PELISEURAA??

vasen pakki

Hei. Löytyisikö mistään Oulainen-Pyhäjoki-Ylivieska-Kalajoki sektorilta "leidiliigaa", johon mahtuisi vielä yksi lätkään auttamattomasti lätkässä oleva 17-vuotias neiti mukaan? Porukan ikä ja taitotaso on minulle melkolailla yksi lysti, pääasia olisi, että pelaaminen ei olisi liian totista torvensoittoa. En oikein tiedä mihin palstalle tämä olisi kuulunut, mutta jos tätä kuitenkin joku sopivan peliporukan tietävä lukee, voisiko laittaa jonkinlaista yhteystietoa mistä kysellä, tai infoa mihin aikaan kannattaa tulla jäähallin ovia nykimään.

6

1476

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyisi
      • ainaski

yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

• YJK
        ainaski kirjoitti:

yjk ja nivala käy näitten omilla sivuilla niin löydät yhtystietoja.

Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

• aloittaja
        YJK kirjoitti:

Heips, YJK ottaa uusiakin mukaan, katso yhteystiedot ja soittele. Ihan vasta-alkajaa ei voida ottaa (nivala silloin) mutta jos perusosaamista on edes jonninverran niin sekaan vaan!

Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

• bamboo
        aloittaja kirjoitti:

Ns. 'mamma-liigaa'. Otsikko voi siis vähän hämätä. :) Dissaan noita varsinaisia joukkueita juurikin siksi, että siellä kaikki ei pelaa, vaan ei niin taitavat istuu penkillä, ja paremmat pelaa. Toisaalta olen jo niin vanha, että suurin osa ikäisistäni on tod. näk. seissyt luistimilla jo yli 10 vuotta. Itse olen kohta 18 ja kokemsta lätkästä ei ole kuin koulun liikuntatuntien pelit ja vapaa-ajan pelailut. Toisaalta myös suuret lisenssimaksut eivät iske, kun on kirjoisvuosi edessä eikä silloin välttämättä harjoituksinn niin usein ehdi. Etsin siis naisporukkaa, joka olisi vuokrannut jäähällin käyttöönsä ja pelailisi siellä ns. harrastepohjalta omaksi ilokseen ihan kaikki pelaa -meiningillä. Ohhoh, olipas sekava selitys. :))

Tässä hyvä linkki mammaliigajengeistä: http://www.ylamummot.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=42#Hame

• aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      68
      1122
    2. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      141
      885
    3. 81
      843
    4. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      424
      759
    5. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      38
      678
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      14
      627
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      72
      624
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      594
    9. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      94
      569
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      553
    Aihe