Olen erinomaisen tyytyväinen pyörääni vuosimallia 2007 nopeuksissa alle 100km/h. Kun moottoritiellä nostaa vauhdin 120 km/h, pyörä pysyy edelleen vakaana mutta kuski alkaa tutista. Tuuli ottaa arnoldmaiseen rintaani melko tavalla. Olen 175 cm pitkä. Onko kellään mitään kokemusta siitä, että millainen pleksi olisi hyvä. Itse suosisin sellaista, jonka saisi näpsäkästi kiinnitettyä ja irti. Jos joku tietää ihan jonkin merkin nimeltä, olisin tyytyväinen. En halua kovin isoa. GIXUMAN
Vastaukset 9
- susuki mies
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?updtFav=Y&id_part=783037 ja sitten tiedoksi, suzukin naukuihin (bandit, gsx 1400, sv 1000 yms.) pyöriin saa kaiken näköistä muovikatetta ja hiplettä, etsi netistä ja tilaa tai marssi pätevään mp liikkeeseen ja kysäse....niitä on ja paljon
- Tuulenohjain lampun ympärillä
Jouduin ottamaan omani pois koska kaikki ilma- virta tulee suoraan päin kypärää ja paukuttaa todella ilkeästi, ihan kuin ajaisi rekan perässä koko ajan. Ohjaimen pitää olla ilmeisesti tosi matala tai sitten sellainen "Pappa Tunturi" malli jotta se toimii.
- Referee
Tuo on juuri se asia, jonka olen kuullut. Sen vuoksi sanoin tuon mittani. Luulisin, että tuon mallinen tuuliohjain kävisi, jos olisi vielä minua pienempi (ei voi ajaa 1400 gsx), niin silloin tuuli menisi ehkä yli. Huono puolihan tuossa on vielä siinä, että hyvännäköistä siitä ei saa tekemälläkään, mutta... Tapasin viime kesänä kaverin, jolla oli joku pleksi ja sanoi juuri tulleensa Euroopasta. Oli ajanut sillä n 140 km/h marssinopeudella Saksan moottoriteillä ja homma oli toiminut. Hävitin vain sen lapun, johon kirjoitin sen pleksin mallin. Kiitos, kaverit, tähän astisista.
- päätin kokeilla
Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.
- Suhisee ja tärisee
päätin kokeilla kirjoitti:
Oman ohjaimen vääntämistä, lämmitin kuumailmapuhaltimella ja sitten ruuvipuristimeen kahden laudan väliin ja pikku taivutus tuulen johdattamiseksi ylemmäs. Puhallin oli liian lähellä ja "haukkasi" muoviin ilkeät jäljet. Maalasin koko muovin mustaksi ja huomenna pääsee kokeilemaan onnistuiko taivutus. Ihan järkyttävän ruma, mutta kokeiluna mielenkiintoinen eikä ole mitään väliä vaikka heittäisi sen seuraavaksi roskiin.
Pyörä on minun tapauksessani paljon hienompi ja huomattavasti parempi ajaa ilma tuota muovia
- Vesirosvo
Minulla toimii Banditin nakussa Givin pikkupleksi tosi hyvin. Sitä saanee myös GSX -kiinnikkeillä? Pituutta minulla on 180 cm. Pitemmillä matkoilla käytän aina tankkilaukkua, vaikka tavaroiden puolesta ei tarve olisikaan. Sen seurauksena ajoviima vähenee vielä entisestäänkin. Tankkilaukun korkeus on aika matala, se siis jää alle pleksin korkeuden, vaikutus on kuitenkin merkittävä.
- leppoisasti väännöllä
Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.
- Peli kaani m
leppoisasti väännöllä kirjoitti:
Givin pikkuplexi. Toimii hyvin, istuu mittareihin kuin olisi alkuperäinen Suizan varuste.
Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.
- daddispala
Peli kaani m kirjoitti:
Ainoa oikea on suzukin oma varttikate,joka Toimii,ja on hyvännäköinen,ja sopiva.Paikalleenlaitto koht.iso työ kiinnikkeiden takia.Mutta valmiiksi väreissä,ja senjälkeen aivankuin toisella pyörällä ajaisi,suuretkaan nopeudet ei tuota ongelmaa.Myös muotoilunsa vuoksi poistaa polviin ja jalkoihin tulevaa ilmanpainetta.Ehdoton,jos ajaa pidempiä matkoja,ja hiljaisuus lisääntyy,ei tarvikekrääsää ja muovinpaloja,vaan kunnon kate tähän suunniteltu.
Ostin nakupyörän gsx1400 vuonna -03 ja nakuna se tulee pysymäänkin. Omassa pyörässä tanko meni heti vaihtoon, renthalin crossi tankoon, tuli etukenompi asento ja ohjaus on todella tunnokas ja ketterä. Tankkilaukun kanssa oon huomannu että ilmanvastus tuntuu pienemmältä kuin ilman. ja antaa tuulen riepotella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801058- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va150442Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430- 21422
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415