Läheisyytesi lohduttaa minua Hyväksyt minut tällaisenaan En ole enää siloinen ja rypytön Elämä on jättänyt jälkensä minuun Haavani ovat umpeutuneet ja rikkonaisuudesta on jäljellä enää haalea muisto Luotan, että rakkautemme saa mahdollisuuden elää Annan sen kasvaa sisimmässäni Kätesi hyväilee minua Sanasi ovat suloisia kuulla Sytyn niistä valoon
Vastaukset 3
- lindalinda1
niin se on ' läheisyytesi lohduttaa ' sekin on paljon, rakkaus on läsnä. Ne haavatkin aikanaan umpeutuu, kaikelle on aikansa ja paikkansa. Kaunis ja tunteikas runo, onnea rakkaudellenne.
lähelläni,lämpönä mielessäni vaikka virtaava elämä onkin piirtäny juovansa poskilleni. Elämän karikoissa saamani haavat ovat umpeutuneet,rakkautesi muovaa viimeisetkin säröt eheäksi. Sinä tuot valon sydämeeni enkä toivoisi tuon valon koskaan sammuvan,olet minulle tärkeä elämän vesi. Kätesi,sanasi ja katseesi ovat minun puutarhani jossa kasvatan rakkauden ruusuja,rakkaudella. Paljon puhutteleva teksti jossa läheisyys ja rakkaus on käsin kosketeltavaa. Pidin lukemastani kovasti. KIITOS !
Kaunis on rakkautesi ja juuri sitä pitää taiten hoitaa jotta ei katoaisi. Pidin läheisyydestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
- 97814
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672