PELISEURAA??

vasen pakki

Hei. Löytyisikö mistään Oulainen-Pyhäjoki-Ylivieska-Kalajoki sektorilta "leidiliigaa", johon mahtuisi vielä yksi lätkään auttamattomasti lätkässä oleva 17-vuotias neiti mukaan? Porukan ikä ja taitotaso on minulle melkolailla yksi lysti, pääasia olisi, että pelaaminen ei olisi liian totista torvensoittoa. En oikein tiedä mihin palstalle tämä olisi kuulunut, mutta jos tätä kuitenkin joku sopivan peliporukan tietävä lukee, voisiko laittaa jonkinlaista yhteystietoa mistä kysellä, tai infoa mihin aikaan kannattaa tulla jäähallin ovia nykimään.

6

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyisi
      • ainaski

        yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.


      • YJK
        ainaski kirjoitti:

        yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

        Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!


      • aloittaja
        YJK kirjoitti:

        Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

        Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))


      • bamboo
        aloittaja kirjoitti:

        Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

        Tässä hyvä linkki mammaliigajengeistä: http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42#Hame


      • aloittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe