Missä Kaverit?

OsmoU

Näyttää kaikki kaverit kadonneet palstalta. Palstaa katsoessa ei oikeastaan tarvitse ihmetellä miksi? Hei vanhat kiistakumppanit! Vieläkö teitä luuraa täällä?

9

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

ei.

• assiintuntijan lähtöö

tässä ei oikein uskalla kommentoida mitaan, kun jos jotakin sanoo se on rasismia, tai uhkaus tulee Urheilukadulle tai ylläpito poistaa sen. Et muuten oo ainoa joka tätä ihmettelee. Ootellaan jos vaikka tulisi mahdollisuus palata vanhaan hyvään.Vaikka pahalta näyttää. Sitä ihmettelen ettei keskustan puoluejärjestö puutu tälläiseen kirjoitteluun. Itellä on tullu vaan mieleen, että onko kaikki kepulaiset yhtä aktiivisia maailman parantajia.

• Puoluejärjestö ei ainakaan eilen ottanut yksilön vapauden rajoitamiseen mitään kommentia.Toisaalta Keskustapuolueessa on totuttu kunnioitamaan jokaista yksilöä ja keskustelemaan asioista,toisaalta tietävät, ettei kohdallani se tule kyseeseen siis arvostetaan näkemyksiä ja annetaan arvo toisillekkin. Sitävastoin oli paljon tärkeimpiä asioita käsiteltävänä.Kuten tulevat tapahtumat EU vaalit,Lämmitysjärjestelmät, kaukolämpö.Metsäteollisuuden näkymät työllisyyden hoito.MK

• väki tuumii
        markkukorpinen kirjoitti:

Puoluejärjestö ei ainakaan eilen ottanut yksilön vapauden rajoitamiseen mitään kommentia.Toisaalta Keskustapuolueessa on totuttu kunnioitamaan jokaista yksilöä ja keskustelemaan asioista,toisaalta tietävät, ettei kohdallani se tule kyseeseen siis arvostetaan näkemyksiä ja annetaan arvo toisillekkin. Sitävastoin oli paljon tärkeimpiä asioita käsiteltävänä.Kuten tulevat tapahtumat EU vaalit,Lämmitysjärjestelmät, kaukolämpö.Metsäteollisuuden näkymät työllisyyden hoito.MK

että on se heilläkin oltava joukossaan yksi huumorimies,vaikka tuo ei edes itse huvittavuuttaan ymmärrä,mutta olkoon.

• lypsymiehiä
        väki tuumii kirjoitti:

että on se heilläkin oltava joukossaan yksi huumorimies,vaikka tuo ei edes itse huvittavuuttaan ymmärrä,mutta olkoon.

nämä keskustan väki, että ne laskee, että yksi kylähurja saapi niin paljon mainetta aikaseksi läsnäolollaan toisten kiusana, ettei sitä hyvillä tekemisillä ja sanomisilla saa aikaiseksi minkäänlainen muu, kuin riittävä hulluus.

• jatkoa toivotaan
        lypsymiehiä kirjoitti:

nämä keskustan väki, että ne laskee, että yksi kylähurja saapi niin paljon mainetta aikaseksi läsnäolollaan toisten kiusana, ettei sitä hyvillä tekemisillä ja sanomisilla saa aikaiseksi minkäänlainen muu, kuin riittävä hulluus.

Mistä tuntee Kepun paikallisjärjestön nokkahenkilöt. Ovat repineet hiuksesa päästä ja osalta hiukset harmaantuu ennätysvauhtia. Joutuessaan setvimään ja selittelemään Kepun ykkösmiehen kirjoituksia ja aloitteita. Kukaan ei ole nauruun tukehtunut. Jokunen Demari on ollut lähellä.

• Lähti pilkille

Se oli tuo junttisaliketjun jälkeen. Hävisi iso määrä oivia kirjoituksia, niin leipääntyvät. Eikä oo sen koommin näkynyt. Siellä oli hyviä makeita nauruja aiheuttavia tekstejä. Ei vaan sopinut jonkun huumorille.

• ergeqg

Mitäpä sitä kuuntelemaan, joutivatkin hevonkuuseen täältä huumorintajuttomat ja lukutaidottomat. :(

• ergeqg kirjoitti:

Mitäpä sitä kuuntelemaan, joutivatkin hevonkuuseen täältä huumorintajuttomat ja lukutaidottomat. :(

Luuletko ettei minua huvita jo kirjoittaessani miten joillakin on ripuli heti kun lauon muutaman totuuden asioista. Tuo joutomaa oli hyvä sana.Tietääkö nuo henkilöt jotka näpertelevät asioilla millainen on joutomaa? Minä sen satun tietämään.MK

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      74
      5603
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4900
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3224
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2663
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2352
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1595
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1260
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe