      Oinas:tärkeilijä Härkä:lapsellinen Kaksoset:mukautuva Rapu:itserakas Leijona:ÄITIHAHMO Neitsyt:kiero Vaaka:mielipiteetön Skorpioni:jyrkkä Jousimies:mielistelijä Kauris:moralisti Vesimies:tahdoton Kalat:kostaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe