Tää on tosi tyhmä kysymys, mut kun ihmiset sanoo että ne harrastaa seksiä suihkussa, niin missä asennossa siis siellä ollaan. Seisotaanko siellä vai ollaank omakuuasennossa lattialla? Kun meillä ainakin suihku on niin pieni että vaan joko pää tai jalat mahtuu sinne alueelle missä tulee suihkusta vettä.
suihkussa rakastelu
15
21106
Vastaukset
- minä
Me ollaan ainaki seisaaltaan ja minä (mies) työnnän takaa päin sisään. On muuten hyvä asento! Suosittelen!
- Pimu
se suihkussa nainti on niin "kivaa"?mä en haluais sitä kokeilla, koska vessan valo on liian kirkas, mies näkee mut tavallaan liian yksityiskohtasesti siinä valossa??
Ja onko se suihku siis päällä siinä ja ootteko te siinä alla??
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää.. - mies
Pimu kirjoitti:
se suihkussa nainti on niin "kivaa"?mä en haluais sitä kokeilla, koska vessan valo on liian kirkas, mies näkee mut tavallaan liian yksityiskohtasesti siinä valossa??
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää.."Mies nauttii silmillään". On todella kiihottavaa rakastella takaapäin kun nainen on suihkunraikas ja se valo.. on olennainen osa koko touhua. Antaa paljon riettaamaan säväyksen kuin pehmeä makuuhuonevalo.
Suihku voi olla päällä, mutta ei siinä tarvitse seistä juuri kovimman suihkukohdan alla. Veden lorina on mukava taustaääni ja saattaa jopa antaa illuusion, että naapuri ei muka kuulisi mitä vessassa tapahtuu.;)
Kannattaa tietysti varoa ettei liukastu jos meno muuttuu oikein kiimaiseksi. - Doggy
Pimu kirjoitti:
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää..Jos se valo hämää, niin sen voi varmaan sammuttaa ja jättää esim. oven auki, jolloin valoa tulee toisesta huoneesta. Tai kokeilkaa kynttilää...siis valonlähteenä.
- aaaa
Pimu kirjoitti:
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää.."vessan valo on liian kirkas, mies näkee mut tavallaan liian yksityiskohtasesti"
:DDDD vai on valo liian kirkas, huh, ihme kun suostut rakastelemaan ollenkaan. Noin kainolla asenteella jää monesta nautinnosta paitsi. Lisäksi tuntuu, että ei partnerikaan ole just se oikea, jonka kanssa on hauska hupailla estottomasti ja mielikuvitustaan käyttäen rajattomasti.
Miehen nautinnosta paljon tapahtuu silmillä "syöden". Oma rakkaani saa mua tiirata mistä ja missä vaan ja millaisessa valossa haluaa, vaikka taskulampun ja suurennuslasin kanssa.
Meillä ei pimeässä peiton alla häärätä! Paitsi kenties joskus pikku mausteena vaihtelun vuoksi. ;) - mies02
Pimu kirjoitti:
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää..Miksi ujostelet itseäsi? Jos miehesi pitää sinusta, olet hänen mielestään hyvän näköinen, älä peittele häneltä tätä nautintoa. Olen itse kärsinyt vuosikausia siitä, kun kaiken piti tapahtua pimeässä ja peiton alla. En tarkoita, että aina pitäisi olla täysvalot päällä, mutta niinkin voi olla. Nauttikaa toisistanne kaikin aistein
- Pimu
mies kirjoitti:
"Mies nauttii silmillään". On todella kiihottavaa rakastella takaapäin kun nainen on suihkunraikas ja se valo.. on olennainen osa koko touhua. Antaa paljon riettaamaan säväyksen kuin pehmeä makuuhuonevalo.
Suihku voi olla päällä, mutta ei siinä tarvitse seistä juuri kovimman suihkukohdan alla. Veden lorina on mukava taustaääni ja saattaa jopa antaa illuusion, että naapuri ei muka kuulisi mitä vessassa tapahtuu.;)
Kannattaa tietysti varoa ettei liukastu jos meno muuttuu oikein kiimaiseksi.joo joo..no en mä nyt ajatellu liukastua mihkään saippuaankaan..;D
- Anonyymi
Pimu kirjoitti:
jotenki hiukois joskus koittaa, mut se valo vaan hämää..Laita valot pois
- omena
suihkussa on hyvä rakastella menkkojen aikana.. ei ainakaan lakanat sotkeennu..olemme yleensä makuullansa lattialla.sen verran iso suihku..
- seesee
istuskellaan jakkaralla sylikkäin--nam
- adult_m_45
Hi,
Seisten tottakai!
Saippuaa ja suihkua, kädet liukuu saavat vapaat vallat liikkua edestakaisin pitkin selkää ja vatsaa...
Aluksi edestä nainen löytää miehen mielenkiintoiset paikat ja myöhemmin takaa mies tuntee käsissään kaikki mielenkiintoiset naisen paikat ja nainen tuntee kun kosketellaan..
Lopuksi nainen nojaa seinään käsillä ja mies tulee takaa... säätää välillä suihkun lämpöä ja kohdetta selkään maksimoiden nautinnon......
..sillai rauhalllisesti.. - kokeilkaa
ostakaa sellanen suihkujakkara, jos ei muuten mahdu suihkuun, niin ainkin silleen mahtuu pienempääkin tilaan. nautinnollisia suihkuhetkiä.
- tahra
Nykyisessä pienessä wc-suihkuyhdistelmässä vaihtoehdot ovat jääneet pakostakin seisaallaan oloon. Joko niin kasvokkain että toinen tukee itseään selkä seinää vasten ja toinen "ripustautuu" ja molemmat auttavat kovasti lantion kanssa (seinää vasten olevan sukupuoli ei tunnu vaikuttavan idean selvittyä, ehkä alussa on helpompi jos nainen on seinää vasten) tai takaapäin joko tankoon ripustautuen tai pesukoneeseen nojaten... Oikein mukavaa :)
Veden ei välttämättä kannata ihan kasvoille suihkuta täydellä voimalla, mutta se lämmittää mukavasti ja tuo omaa tunnelmaansa.
Aikaisemmin opiskelijasolun ihana iso suihkuhuone antoi mahdollisuuksia paritella lattialla periaatteessa missä tahansa "normaalissakin" asennossa, sitä olen jäänyt vähän kaipaamaan.. nykyäänkin mies kyllä tykkää katsella minun mastuamistani ylhäältä tulevan veden kanssa :) - Sanna
Me ollaan kokeiltu mieheni kanssa vaikka missä asennoissa suihkussa: sylikkäin, lähetyssaarnaajassa penkillä (oli vähän vaikeaa mutta ihanaa) ja takaapäin penkillä. Seisaaltaan ei oikein tunnu miltään. Kyllä suihkussa voi rakastella vaikka miten päin jos on tilaa.
- Anonyymi
Suihkussa seinää vasten . Vaimo nostaa toisen jalan jakkaralle. Siitä on tosi hyvä lykkiä mulkku sisään. Onnistuu se ja kesällä järvessä seisaaltaan sen verran syvälle, että vaimo tulee höyhenen kevyeksi. Siellä on ilo naida myös. Yli 40 vuotta ole saanut nussia ja on montaakin kokemusta. Seksi on maailman paras lihallinen ilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104