Joka ainoa kerta, kun tänne tulen katsomaan onko täällä meneillään mitään kiinnostavaa, huomaan että Kössönöm on juuri äsken osallistunut keskusteluun. Ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta tulee, aina on Kössönöm aktiivinen. Tästä herää epäilys, että nimimerkki Kössönöm onkin oikeasti fundamentalisti-ateistien muodostama tiimi, joilla on päivystysvuorot. Eihän kukaan yksittäinen ihminen voi olla aina täällä keskustelemassa. Normaalilla ihmisellähän kuitenkin on elämä muualla kuin keskutelufoorumeissa. On perhe, työ, ystävät, harrastukset jne. jne. Eihän kukaan voi käyttää kaikkea aikaansa tällä palstalla, eihän? Osunko oikeaan? Kössönöm ei varmaankaan tunnusta, mutta mitä mieltä muut olette? Onko Kössönöm oikea ihmisyksilö?
Onko Kössönöm tiimi?
30
929
Vastaukset
- ..hyvä teoria....
Olen minäki ihmetellyt, että miten jotkut nimimerkit jaksavat vouhottaa 24/7 tällä palstalla...
- v0d3
Vaimo, karaoke kuningatar ja tytär. Sentimentaalisten känniavutumisten Jumalatar.
- konna
Olemme kaikki atet osa "Kössönöm" -tiimiä. Helpottiko nyt, kun sait vastauksen päivän polttavaan kysymykseesi? Jeesustelijalle kun tuntuu olevan tärkeämpää saada vastaus kuin sen vastauksen oikeellisuus.
- katkeraa
taidat todella vihata kristittyjä, kun tähänkin piti tuoda uskoville vittuilua?
- ürpå
katkeraa kirjoitti:
taidat todella vihata kristittyjä, kun tähänkin piti tuoda uskoville vittuilua?
Konnasta en tiedä, mutta minä ainakin vihaan. Mutta ei siihen tarvita katkeruuden hiventäkään. Sitä paitsi kristityille pitääkin vittuilla aina kun mahdollista.
- miksi?
ürpå kirjoitti:
Konnasta en tiedä, mutta minä ainakin vihaan. Mutta ei siihen tarvita katkeruuden hiventäkään. Sitä paitsi kristityille pitääkin vittuilla aina kun mahdollista.
Mikä saa sinut vihaamaan kristittyjä? Vihaatko jokaista uskovaa jonka tunnet (tunnetko yhtään?) vai vihaatko kaikkia noin niinkuin kategorisesti.
ürpå kirjoitti:
Tarpeeksi kun niille vittuilee niin alkavat käyttäytymään paremmin. Ei vaan täällä netissä toimi kunnolla.
- Nenäkäs.
ihan paha ole. Tykkää kissoista ja sanoi kerran että hyväksyy myös isonenäiset.
- Kössönöm
Olen oikeasti ihan kiltti ihminen. Sitä paitsi ei ole minun asiani hyväksyä tai olla hyväksymättä kenenkään nenää. Nenä on osa persoonallisuutta. Kyllä kunnon klyyvari jonkun päähän ihan hyvin sopii.
pyyhkäistä jokin keskustelupalsta läpi? Viisi minuuttia?
Meillä on täällä salainen tiimi ja minäkin kuulun siihen..minä päivystän aina viikonloppuisin aamuvuorossa... Tähän huippusalaiseen porukkaan kuuluu vaikka ketä.... Nyt juon salakahvit..ja jatkan salatarkastamista.. Hys, hys...
- Rysänpäällinen
Älä lannistu. Löydät vielä miehen. Juo vähemmän kahvia ettei närästä ja hampaatkaan eivät värjäydy enempää. Kasvata pidempi takatukka mutta leikkaa edestä, koska nenääsi selvästi kutittaa ja sinulle tulee höperö ilme - aivan kuin meinaisit aivastaa. Melkein luulisi poliisiksi.
Rysänpäällinen kirjoitti:
Älä lannistu. Löydät vielä miehen. Juo vähemmän kahvia ettei närästä ja hampaatkaan eivät värjäydy enempää. Kasvata pidempi takatukka mutta leikkaa edestä, koska nenääsi selvästi kutittaa ja sinulle tulee höperö ilme - aivan kuin meinaisit aivastaa. Melkein luulisi poliisiksi.
Kiitos, yritän lyhentää... ;-D
- vahvistuu
Salaliittoteoria senkuin vahvistuu! Huomaatteko: Kössö-tiimi on ollut ihan hiljaa jo monta tuntia. Nyt ne yrittää olla niinkuin eivät olisikaan. Huijaavat meitä...
..jos uhmaa käskyä, rangaistus on tv7 katsomista vuorokausi, silmäluomet auki teipattuna...ymmärrät varmasti että sitä on vältettävä...
- voi olla sinullakin
Tarkastaja.X kirjoitti:
..jos uhmaa käskyä, rangaistus on tv7 katsomista vuorokausi, silmäluomet auki teipattuna...ymmärrät varmasti että sitä on vältettävä...
vaarana että hurahdat pelastukseen Herramme Jeesuksen antaman armon kautta.
voi olla sinullakin kirjoitti:
vaarana että hurahdat pelastukseen Herramme Jeesuksen antaman armon kautta.
...minä en niin sekoa koskaan...siitä voit olla aivan varma!! Saatte pitää omananne kaikki tuhannet jumalanne ja jeesukset ja hammaskeijunne.
Teitä ei voi vetää höplästä koska olette jumalanne kaltaisia teitä ei ole olemassa. Jos olisitte olemassa niin teillä olisi nimetkin. Ja toisaalta Kössö on mielestäni varmasti vain yksi henkilö. Jos olisi useampi niin luulisi välillä tyylin poikkeavan.
- Kössönöm
Ja lähdinkin sinne jo heti puolenpäivän jälkeen, joten äläpäs viitsi. Olin eräässä mielenkiintoisessa yleisötilaisuudessa ja sen jälkeen syömässä. Niin että en ole tässä koko päivää istunut. "Normaalilla ihmisellähän kuitenkin on elämä muualla kuin keskutelufoorumeissa. On perhe, työ, ystävät, harrastukset jne. jne" - Tarkoitatko, että olen epänormaali? No, miten vaan, sanahan on tällä palstalla vapaa.
- en tunne sinua
No, minähän en sinua tunne, paitsi sen verran mitä täällä foorumilla kirjoituksiasi näkee. En siis ota kantaa normaaliuteen tai epänormaaliuteen. Tuohon hakuun kun laittaa hakusanan "Kössönöm", tulee eli 23000 osumaa. Eihän ne kaikki tietenkään ole sinun kirjoittamiasi, mutta iso osa kuitenkin. Normaalia tai ei, ainakin täällä kirjoittelu on sinulle suunnattoman tärkeää kun uhraat siihen valtavan osan elämästäsi. Jos todellä yksi yhminen saa aikaan kaiken tuon, eikä tiimi kuten edelleen epäilen, kertoo se aika paljon arvojärjestyksistä.
- Kössönöm
en tunne sinua kirjoitti:
No, minähän en sinua tunne, paitsi sen verran mitä täällä foorumilla kirjoituksiasi näkee. En siis ota kantaa normaaliuteen tai epänormaaliuteen. Tuohon hakuun kun laittaa hakusanan "Kössönöm", tulee eli 23000 osumaa. Eihän ne kaikki tietenkään ole sinun kirjoittamiasi, mutta iso osa kuitenkin. Normaalia tai ei, ainakin täällä kirjoittelu on sinulle suunnattoman tärkeää kun uhraat siihen valtavan osan elämästäsi. Jos todellä yksi yhminen saa aikaan kaiken tuon, eikä tiimi kuten edelleen epäilen, kertoo se aika paljon arvojärjestyksistä.
että kirjoitan omalla nikillä, siis se määrä. Multinikillä/nikeillä saattaa olla vaikka kuinka paljon kirjoituksia, mutta mistä niiden määrää tietää. Voit sinä arvostella elämääni, siitä vaan, mutta minä pidän kirjoittelusta. Jos se sinun rauhaasi häiritsee, niin jospa etsit itsellesi jotain muuta tekemistä kuin vahtia kirjoitusteni määrää. Ihan ilmoitusluonteisena asiana kerron, että lähden kohtapuoliin muusikkoystäviäni kuuntelemaan, niin voit sinäkin huokaista helpotuksesta. Ehkä sekään ei sinun mielestäsi sovi kuvaan normaalista ihmisestä, mutta paskat minä siitä.
- Huhahhhei
on kätevä juttu. Sellainen, joka ei juurikaan kirjoittele, hämmästelee usein kirjoittamista enemmän harrastavan kykyä tuottaa tekstiä lyhyessä ajassa valtavia määriä. Itse saatan pistää erinäisille foorumeille kymmeniä, parhaina päivinä varmasti satojakin hengentuotteita, eikä niihin yleensä aikaa kulu kovinkaan paljoa. Nenän edessä on työnkin vuoksi useampikin näyttö ja yhdessä niistä yleensä aina jotain ihan muuta, kuin työhön (joka sekin on pitkälti kirjoittamista) liittyvää.
- 4teisti
Kössin foorumin käytön aktiivisuudesta? Ja Kössiäki varmasti kiinnostaa pirusti tietää, että kirjoittelu on hänelle suunnatoman tärkeää, ku hän kerta uhraa valtavan osan elämästäänki siihen. Ihme kommentteja... Ja niin tai näin, niin ei voi paljon tärkeämpiä kysymyksiä olla ihmiselämän aikana, kuin kysymys jumalan olemassa olosta. Että kyllä siitä sopiikin keskustella.
- 4teisti
4teisti kirjoitti:
Kössin foorumin käytön aktiivisuudesta? Ja Kössiäki varmasti kiinnostaa pirusti tietää, että kirjoittelu on hänelle suunnatoman tärkeää, ku hän kerta uhraa valtavan osan elämästäänki siihen. Ihme kommentteja... Ja niin tai näin, niin ei voi paljon tärkeämpiä kysymyksiä olla ihmiselämän aikana, kuin kysymys jumalan olemassa olosta. Että kyllä siitä sopiikin keskustella.
hyvä että ylipäätänsä löytyy semmosia ihmisiä jotka kykenee pysähtymään ja mietiskelemään henkeviä. Iso osa ihmisistä kumminki touhuaa päivänsä muurahaisena, eikä välitä tuon taivaallista mistään arkiaskareita kummemmasta.
- aihe kuin aihe menee juohev...
4teisti kirjoitti:
hyvä että ylipäätänsä löytyy semmosia ihmisiä jotka kykenee pysähtymään ja mietiskelemään henkeviä. Iso osa ihmisistä kumminki touhuaa päivänsä muurahaisena, eikä välitä tuon taivaallista mistään arkiaskareita kummemmasta.
Ehkäpä Kössönöm selviää asioista pikakirjoitustyylillä. Minä ainakin aina ilahdun hänen kirjoituksistaan ja luen ne. Hänellä on tieto, sana, huumori, ajatuksen esilletuominen ja kirjoittaminen hallussa. Mielelläni luen kommenttisi ja joskus vastaankin ja teen kannanottojani.
- Kössönöm
aihe kuin aihe menee juohev... kirjoitti:
Ehkäpä Kössönöm selviää asioista pikakirjoitustyylillä. Minä ainakin aina ilahdun hänen kirjoituksistaan ja luen ne. Hänellä on tieto, sana, huumori, ajatuksen esilletuominen ja kirjoittaminen hallussa. Mielelläni luen kommenttisi ja joskus vastaankin ja teen kannanottojani.
Oletko ihan todellinen olento vai joku haavekuva?
- Mutta en halua rekisteröityä
Kössönöm kirjoitti:
Oletko ihan todellinen olento vai joku haavekuva?
Koska haluan sanoa mielipiteeni rekisteröimättä, mutta pysyn omalla linjallani. Pidän sinusta. Kiitos hei.
- Kössönöm
Mutta en halua rekisteröityä kirjoitti:
Koska haluan sanoa mielipiteeni rekisteröimättä, mutta pysyn omalla linjallani. Pidän sinusta. Kiitos hei.
Tapasin tänään pitkästä aikaa vanhan tuttavani, joka oli aikamoisessa humalatilassa, mutta hän silti muisti vielä, että hän pitää minusta ja läpsytteli leppoisasti selkään. Elämässä on se mukava puoli, että joskus tapaa mukavia ihmisiä. Baarissa tänään kaatui tosin yksi pöytä ja äijät oli toistensa kurkussa, mutta olin turvallisesti selkä seinää vasten ja portsari hoiti homman. Siellä oli ukkoa pinossa toisiaan mäiskimässä ja kun portsari heitti ne pihalle, niin siellä ne löivät kaikki kättä päälle ja ei siinä sitten mitään. Mihin mahtoivat lähteä jatkoille.
- Hanna-
Olen ihmetellyt samaa. Työelämässä hän ei ainakaan ole. No sille ei mahda mitään, jos on sairas tai ei saa töitä, mutta miten jaksaa ja viitsii jatkuvasti istua netin äärellä ja tällaisislla palstoilla. Eikö todella ole muuta mielekkäämpää tekmistä. Meikäläiselle riittää parisen tuntia tätä ja alkaa kahvihammasta pakottaa ja on riennettävä muihin kuvihoihin. Ja pitkälle yötäkin Kössö vain jaksaa istua.
- Kössönöm
minun kirjallisista töistäni voi tietääkään. Olet vain yksi muusa muiden joukossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154