PELISEURAA??

vasen pakki

Hei. Löytyisikö mistään Oulainen-Pyhäjoki-Ylivieska-Kalajoki sektorilta "leidiliigaa", johon mahtuisi vielä yksi lätkään auttamattomasti lätkässä oleva 17-vuotias neiti mukaan? Porukan ikä ja taitotaso on minulle melkolailla yksi lysti, pääasia olisi, että pelaaminen ei olisi liian totista torvensoittoa. En oikein tiedä mihin palstalle tämä olisi kuulunut, mutta jos tätä kuitenkin joku sopivan peliporukan tietävä lukee, voisiko laittaa jonkinlaista yhteystietoa mistä kysellä, tai infoa mihin aikaan kannattaa tulla jäähallin ovia nykimään.

6

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyisi
      • ainaski

yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

• YJK
        ainaski kirjoitti:

yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

• aloittaja
        YJK kirjoitti:

Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

• bamboo
        aloittaja kirjoitti:

Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

Tässä hyvä linkki mammaliigajengeistä: http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42#Hame

• aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2346
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1497
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      248
      922
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      908
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe