PELISEURAA??

vasen pakki

Hei. Löytyisikö mistään Oulainen-Pyhäjoki-Ylivieska-Kalajoki sektorilta "leidiliigaa", johon mahtuisi vielä yksi lätkään auttamattomasti lätkässä oleva 17-vuotias neiti mukaan? Porukan ikä ja taitotaso on minulle melkolailla yksi lysti, pääasia olisi, että pelaaminen ei olisi liian totista torvensoittoa. En oikein tiedä mihin palstalle tämä olisi kuulunut, mutta jos tätä kuitenkin joku sopivan peliporukan tietävä lukee, voisiko laittaa jonkinlaista yhteystietoa mistä kysellä, tai infoa mihin aikaan kannattaa tulla jäähallin ovia nykimään.

6

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyisi
      • ainaski

        yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.


      • YJK
        ainaski kirjoitti:

        yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

        Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!


      • aloittaja
        YJK kirjoitti:

        Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

        Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))


      • bamboo
        aloittaja kirjoitti:

        Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

        Tässä hyvä linkki mammaliigajengeistä: http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42#Hame


      • aloittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe