eilen tuli ahmittuu

TAAS PERKELE

emmä tiiä miten nyt taas sattu näin... en oo ahminu moneen viikkoon... sitte eilen oli nii hauska ilta kavereitten kaa, ENNENKU TULI AHMIMISHIMO! sanoin sit heido kaikille kavereille ja sanoin meneväni baariin ku mun juomat loppu... no taxilla kotiin sit tietenki ahmimaan!! eilen tuli syötyy noin 5000 - 6000 kcal... ja hauska ilta ihan perseeseen.... tänään sit päätin et en syö mitään, ja tästä tää PERKELEEN KIERRE TAAS ALKAA!!!! HUOMENNA TIETENKI AHMIN TAAS JA VITTU KAIKKI KOVA TYÖ IHAN TURHAAN!! söin nyt kuiteski 300 g raejuustoa ja 2 dl jugurttia.. kai nyt JOTAIN pitää syödä?? kokeillaan nyt pysyy sit loput päivää näin.. kauhee kauhee masis... ihan hirveetä ku tää pilaa elämää.. ei se oo se pelko et mä lihoisin ihan hirveesti, vaan se että mä en voi juoda alkoholia ilman näitä kohtauksia ku kotiin tultua sitte AHMII IHAN SAIRAASTI. alkoholi jotenki painaa niitä nappuloita.. onko joku muuki ahminu nyt v-loppuna? pliis sanokaa etten oo ainut. etten oo yksin.

2

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihjklkö

      suklaata, mutta olen välttänyt oksentamisen. Lähinnä tehnyt mieli kapakkaan, vaanen ole päässyt, on lapsia nääs. Miten on mennyt tää sunnuntai, itse taistelen koko ajan ahmimista vastaan, lapset päikkäreillä, ukko ulkona. Voimia, äläkä luovuta. Lähde pihalle, metsään jos on mahdollista.

      • ...

        oksentamisen olen ihan jättänyt.. ennen kyl sitä harrastin .. ulkona on nyt tosi hieno ilma.. voi mennä ulos ottaan aurinkoo, se saa ajatukset muualle.. oon menoss kapakkaan sit myöhemmin illalla tapaamaan kaveria.. saa jotaki muuta ajateltavaa.. hyvin on muuten menny, en oo syöny nyt sen raejuuston jälkeen mitään.. just aattelin jos pitäis ''rääkkii'' vähän salillaki tänään nii ehkä ei olis nii huono omatunto.. onko sulla kauanki ollu näitä ahmimiskohtauksia? jatkuvasti? onko paino pahasti noussu tai onko nousussa? mä pelkään että jos tää jatkuu, nii paino rupee riistäytyyn käsistä... :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

      Aihe