Yksi asia meitä suomalaisia "vihahihuja" ja teitä suomalaisia ateja yhdistää ME OLLAAN SAATANAN ITSEPÄISIÄ. Sitä te ette voi tekään kiistää...
Yksi asia meitä yhdistää..
6
228
Vastaukset
Asioita vaikka kuinka paljon. Mutta niitä ei huomaa kun aina pilaatte asiat jankuttamalla siitä uskosta.
- Meitä yhdistää todellakin e...
Kuulin juuri että taloyhteisössämme oli pääisiäisloman aikana kuollut eräs naapurimme. Hän oli mukava mies.
- Kössönöm
Meitä yhdistää todellakin e... kirjoitti:
Kuulin juuri että taloyhteisössämme oli pääisiäisloman aikana kuollut eräs naapurimme. Hän oli mukava mies.
sillehän ei mitään voi. Sellainen yhtäkkinen kuolema on varmaan läheisistä kaikkein kauheinta. Tunnen ihmisiä, joiden omainen (mies, isä, vaimo) on löytynyt kotiin tullessa kuolleena. Miten siitäkin mahtaa selvitä? Jotkut surevat sitten itsensäkin hengiltä.
väitteen. Olen ateisti, mutta en missään nimessä itsepäinen. Sitä paitsi kun heität tuollaisen arvion ilmaan, olen sitä mieltä, että sinun pitäisi esittää väitteesi tueksi jokin varteenotettava argumentti, jonka perusteella väitätä tuollaista. Tällä palstalla olen ollut akttivisesti puolitoista vuotta, enkä muista, että kovin moni muu, kuin allekirjoittanut olisi ilmoittanut väittänmänsä aluksi, että sen ja sen yliopiston tutkimuksen mukaan asia on näin tai noin. Näitä täällä näkee aika harvoin. Kun väität jotain, ota ensin selvää onko väitteellesi tutkittua selkänojaa.
- -..--.
Meikällä mottona on: "Ehdottomuus on pahasta" Mikäli vain joku asian järkevästi perustelee, niin kyllä minun pääni on varsin helppo kääntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869