Suzuki 1400 GSX:n pleksi

Referee

Olen erinomaisen tyytyväinen pyörääni vuosimallia 2007 nopeuksissa alle 100km/h. Kun moottoritiellä nostaa vauhdin 120 km/h, pyörä pysyy edelleen vakaana mutta kuski alkaa tutista. Tuuli ottaa arnoldmaiseen rintaani melko tavalla. Olen 175 cm pitkä. Onko kellään mitään kokemusta siitä, että millainen pleksi olisi hyvä. Itse suosisin sellaista, jonka saisi näpsäkästi kiinnitettyä ja irti. Jos joku tietää ihan jonkin merkin nimeltä, olisin tyytyväinen. En halua kovin isoa. GIXUMAN

9

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susuki mies
    • Tuulenohjain lampun ympärillä

Jouduin ottamaan omani pois koska kaikki ilma- virta tulee suoraan päin kypärää ja paukuttaa todella ilkeästi, ihan kuin ajaisi rekan perässä koko ajan. Ohjaimen pitää olla ilmeisesti tosi matala tai sitten sellainen "Pappa Tunturi" malli jotta se toimii.

• Referee

Tuo on juuri se asia, jonka olen kuullut. Sen vuoksi sanoin tuon mittani. Luulisin, että tuon mallinen tuuliohjain kävisi, jos olisi vielä minua pienempi (ei voi ajaa 1400 gsx), niin silloin tuuli menisi ehkä yli. Huono puolihan tuossa on vielä siinä, että hyvännäköistä siitä ei saa tekemälläkään, mutta... Tapasin viime kesänä kaverin, jolla oli joku pleksi ja sanoi juuri tulleensa Euroopasta. Oli ajanut sillä n 140 km/h marssinopeudella Saksan moottoriteillä ja homma oli toiminut. Hävitin vain sen lapun, johon kirjoitin sen pleksin mallin. Kiitos, kaverit, tähän astisista.

• päätin kokeilla

Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.

• Suhisee ja tärisee
        päätin kokeilla kirjoitti:

Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.

Pyörä on minun tapauksessani paljon hienompi ja huomattavasti parempi ajaa ilma tuota muovia

• Vesirosvo

Minulla toimii Banditin nakussa Givin pikkupleksi tosi hyvin. Sitä saanee myös GSX -kiinnikkeillä? Pituutta minulla on 180 cm. Pitemmillä matkoilla käytän aina tankkilaukkua, vaikka tavaroiden puolesta ei tarve olisikaan. Sen seurauksena ajoviima vähenee vielä entisestäänkin. Tankkilaukun korkeus on aika matala, se siis jää alle pleksin korkeuden, vaikutus on kuitenkin merkittävä.

• leppoisasti väännöllä

Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.

• Peli kaani m
        leppoisasti väännöllä kirjoitti:

Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.

Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.

• daddispala
        Peli kaani m kirjoitti:

Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.

Ostin nakupyörän gsx1400 vuonna -03 ja nakuna se tulee pysymäänkin. Omassa pyörässä tanko meni heti vaihtoon, renthalin crossi tankoon, tuli etukenompi asento ja ohjaus on todella tunnokas ja ketterä. Tankkilaukun kanssa oon huomannu että ilmanvastus tuntuu pienemmältä kuin ilman. ja antaa tuulen riepotella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe