Rita Hayworth- avain pakoon

tonttu

Kuka on kattonnut? Vetää vertoja vihreälle mailille. Tositosi hyvä leffa!

15

2038

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihreämailifani

RITA HAYWORD ON VARMASTI HYVÄ LEFFA! MÄ EN OO VIELÄ NÄHNY SITÄ, MUT AION KATTOO!

• Kalmo

Vihreä maili on vielä näkemättä, mutta maanantaina korjaan sen aukon sivistyksestäni. Rita Hayward-avain pakoon on todella upea elokuva. Ehdottomasti parhaita Stephen king-filmatisointeja mitä olen nähnyt.

Parhaat Kingin tarinoista tehdyt elokuvat ovat mielestäni Juuri tuo Rita Hayward, Stand by me-viimeinen kesä ja Uinu, uinu lemmikkini.

• megadeth

Senhän pitäs olla päinvastoin, eli Vihreä Maili saattaa ehkä just ja just edes jotenkuten pärjätä vertailussa Shawshank Redemptionin kanssa.
      Shawshank Redemptionhan on paljon vanhempi leffa kuin Vihreä Maili ja myös huomattavasti paremmin kasassa pysyvä elokuva, yksi kaikkien aikojen parhaita leffoja. Vihreässä Mailissa on paljon hyviä juttuja mutta nyt kun sen on muutamaan kertaan nähnyt niin eihän se millään pääse läheskään samalle tasolle Shawshankin kanssa.
      Arvosanat:
      Vihreä Maili = 2½/5
      Shawshank Redemption = 5/5

• Azam

Kyllä Avain Pakoon on Kummisetien ohella parhaita elokuvia,imdb listalla taitaa olla toisena.Kyllä Vihreä Mailikin hyvä leffa on mutta ei yllä hetikään Shawshankin tunnelmaan.
      Shaeshank *****
      Vihreä Maili ****

• Robert DeMojo

• pikku mui

Hyviä molemmat, tosin RH on parempi! ;))
      Samanoloinen tunnelma silti molemmissa,
      samat sävyt ja värit.
      (Ei ihan heti uskoisi Kingin kirjoittamiksi) ;)

• Noh

Onhan tuo kyllä hyvä elokuva, ehkäpä 4:nneksi paras koskaan tehdyistä...

• Fani

kerrankin asiaa. ehdottomasti top5:n leffa!

• tontumpi

yksi parhaimpia elokuvia mitä olen katsonut ja olen katsonut niitä aika paljon

• spidy

sama homma. ehkä paras elokuva mitä itse olen koskaan katsonut. dvd:n ostin jouluna, olen jo 5 kertaa katsonut sen=) se vaan on niin loistava! tim robbins elämänsä roolissa!

• Joo

No vetää vertoja joo, ja vetää helposti yliki! siis en sano et green miles olis huono, mutta shawshank redemption on loistava! ei voi verrata keskenään.. tai no voi, molemmat vankila härdelliä, mutta avain pakoon vaan paljon parempi. Tim Robbins veti loistavan roolin!

• Maria Kee

Olen nähnyt SR:n kerran ja minusta se oli jotenkin pitkäpiimäinen ja...tylsä?! Viimeksi pari tuntia sitten väänsin aiheesta peistä kaverini kanssa. Hän suorastaan vaatimalla vaatii, että meidän pitää katsoa se tässä uudestaan. Ja varmaan pitääkin. Kaikki kehuvat leffaa ja minusta se on vain keskinkertainen, joten ihan kiinnostaa itseänikin, että missä vika! Apua, olenko poikkeava?! ;)

Todellakin pitänee antaa leffalle toinen mahdollisuus. TAustoiksi voin kertoa, että lempileffojani ovat mm. Fight Club, American History X ja Moulin Rouge.

• Spidy
        Maria Kee kirjoitti:

Olen nähnyt SR:n kerran ja minusta se oli jotenkin pitkäpiimäinen ja...tylsä?! Viimeksi pari tuntia sitten väänsin aiheesta peistä kaverini kanssa. Hän suorastaan vaatimalla vaatii, että meidän pitää katsoa se tässä uudestaan. Ja varmaan pitääkin. Kaikki kehuvat leffaa ja minusta se on vain keskinkertainen, joten ihan kiinnostaa itseänikin, että missä vika! Apua, olenko poikkeava?! ;)

Todellakin pitänee antaa leffalle toinen mahdollisuus. TAustoiksi voin kertoa, että lempileffojani ovat mm. Fight Club, American History X ja Moulin Rouge.

kandee katsoa vielä toiseen kertaan se "SR"...helvetin hyvä leffa se on! ja omiin suosikkeihin kuuluu myös American History X, Fight Club, The Score ja paljon muita. en vaan enää jaksa niitä kirjottaa, kun on ne varmaan 10 kertaa tullut näille sivuille kirjotettua. mutta siis avain pakoon on todella hyvä pätkä, pitkästyö toki voi jos tykkää enemmän toiminta leffoista, ns. Jerry Bruckheimer tykityksistä.

• Maria Kee
        Spidy kirjoitti:

kandee katsoa vielä toiseen kertaan se "SR"...helvetin hyvä leffa se on! ja omiin suosikkeihin kuuluu myös American History X, Fight Club, The Score ja paljon muita. en vaan enää jaksa niitä kirjottaa, kun on ne varmaan 10 kertaa tullut näille sivuille kirjotettua. mutta siis avain pakoon on todella hyvä pätkä, pitkästyö toki voi jos tykkää enemmän toiminta leffoista, ns. Jerry Bruckheimer tykityksistä.

Kyllä se nyt vaan niin on, että pakko sille on antaa uusi mahdollisuus. En edes oikein pidä mistään varsinaisista toimintaleffoista, vaan ihan lällytavara tyyliin Titanickin toimii, joten vian ei pitäisi olla siinäkään, ettei adrenaliini nouse. Tänään taas tuli puhetta tuosta SR:sta. Kerron sitten, muuttuiko mieli! ;)

• JJJ
        Maria Kee kirjoitti:

Samaa mieltä. Niin keskinkertainen leffa kuin olla ja voi, ei vaikuttanut millään tasolla eikä jäänyt mieleen. Ainoa mikä elokuvassa hämmästyttää ovat nämä kehut mitä olen viime aikoina huomannut siellä täällä. Puhumattakaan IMDB:n rankkauksesta, en olisi uskonut näkeväni sitä 500 parhaan joukossa. Ilmeisesti ketään loukkaamaton keskinkertaisuus vetoaa katsojiin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe