Minulla on varsin hätäinen sydän ja lääkäri suositteli jättämään kaiken kofeiinin pois. Olen kuitenkin suuri teen ystävä ja kyseistä juomaa saattaa mennä monta kupillista päivässä. Löytyisikö siis tavallisesta marketista joitakin tee merkkejä, jotka eivät sisällä ollenkaan kofeiinia?
Kofeiinitön tee?
6
1073
Vastaukset
- Ilse
Yrttiteet eivät sisällä kofeiinia, eikä myöskään rooibosteet tai honeybushtee. Sonnentorin yrttiteet ovat todella maukkaita samoin rooibosteet. Olen itse tilannut teeni netistä, löysin kaupan jossa on todella hyvä valikoima eri yrttiteetä http://www.herkkutaivas.fi
- tiedän
stockmannin teehyllyssä olen nähnyt kofeiinitonta earl grayta. en nyt muista oliko se twiningsin vai liptonin, mutta kuitenkin näitä tunnettuja merkkejä. ja vinkki on ajankohtainen, viimeksi huomasin ne hyllyssä viime viikolla:)
- Normaali
Rooibos-tee!
Mutta älä osta Liptonin vaan seuraavaa:
http://www.nordqvist.fi/web/index.php?id=182 - toinen teen ystävä
Hei,
Nordqvistilla on sole rooibos niminen tee, on kofeiiniton, on jonkun verran arominen sekä nenään että suuhun. Vähän aikaa sitten löysin taas kaupasta Twiningsin earl grey decaffeinated eli kofeiinitonta teetä.
On vähän samean näköistä kupissa, mutta tuskin haitannee. Pirkalla oli myös muistaaksenin joku teen sorttinen yrttiversio. Se oli muistaakseni liian mausteinen. Oma suosikkini on Twiningsin.- leop2
Erimakuisia kofeiinittomia vaihtoehtoja näkyi teekaupan listalla olevan pitkälti toistakymmentä, osa luomua noista Hibiscus ehkä terveellisin:
www.teekauppa.fi/Kofeiiniton-tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618