Se on yleisin kysymys Kiuruvedellä. Minuun on myös käyty käsiksi Ravintola Havannasta 43v ja reilu 50v mies odottaa syyte, Myös ravintola Pikku-Kiurussa eräs 18v nainen löi minua. Kun olin tulossa Peltohovista ja menossa Havannaan, lähellä Havannaan nauroin, nuori mies tuli tien yli ja löi minua. Minulla on tiedossa ajoneuvoja joissa ne liikkuu ja se helpottaa jäljittämistä mutta se on poliisin tehtävä. Nyt tilasin Tukholmasta (olen asunut siellä) kättä pidempään. PISTÄKÄÄ KIURUVETISET MIELEEN MINUA EI HAKATA!
Haluatko turpaan?
42
4257
Vastaukset
- Vanha pieru
Parasta lääkettä näille isottelijoille on parit isälliset läpsäisyt lättyyn ja perse-niska-otteella hankeen ja eikun lunta munille. Siitä ne oppii.
- nyrkkimies
Kävin äsken keskustassa, vedin yhtä kävelijää n:30v miestä turpaan. Seuraavaksi potkaisin yhden pyöräilijän kumoon noin:50v mies. KYLLÄ OLI IHANAA!!!!!!!!! ILLALLA MENEN RAVINTOLAAN JA KERRON JA NAISET KÄY KUUMINA!
- sanat suuta halkaise
nyrkkimies kirjoitti:
Kävin äsken keskustassa, vedin yhtä kävelijää n:30v miestä turpaan. Seuraavaksi potkaisin yhden pyöräilijän kumoon noin:50v mies. KYLLÄ OLI IHANAA!!!!!!!!! ILLALLA MENEN RAVINTOLAAN JA KERRON JA NAISET KÄY KUUMINA!
...geenivirheesi on tutkitustikkin sukurasite (mielialahäiriöt). Nousuveden aikaan hullut nousevat houruamaan ja älämöimään. Oletkohan mahdollisesti sukurutsun jatkeita...mitä serkumpi sitä herkumpi!!! Annat tosi imartelevan julkisuuskuvan myös Kiuruvedestä ja etenkin itsestäsi. Olet tosi viisas ja fiksu, joten kerrothan myös äitillesikin, mitä puuhailet.
nyrkkimies kirjoitti:
1. sinä et pärjää 3-kymppisille 2. Kiuruveden ravintoloissa eiole naisia 3. ravintoloissa on 18 v-ikäraja.
- oikeassa
SuuriAjattelija kirjoitti:
1. sinä et pärjää 3-kymppisille 2. Kiuruveden ravintoloissa eiole naisia 3. ravintoloissa on 18 v-ikäraja.
Kohdassa 2 olet oikeassa Kiuruveden ravintoloissa ei ole juuri naisia henkilökuntaa lukuunottamatta.
- miksiköhän?
Minua ei ole koskaan lyöty,saatikka uhattu Kiuruvedellä,tosin ei kyllä missään muuallakaan. Nuorison ja vanhempien kanssa olen aina tullut toimeen,ei pienontäkään suukopua. Miksi sitten sinulle useampia tapauksia? Onko sinulla muuten peiliä?
- K-vedelllä
Jos olen pienikokoinen, tukeva, kalju ja silmälasit. Sekö on syy että minua saa hakata????????????? Vankila kutsuu monia ja käräjillä tavataan. Itse en ole syyllistynyt koskaan väkivaltaan
- Pesäpallo heiluu
Tänä iltana lähden pesäpallomailan kanssa kylille ja lyön joka ikistä joka kohdalle sattuu. Sitten tulee vappu lähdemme porukalla huvikseen hakkaamaan ihmisiä! VOI SITÄ VEREN ROISKETTA JA NAISET KUOLAA PERÄSSÄ! SITTEN OLEN YLÄ-SAVON KUNINGAS!
- kirves ja puukko
Kokoonnutaan Nordean edessä jaan nyrkkirautoja, pesäpallomailoja, kirveitä ja muita mukavia lyönti välineitä. Hakataan joukolla kaikki joiden pärstä ei miellytä on se niin ihanaa, päästä joukolla pieksämään. Eli tässä kokoontumisajat. 30.4. Kello:18:00 1.5. Kello: 10:00 Sovitaan siinä tarkemmin kuka menee mihinkin suuntaan! VERI LENTÄÄ JA NAISET KÄY MEIHIN KUUMAANA!!!!! YYYYYYYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jääkiekkoa
On minulla peili ja minun naama taulu ei miellytä kaikkia etenkin naisia. Koska en ole pitkä, lihaksikas ja HARRASTA VÄKIVALTAA, koska naisille on KIURUVEDELLÄ TÄRKEINTÄ monta miestä mies pystyy pieksämään. Ruvetkaa Kiuruvetiset pelaa jääkiekkoa saatte 2 minuutin rangaistuksen kun lyötte turpaan toista kentällä. Jos teette sen kadulla/kapakassa/tms. löydätte itsenne käräsalista syytetyn penkiltä
- TÄ?
Minäkin muutin töiden perässä Kiuruvedelle ja eräs ystävä varoitteli, että siellä on melko sisäänpäin lämpiävää sakkia. Mutta sellaista en tosiaankaan ole huomannut. Taitaa olla suurimmaksi osaksi ennakkoluuloja nuo tuommoiset. Ja omasta asenteestakin kiinni. Sitä paitsi kaikilta pikkupaikkakunnilta löytyvät ne omat juoruakkansa ja -ukkonsa.
Minut on ainakin toivotettu mukavasti tervetulleeksi. Ei mitään kyräilyjä. Baarissa nyt en täällä kovin useasti ole käynyt, pari kertaa, mutta tappeluun en ole joutunut, eikä kukaan edes ole tullut "avatumaan". :)
Hauskaa alkukesää kaikille. - TÄ?
TÄ? kirjoitti:
Minäkin muutin töiden perässä Kiuruvedelle ja eräs ystävä varoitteli, että siellä on melko sisäänpäin lämpiävää sakkia. Mutta sellaista en tosiaankaan ole huomannut. Taitaa olla suurimmaksi osaksi ennakkoluuloja nuo tuommoiset. Ja omasta asenteestakin kiinni. Sitä paitsi kaikilta pikkupaikkakunnilta löytyvät ne omat juoruakkansa ja -ukkonsa.
Minut on ainakin toivotettu mukavasti tervetulleeksi. Ei mitään kyräilyjä. Baarissa nyt en täällä kovin useasti ole käynyt, pari kertaa, mutta tappeluun en ole joutunut, eikä kukaan edes ole tullut "avatumaan". :)
Hauskaa alkukesää kaikille.Tarkoitin tietenkin, että "avautumaan". Kirotushärö. :D
- onnea vaan
kirves ja puukko kirjoitti:
Kokoonnutaan Nordean edessä jaan nyrkkirautoja, pesäpallomailoja, kirveitä ja muita mukavia lyönti välineitä. Hakataan joukolla kaikki joiden pärstä ei miellytä on se niin ihanaa, päästä joukolla pieksämään. Eli tässä kokoontumisajat. 30.4. Kello:18:00 1.5. Kello: 10:00 Sovitaan siinä tarkemmin kuka menee mihinkin suuntaan! VERI LENTÄÄ JA NAISET KÄY MEIHIN KUUMAANA!!!!! YYYYYYYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liekköhän ollut osallistujia kun ei ole kuulunut onhan tuosta jo 3 vuotta aikaa naiset on viisastutut samoin hakkausta suunnittelijat.Ovat varmaan linnassa jos ovat tuon toteuttaneet.
- tulee?
Taitaa olla peiliin katsomisen paikka? Tuskin kukaan huvikseen syyttä suotta tulee ketään muksimaan. Jännä että yhtä henkilöä muka kaikki mukiloi.
- Tuntematon
Kävin kiuruvedellä. 3 miestä kysyi minulta kiurussa ja Havannassa, että haluanko turpaan? Naisilta kysyin mitä kuuluu? vastaus oli vittuako se sulle kuuluu? Kiuruvedellä saa näköään hakata ihmisiä kun huvittaa
- taitaa.,.,
Pitäiskös sinun tarkistaa elämäntavat uuteen uskoon. Vittuakos pyörit niiden kapakoiden nurkilla. Siellä luuserit pätkii toisiaan pattiin.
- tarinata
Ja sittenkun osan jättää vielä poes, nii no samapa tuo.
- Entinen savolaenen
Meenasin muuttoo takasin savvvoon kun vuosikymmenet maailmalla olen resunnut, yrityskin minulla on ja rahaa senverran etten tukijaisia tartte vaan ei. Jumalauta mitä körttiläisiä siellä kylä täynnä on, aivan umpimielistä seurakuntaa. Ei kyllä tervetulleeksi ole toivotettu, kyräillään ja kadehditaan. Jos ei muuta keksitä niin lietepaskat nurkalle kärrätään ! Vedet ovat jo pilalla runsaan ja väärän lannoituksen seurauksena, ei hyvältä näytä elä'mä kikrun kylällä. Otan aikalisän ja katselen löytyisikö muuta sopivaa paikkaa paluumuuttaa.
- sanonta..
Monesti paikkasa pittää että pata kattiloo soimoo,musta kylyki molemmilla.
- rikas....
Omat on autot, asunnot, metsää ja peltoa, joten muutan verotus kuntaa en viitsi Kiuruvedelle veroja maksaa. Joten lähden, saatte etsiä jonkun muun hakattavaksi.
- laputta puuroperse
rikas.... kirjoitti:
Omat on autot, asunnot, metsää ja peltoa, joten muutan verotus kuntaa en viitsi Kiuruvedelle veroja maksaa. Joten lähden, saatte etsiä jonkun muun hakattavaksi.
sinne mistä tulitkin köyhä!!!
- mukanas
rikas.... kirjoitti:
Kaekki ongelmas,ylleesä neon yläpiässä ja se seoroo ihmistä loppuu asti.
- nuori nainen
Kiuruvedellä ei semmosia miehiä ookaan jotka pystyis tosimiehelle turpaan antamaan. Kaikenlaisii tekokoviksia ja muita uhoojia kyllä löytyy. Torin pinnassa mussuttavat paskanjauhajat ovat silkkaa lällärikamaa ja äidin poikia. Suurisuut ovat vain suurisuita ja tositilanteessa toisen selän takana majailevia mamiksia. Kovat kundit ei koskaan pidä suurta ääntä ite itestään. Jostaki voi joku maanhiljainen löytyä, joka osaa tarvittaessa toimiakin. Oli täällä vissiin ainaki joskus kauan sitten oikeesti koviakin jätkiä. Voi ku oisin sillon ollu nuori enkä nykysin;-)
- äiti mullan alla
Siellä torin laidalla olevat ihmiset ovat % suurimpia veron maksajia, koska viinassa on suurin osa veroa. Kyllä se mahtavaa kun mies lyö, en mä mitään mamista ota. Saa jännätä montako kertaa nyrkki heiluu. Olenko veikannut oikein. Kiva saada välillä vasurista. Väkivalta on IN!
- nuori nainen
äiti mullan alla kirjoitti:
Siellä torin laidalla olevat ihmiset ovat % suurimpia veron maksajia, koska viinassa on suurin osa veroa. Kyllä se mahtavaa kun mies lyö, en mä mitään mamista ota. Saa jännätä montako kertaa nyrkki heiluu. Olenko veikannut oikein. Kiva saada välillä vasurista. Väkivalta on IN!
Kukas tässä on ihannoinu väkivaltaa? Taidat olla vähä bimbo-blondi etkä ihan vähääkään. Just ne räyhääjät ja suuntoittajat vois syyllistyäkin hakkaamaan naista, eikä ne tosimiehet joihin minä viittasin. Älä tule älykkäämmilles selittää tuollasta paskaa vitun idiootti.
- Turistina Kiuruvedellä
nuori nainen kirjoitti:
Kukas tässä on ihannoinu väkivaltaa? Taidat olla vähä bimbo-blondi etkä ihan vähääkään. Just ne räyhääjät ja suuntoittajat vois syyllistyäkin hakkaamaan naista, eikä ne tosimiehet joihin minä viittasin. Älä tule älykkäämmilles selittää tuollasta paskaa vitun idiootti.
kirjoittamaasi, vaan luuli, että ihannoit "kovaa ja väkivältaista" miestä ja haluaiset sellaisen itsellesi. Hetkittäin kirjoituksestasi sellaista oli havaittavavissa, mutta koko kirjoituksen luettuaan kokonaiskuva siitä oli erittäinkin selkeä. Nasevat loppukommentit sinulla kuitenkin on, se on myönnettävä.
- pilkottaa
Turistina Kiuruvedellä kirjoitti:
kirjoittamaasi, vaan luuli, että ihannoit "kovaa ja väkivältaista" miestä ja haluaiset sellaisen itsellesi. Hetkittäin kirjoituksestasi sellaista oli havaittavavissa, mutta koko kirjoituksen luettuaan kokonaiskuva siitä oli erittäinkin selkeä. Nasevat loppukommentit sinulla kuitenkin on, se on myönnettävä.
tekstien seasta kuin vittu risoista villahousuista. Kyllä on ankea paikka ja synkeää sakkia.
- PIEKSETÄÄN!!!!!!!
pilkottaa kirjoitti:
tekstien seasta kuin vittu risoista villahousuista. Kyllä on ankea paikka ja synkeää sakkia.
Katso viesti joukolla mukaan
- höpönpöppö
Ilmeinen peikko on ilmeinen peikko. Ja ilmeinen peikko juuri voitti. :DDDD
- siellä ongelmia
no need to say more
- kasvetaan
kieroon ja nähdään myös. Nuorena pakotetaan hakkaamaan puita ja teininä hakataan jo muita. Päähän se pihkaantuu ja loppuelämäksi lojaalisoituu. pikkasen on pyylynreikä vanhempana vielä ammollaan,mutta hyvä niin,ettei rojota auki,kuin seitsemänleivän uuni.
- pösilöt ja häiriköt
riviin torille ja jokaista vuorotellen turpaan. Ehkä 10*10 sarja riittää aluksi.
- Kirves ja saha
Jos ei saa rauhassa liikkua kun huutelevat itse kuuluvansa seksuaaliseen vähemmistöön. Huutavat olevansa homoja, ei ihmekään jos muutaman vuoden päästä kun ne kasvavat on Kiuruvedellä paljon vapaita naisia kun kaikki 13-20 vuotiaat miehet ovat homoja. Mopojen käyttö Kiuruvedellä tulee roimasti laskemaan kun kaikki mopot on kappaleina.
- ihtes
Kirves ja saha kirjoitti:
Jos ei saa rauhassa liikkua kun huutelevat itse kuuluvansa seksuaaliseen vähemmistöön. Huutavat olevansa homoja, ei ihmekään jos muutaman vuoden päästä kun ne kasvavat on Kiuruvedellä paljon vapaita naisia kun kaikki 13-20 vuotiaat miehet ovat homoja. Mopojen käyttö Kiuruvedellä tulee roimasti laskemaan kun kaikki mopot on kappaleina.
Laita kun sannoovat että sus parraeten toesen suven tuntoo.
- KOulu on hyvä
päättää järjestämällä turpaan lyöntikilpailut. Ylä- asteen normaalioppilaat voivat järjestää kunnon pieksäjäiset koulukiusaajille, erkka-ja häirikköoppilaille.
Mikähän voisi olla syynä siihen että kaikki vetää juuri sinua turpaan, onko kenties sinussa ollut jotain osuutta asiaan. Esimerkiksi tämä nainen joka oli peräti 18 vuotias, istuitko muina miehinä ravintolassa nauttimassa antimia ja nainen päätti että tuolta voiskin vetästä polttimot (silmät) tummaks, aika hassua mielestäni sellanen.
- nyrkinkäyttäjä
meinasin yks päivä vetää yht juoppoo turpaan ku tuli vittuilee mut eka vähä varottelin ett nyt olis helvetin hyvä aika lähtee kotii ettei tarvi lähtee sairaalaa
- 39 Paikkaa!
Mitenkäs se nyt virskirjapitäjässä, kun vaekuttaa, että oltas vähän tyytymättömiä. Onkohan ne vanhat opit menny hukkaan, Aku Rätyn aekaan, kaikki oel tyytyväesiä.
iänestäkkee Perus-Suomalaisia, niin tulloo uuvistuksia. - Ihan totta!
Muuta syyriaan, eläkä pilaa hyvän kaupungin mainetta!
- haistakaaitteänne
Kiuruveteläiset on syvältä persiistä!
- Anna anteeks.
Sinä taejat olla niitä ensmäesiä pakolaisia, kun pelekeet.
- aittojärvi
noh, uskaltaako sinne muuttoo, tai etes mökkisä laittoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857