Eiköhän kohta ala tulla kauppoja, näin vuoden vaihteessa. Välitön kurssinousu 1 euroon.
Vastaukset 7
- speedbird
Oikeassa oot. Musta tuntuu että stone on pian uusi bastulahti?
- mike
uskon tuohon myös, aasia suuntana..... stonella..
- omistajat
Ahaa firman osakkeen omistajat täällä kehuvat ja yrittävät nostaa osakkeen arvoa että saisivat roskasta parhaan mahdollisen tuoton.
- Sijoittaja
Stonesoft vaikuttaa rahapulassa kituvalta pikkupuljulta, joita löytyy 13 tusinassa. En laittaisi senttiäkään rahaa moiseen roskafirmaan.
- peluri..
lues uusi arvopaperilehti ja katso mihin suur-sijoittaja ylitalo sijoitto ja mitä hän sanoi yrityksestä.... noin niinkuin teoriassa kun kysyttiin heidän ensivuoden mahdollista salkkua stone löytyi sieltä ja siinä kerrottiin että kyseinen firma on saannut kulunsa loistavasti kuriin ja kassa tilanne on mitä parhain.. mut ehkä uskon mielummin sinua kuin arvostettua lehteä (arvopaperilehti) ja tunnettua sijoittajaa ylitaloa ;) mutta kiitos sinun mielipiteestä... palikka.
- Sijoittaja
peluri.. kirjoitti:
lues uusi arvopaperilehti ja katso mihin suur-sijoittaja ylitalo sijoitto ja mitä hän sanoi yrityksestä.... noin niinkuin teoriassa kun kysyttiin heidän ensivuoden mahdollista salkkua stone löytyi sieltä ja siinä kerrottiin että kyseinen firma on saannut kulunsa loistavasti kuriin ja kassa tilanne on mitä parhain.. mut ehkä uskon mielummin sinua kuin arvostettua lehteä (arvopaperilehti) ja tunnettua sijoittajaa ylitaloa ;) mutta kiitos sinun mielipiteestä... palikka.
En yrittänyt neuvoa, kerroin ainoastaan oman mielipiteeni. Sijoita rahasi minun puolestani vaikka Stonesoftiin, niin annetaan ajan näyttää kuka on palikka ja kuka ei.
- peluri
Sijoittaja kirjoitti:
En yrittänyt neuvoa, kerroin ainoastaan oman mielipiteeni. Sijoita rahasi minun puolestani vaikka Stonesoftiin, niin annetaan ajan näyttää kuka on palikka ja kuka ei.
kyllä juu, sitten näemme. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400