Yhdessä huolet kantaen

Sai ennen olla kotonaan kuin hotellissa ikään, nyt haukkumiset kuulla saan kun onnistu ei mikään. Sä miksi noin oot katkera? Kun lemmen tahdot tahrata, siis miten olla voisinkaan jos syyt mä aina saan? Sä kerro mulle huolistas niin auttaa sua voisin, et yksin pääse murheistas tään jatkuvankin soisin. Ei lyhin polku olla lie? Mi oikopäätä eroon vie, tuo monta mieltä katkeraa ja silmää vuotavaa. Nyt unohdetaan eilinen ja käydään tähän pöytään, tuo naurun kyllä huominen se tarvitsee vain löytää. Yön tuulet pois sen kiukun vie kun käymme uni rantaa, yhteinen kun on tää tie voi toisen huolta kantaa.

13

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikosulkuja ja tulta iskee, oisko haukkumisen takana rakkauden nälkää? Pitkämielisyydellähän sillä kummasti rauhoittaa, lauhtuu kireät sanat. "Yhdessä huolet kantaen" halausm Hymy ja nauruki pakkas vastapuolet onneks toisensa löytää. Voi yhdessä taas talostella, toisiaan rakkaudella palvella..Liisa

• paneva voima sanat vaikka tulta lyövät, yhteisen he leivän syövät. Pieni kipinöinti puhdistaa ilmaa ja antaa tilaa, uudelle kipinöinnille. Kiitos Liisa Sinulle. Hyvää viikonloppua.

• enkelin-tuli

ei saa antaa nyt sinun kannattaa kortesi kekoon kantaa kaikki peliin kanna rakkauden nälkä ja hellyyttä anna luovuttaa ei saa sulla oli kuin hotelliolot ikään milloin riittää mikään se on nyt jostain kiinni jatkuu elo parempana kuin viini kokeile meni syteen tai saveen ei se mitään ota jos ei annakkaan mutta...jos jäät yksin silloin huomaat ne tärkeät kuinka tekisi mieli olla sylityksin.

• sanat vähän paukkuu vaan. Elon viintä saankin maistaa en mä tätä tahdo laistaa, yksinkin jos vaikka oisin tuskin viiniä mä joisin? Rakkauden huomaa vasta kun toinen odottaa jo lasta, onneksi oon päässy ikään ettei enää tekisikään, olla voisin sylityksin? Silti yksin, yksin, yksin. Kivaa viikonvaihdetta Sinulle ystävä.

• enkelin-tuli
        halausm kirjoitti:

sanat vähän paukkuu vaan. Elon viintä saankin maistaa en mä tätä tahdo laistaa, yksinkin jos vaikka oisin tuskin viiniä mä joisin? Rakkauden huomaa vasta kun toinen odottaa jo lasta, onneksi oon päässy ikään ettei enää tekisikään, olla voisin sylityksin? Silti yksin, yksin, yksin. Kivaa viikonvaihdetta Sinulle ystävä.

sinua kun sanoiksi lukee ajatus toisenlaisen pukee hiljaisuus on piinaa kuka nyt tässä juomigeista puhui toimeen tulee ilman viinaa todellisuus voi muuttua siitä ei tarvitse suuttua katkeruus paistaa sanoista sun tämä on mieli mun äidille on tärkein lapsi väsyneenä lapsia on hyvässä lykyssä kaksi lämpöä ja läheisyyttä kumpikin teistä kaipaa tee sinä illasta rentoa ja taikaa kummankin hyväksi... enkeli ravistaa vähän tähän...

• enkelin-tuli kirjoitti:

sinua kun sanoiksi lukee ajatus toisenlaisen pukee hiljaisuus on piinaa kuka nyt tässä juomigeista puhui toimeen tulee ilman viinaa todellisuus voi muuttua siitä ei tarvitse suuttua katkeruus paistaa sanoista sun tämä on mieli mun äidille on tärkein lapsi väsyneenä lapsia on hyvässä lykyssä kaksi lämpöä ja läheisyyttä kumpikin teistä kaipaa tee sinä illasta rentoa ja taikaa kummankin hyväksi... enkeli ravistaa vähän tähän...

piinaa enkä tahdo edes viinaa, silloin runo todeks muuttuu huumori jos siitä puuttuu. Lämpöä ja läheisyyttä ei saada ilman ihmisyyttä, halauksen sulle laitan ruusun vielä toisen taitan. Hyvää iltaa!

• enkelin-tuli
        halausm kirjoitti:

piinaa enkä tahdo edes viinaa, silloin runo todeks muuttuu huumori jos siitä puuttuu. Lämpöä ja läheisyyttä ei saada ilman ihmisyyttä, halauksen sulle laitan ruusun vielä toisen taitan. Hyvää iltaa!

tehdä asialle jotain muuta ilta kun saapuu kahden aikaa...annat vaikka suuta vedä lähellesi peiton alle ala möyrimään kuin nalle etsi aarre kartta rakas...kuiskaa martta. Nyt kutsuu ilta riennot messuilla tekemistä riittää enkelin kanssa hessuilla hyvää illan jatkoa.

tehdä asialle jotain muuta ilta kun saapuu kahden aikaa...annat vaikka suuta vedä lähellesi peiton alle ala möyrimään kuin nalle etsi aarre kartta rakas...kuiskaa martta. Nyt kutsuu ilta riennot messuilla tekemistä riittää enkelin kanssa hessuilla hyvää illan jatkoa.

jotain muuta? Katseltaisiin vaikka kuuta, uskalla en peiton alle kuuma saattaa tulla? Suihku tuntuu paremmalle hikikin on mulla. Lämpöisiä kevätpäiviä Sinulle

• enkelin-tuli
        halausm kirjoitti:

jotain muuta? Katseltaisiin vaikka kuuta, uskalla en peiton alle kuuma saattaa tulla? Suihku tuntuu paremmalle hikikin on mulla. Lämpöisiä kevätpäiviä Sinulle

minä täällä nyt olet heikoilla jäällä paras on omaan valintaansa tyytyä eikä tänne hyytyä turha on elämäänsä etsiä toista ei se sitä ensimmäistä poista etsimällä saattaa jotakin löytää istumaan toiselle puolen pöytää voihan sitä kokeilla jotain muuta katsoa sitten vaikka sitä kuuta kylmää vettä päälle viskaa pois koneelta... hivellä vaikka rakkaasi niskaa lämpöä tähänkin päivään aurinko paistaa ei huolen häivää.

minä täällä nyt olet heikoilla jäällä paras on omaan valintaansa tyytyä eikä tänne hyytyä turha on elämäänsä etsiä toista ei se sitä ensimmäistä poista etsimällä saattaa jotakin löytää istumaan toiselle puolen pöytää voihan sitä kokeilla jotain muuta katsoa sitten vaikka sitä kuuta kylmää vettä päälle viskaa pois koneelta... hivellä vaikka rakkaasi niskaa lämpöä tähänkin päivään aurinko paistaa ei huolen häivää.

täällä kulje pois tuo hupsutus mielestä sulje. Kohta jo alkaa mökkeily aika, siinä on juuri se rakkauden taika. Aurinkoista pyhäpäivää.

• enkelin-tuli
        halausm kirjoitti:

täällä kulje pois tuo hupsutus mielestä sulje. Kohta jo alkaa mökkeily aika, siinä on juuri se rakkauden taika. Aurinkoista pyhäpäivää.

kuulostaa hyvältä enään ei niin syvältä sentään valoa paistaa saa vaihtaa paikkaa ja kaistaa se erilaista toimintaa antaa toivotaan että se ilon elämään antaa. Samoin sinulle...koita rennosti ottaa enkeli rakastaa että tuntuu ja ettei virtuaalisti tarvitse mottaa.

kuulostaa hyvältä enään ei niin syvältä sentään valoa paistaa saa vaihtaa paikkaa ja kaistaa se erilaista toimintaa antaa toivotaan että se ilon elämään antaa. Samoin sinulle...koita rennosti ottaa enkeli rakastaa että tuntuu ja ettei virtuaalisti tarvitse mottaa.

kiittää kiitoksiin kukat liittää, päivä paistaa pesään kevät vaihtuu kesään. Kiitos Sinulle enkuli.

• enkelin-tuli
        halausm kirjoitti:

kiittää kiitoksiin kukat liittää, päivä paistaa pesään kevät vaihtuu kesään. Kiitos Sinulle enkuli.

toivottaa lämpimästä pesästä haaveilee tulevasta kesästä ilta yöhön vaihtui säteet auringon haihtui yön pehmeään samettiin painuu pää huomenna uusi päivä näin sen nään... hyvää yötä ja kauniita unia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe