Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suzuki 1400 GSX:n pleksi

Referee

Olen erinomaisen tyytyväinen pyörääni vuosimallia 2007 nopeuksissa alle 100km/h. Kun moottoritiellä nostaa vauhdin 120 km/h, pyörä pysyy edelleen vakaana mutta kuski alkaa tutista. Tuuli ottaa arnoldmaiseen rintaani melko tavalla. Olen 175 cm pitkä. Onko kellään mitään kokemusta siitä, että millainen pleksi olisi hyvä. Itse suosisin sellaista, jonka saisi näpsäkästi kiinnitettyä ja irti. Jos joku tietää ihan jonkin merkin nimeltä, olisin tyytyväinen. En halua kovin isoa. GIXUMAN

9

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susuki mies
    • Tuulenohjain lampun ympärillä

      Jouduin ottamaan omani pois koska kaikki ilma- virta tulee suoraan päin kypärää ja paukuttaa todella ilkeästi, ihan kuin ajaisi rekan perässä koko ajan. Ohjaimen pitää olla ilmeisesti tosi matala tai sitten sellainen "Pappa Tunturi" malli jotta se toimii.

      • Referee

        Tuo on juuri se asia, jonka olen kuullut. Sen vuoksi sanoin tuon mittani. Luulisin, että tuon mallinen tuuliohjain kävisi, jos olisi vielä minua pienempi (ei voi ajaa 1400 gsx), niin silloin tuuli menisi ehkä yli. Huono puolihan tuossa on vielä siinä, että hyvännäköistä siitä ei saa tekemälläkään, mutta... Tapasin viime kesänä kaverin, jolla oli joku pleksi ja sanoi juuri tulleensa Euroopasta. Oli ajanut sillä n 140 km/h marssinopeudella Saksan moottoriteillä ja homma oli toiminut. Hävitin vain sen lapun, johon kirjoitin sen pleksin mallin. Kiitos, kaverit, tähän astisista.


      • päätin kokeilla

        Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.


      • Suhisee ja tärisee
        päätin kokeilla kirjoitti:

        Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.

        Pyörä on minun tapauksessani paljon hienompi ja huomattavasti parempi ajaa ilma tuota muovia


    • Vesirosvo

      Minulla toimii Banditin nakussa Givin pikkupleksi tosi hyvin. Sitä saanee myös GSX -kiinnikkeillä? Pituutta minulla on 180 cm. Pitemmillä matkoilla käytän aina tankkilaukkua, vaikka tavaroiden puolesta ei tarve olisikaan. Sen seurauksena ajoviima vähenee vielä entisestäänkin. Tankkilaukun korkeus on aika matala, se siis jää alle pleksin korkeuden, vaikutus on kuitenkin merkittävä.

      • leppoisasti väännöllä

        Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.


      • Peli kaani m
        leppoisasti väännöllä kirjoitti:

        Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.

        Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.


      • daddispala
        Peli kaani m kirjoitti:

        Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.

        Ostin nakupyörän gsx1400 vuonna -03 ja nakuna se tulee pysymäänkin. Omassa pyörässä tanko meni heti vaihtoon, renthalin crossi tankoon, tuli etukenompi asento ja ohjaus on todella tunnokas ja ketterä. Tankkilaukun kanssa oon huomannu että ilmanvastus tuntuu pienemmältä kuin ilman. ja antaa tuulen riepotella..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe