Olen etsinyt ja katsellut parvekkeelleni kaapia irtotavaroiden säilytykseen. Sellaista puusta tai vaikka pakkasenkestävästä muovista valmistettua. Puuvalmisteisen voisin saada itsekin kasattua ja siveltyä kyllästysaineella :). Parvekkeellani ei ole laseja, siksi sen pitäisi sietää sadevettäkin. Sen pitäisi olla mitoiltaan: korkeus n. 120-140 leveys n. 80 syvyys n. 30-40 Kunnolliset, tukevat hyllyt saisi olla ja mikä tärkeintä; siinä pitäisi olla ovi tai ovet. Onko kukaan nähnyt missään moista myytävänä pääkaupunkiseudun liikkeissä? Minä en ole.
Parvekkeelle kaappi
tavarat järjestykseen
2
1162
Vastaukset
- parveketarhuri*
Jos nikkarointitaitoa löytyy niin suosittelen kirjaa Kuokkanen, Esko: Nikkaroi parvekkeelle. Kirjassa mm. ohje pienen kaapin valmistukseen ja muitakin tosi hyviä parvekekalusteita ja tarvikkeita. Suosittelen.
- tavarat järjestykseen
Kiitti vinkistä, yritän etsiä...ja etsinkin:) mainitsemasi kirjan hyppysiini. Jospa sieltä jotain vinkkejä löytyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713