äidin masturbointi

poika87

heräsin kerran aamulla siihen kun kuulin äitini (isäni on eronnut) huoneesta voihkintaa ennen herätyskellon soittoa... menin hiljaa lähemmäksi ovea kun en ollut varma onko hän saanut jonkun sairauskohtauksen tai jotain mutta sitten arvasin ettei se siltä kuulosta... oli aika outoa kuulla äidin runkkaavan sillä olin ihan varma ettei se tee mitään sellaista... menin itse takaisin sänkyyn ja runkkasin kahdet lastit sitä ajatellen.

onko muilla vastaavia kokemuksia?

26

39021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oag

      ..sitä tekee.. nuoret ja vanhat, ei siinä mitään ihmeellistä ole.

    • hyväääääää

      kirjoita lisää sun mutsista!!!
      vakoile sitä ja runkkaa vaikk sen pikkuhousuihin, ja jätä vähän mälliä siihen kuivumaan...niin et se koskee sen pillua ku se laittaa ne!!!

    • poikuus18

      tulla nussimaan äitiäsi ilmaiseksi, tai hän voi viedä poikuuteni!

    • Äidin poika

      Moi oon 14v ja määkin oon aika monta kertaa nähny kun mutsi runkkaa. Se on tosi kiimasta katsottavaa ja munkin on aina pakko alkaa runkkaan.

      Mitenkähän saisin mutsin naimaan mun kanssa. Onko kellään kokemusta siitä että mutsi nai poikansa kanssa? Miten saitte mutsinne naimaan itseenne?

      • typy87

        munkin mutsi runkkaa lähes yhtä usein kuin mäkin ja me molemmat tiedetään kyllä mitä tehään... ei tässä yksiössä voi olla niin etteikö huomais... aina joskus se kysyy kun olen mennyt nukkumaan ja alkanut runkkaan ja tullut että olix hyvä... sekään ei ollut saanut unta mutta ei se siitä mitään välitä... kerran se tuli yhden ystävättärensä kanssa ihan kännissä raflasta pari viikkoa sitten ja ne puhu koko ajan sexistä. mä olin muka nukkuus mutta kuuntelin kaiken. ne meni kans nukkuun ja sano ennen hyvää yötä että nyt on ihan pakko runkkaa että pääsee uneen ja kuulin kun molemmat teki sitä. sitten ne sano kikatellen kun molemmat oli tulleet että hyvää yötä ja mutsi huikkas mulle että hyvää yötä ja sormelle työtä sinnekkin... se tajus että mä olin ollut hereillä koko ajan... oli ihan hiton kiihottava tilanne ja mä tulin melkein heti.


      • Tony
        typy87 kirjoitti:

        munkin mutsi runkkaa lähes yhtä usein kuin mäkin ja me molemmat tiedetään kyllä mitä tehään... ei tässä yksiössä voi olla niin etteikö huomais... aina joskus se kysyy kun olen mennyt nukkumaan ja alkanut runkkaan ja tullut että olix hyvä... sekään ei ollut saanut unta mutta ei se siitä mitään välitä... kerran se tuli yhden ystävättärensä kanssa ihan kännissä raflasta pari viikkoa sitten ja ne puhu koko ajan sexistä. mä olin muka nukkuus mutta kuuntelin kaiken. ne meni kans nukkuun ja sano ennen hyvää yötä että nyt on ihan pakko runkkaa että pääsee uneen ja kuulin kun molemmat teki sitä. sitten ne sano kikatellen kun molemmat oli tulleet että hyvää yötä ja mutsi huikkas mulle että hyvää yötä ja sormelle työtä sinnekkin... se tajus että mä olin ollut hereillä koko ajan... oli ihan hiton kiihottava tilanne ja mä tulin melkein heti.

        Toi kuulosti iha vitun kiihottavalta.. mä oon kans heittäny aika mukavat lastit ku olin kaverilla ja sen mutsil paito vaa stringit..lähin sitte kotii ja matkalla menin metsän reunalle hakkasin oikee kunnlla.. mitenhän saisin sen makaa mun kanssa?


      • Jay84
        typy87 kirjoitti:

        munkin mutsi runkkaa lähes yhtä usein kuin mäkin ja me molemmat tiedetään kyllä mitä tehään... ei tässä yksiössä voi olla niin etteikö huomais... aina joskus se kysyy kun olen mennyt nukkumaan ja alkanut runkkaan ja tullut että olix hyvä... sekään ei ollut saanut unta mutta ei se siitä mitään välitä... kerran se tuli yhden ystävättärensä kanssa ihan kännissä raflasta pari viikkoa sitten ja ne puhu koko ajan sexistä. mä olin muka nukkuus mutta kuuntelin kaiken. ne meni kans nukkuun ja sano ennen hyvää yötä että nyt on ihan pakko runkkaa että pääsee uneen ja kuulin kun molemmat teki sitä. sitten ne sano kikatellen kun molemmat oli tulleet että hyvää yötä ja mutsi huikkas mulle että hyvää yötä ja sormelle työtä sinnekkin... se tajus että mä olin ollut hereillä koko ajan... oli ihan hiton kiihottava tilanne ja mä tulin melkein heti.

        Joo ei tällasessa pienessä kämpässä (yksiö myös) kovin salaa pysty runkkaan äidin tietämättä, mutta mua se kanssa enemmänkin kiihottaa kun haittaa. Onpa tullu suht avoimestikin katsottua äidin sormeilua, kun se on ollu kännissä kotona. Sen ihmeempään ei olla ryhdytty, mutta on kyllä kiihottavaa..


      • typy87
        Jay84 kirjoitti:

        Joo ei tällasessa pienessä kämpässä (yksiö myös) kovin salaa pysty runkkaan äidin tietämättä, mutta mua se kanssa enemmänkin kiihottaa kun haittaa. Onpa tullu suht avoimestikin katsottua äidin sormeilua, kun se on ollu kännissä kotona. Sen ihmeempään ei olla ryhdytty, mutta on kyllä kiihottavaa..

        ...tykkää karvojen ajelusta??? meillä on sauna aina keskiviikkosin ja siellä ajetaaan säärikarvat ja bikiniraja toisilta... mutsi antaa ajaa karvat aika hyvin mutta vaatii jättämään sellaisen kolmen sentin vauhtiraidan tohon päälle kun sen mielestä on liian paljastavaa että ajaa kaikki pois... sillä on itellä sellainen ja pyytää että mäkin ajan sen samalla lailla kun se tekee mulle... pari kertaa olen lomalla (kun olen tiennyt ettei mennä mutsin kanssa saunaan) ajanut kaikki pois mutta siihen tulee vain ikävästi finnejä vaikka yrittää rasvata... mutsi on sanonut että on hygienisenpää olla kun ei ole karvoja hautumassa tuolla ja musta se on kans ihan jeez.... meinaan tuli vain mieleen että mutsi ei taida enää viittiä tulla ajaan mun karvoja kun ei olla oltu yhdessä saunassa enää kuukauteen eri syistä ja joulupukki toi silk-a-pillin (mutsi sanoo sitä silkkipilluksi!!!) ajelukoneen joululahjaksi... sitä varmaan hävettää se että musta on tullut jo nainen ja ei viitti enään kohdella niinku pikkutyttöö... ps: pitihän sitä konetta kokeilla ja nyt oon taas posliini... vaan noita finnejä tulee vieläkin eli ei se ollutkaan se höylä... onnex ei nyt oo poikaystävää...


      • boy88
        typy87 kirjoitti:

        ...tykkää karvojen ajelusta??? meillä on sauna aina keskiviikkosin ja siellä ajetaaan säärikarvat ja bikiniraja toisilta... mutsi antaa ajaa karvat aika hyvin mutta vaatii jättämään sellaisen kolmen sentin vauhtiraidan tohon päälle kun sen mielestä on liian paljastavaa että ajaa kaikki pois... sillä on itellä sellainen ja pyytää että mäkin ajan sen samalla lailla kun se tekee mulle... pari kertaa olen lomalla (kun olen tiennyt ettei mennä mutsin kanssa saunaan) ajanut kaikki pois mutta siihen tulee vain ikävästi finnejä vaikka yrittää rasvata... mutsi on sanonut että on hygienisenpää olla kun ei ole karvoja hautumassa tuolla ja musta se on kans ihan jeez.... meinaan tuli vain mieleen että mutsi ei taida enää viittiä tulla ajaan mun karvoja kun ei olla oltu yhdessä saunassa enää kuukauteen eri syistä ja joulupukki toi silk-a-pillin (mutsi sanoo sitä silkkipilluksi!!!) ajelukoneen joululahjaksi... sitä varmaan hävettää se että musta on tullut jo nainen ja ei viitti enään kohdella niinku pikkutyttöö... ps: pitihän sitä konetta kokeilla ja nyt oon taas posliini... vaan noita finnejä tulee vieläkin eli ei se ollutkaan se höylä... onnex ei nyt oo poikaystävää...

        mä oon nussinu mun mutsin kaa.se on ottanu mult mont kertaa suihinki.mun mielest se on iha ok ku se on iha vitu kiimase näköne ja se ehdotteleeki mulle välil ku asutaa tääl yksiös kahestaa.välil se kulkee ilma kledui ja sanoo et kato mä oon ajellu taas et haluux koeajaa.ei siin oo mun mielest mitää ihmeellist


      • typy87
        boy88 kirjoitti:

        mä oon nussinu mun mutsin kaa.se on ottanu mult mont kertaa suihinki.mun mielest se on iha ok ku se on iha vitu kiimase näköne ja se ehdotteleeki mulle välil ku asutaa tääl yksiös kahestaa.välil se kulkee ilma kledui ja sanoo et kato mä oon ajellu taas et haluux koeajaa.ei siin oo mun mielest mitää ihmeellist

        kaikenlaisia häiriköitä sitä tänne aina pesiytyy... tää palsta on naisille eikä sunlaisille seksiaddikteille jotka saa kicksei runkkufantasioistaan... mee hoitoon!!!


      • Jay84
        typy87 kirjoitti:

        ...tykkää karvojen ajelusta??? meillä on sauna aina keskiviikkosin ja siellä ajetaaan säärikarvat ja bikiniraja toisilta... mutsi antaa ajaa karvat aika hyvin mutta vaatii jättämään sellaisen kolmen sentin vauhtiraidan tohon päälle kun sen mielestä on liian paljastavaa että ajaa kaikki pois... sillä on itellä sellainen ja pyytää että mäkin ajan sen samalla lailla kun se tekee mulle... pari kertaa olen lomalla (kun olen tiennyt ettei mennä mutsin kanssa saunaan) ajanut kaikki pois mutta siihen tulee vain ikävästi finnejä vaikka yrittää rasvata... mutsi on sanonut että on hygienisenpää olla kun ei ole karvoja hautumassa tuolla ja musta se on kans ihan jeez.... meinaan tuli vain mieleen että mutsi ei taida enää viittiä tulla ajaan mun karvoja kun ei olla oltu yhdessä saunassa enää kuukauteen eri syistä ja joulupukki toi silk-a-pillin (mutsi sanoo sitä silkkipilluksi!!!) ajelukoneen joululahjaksi... sitä varmaan hävettää se että musta on tullut jo nainen ja ei viitti enään kohdella niinku pikkutyttöö... ps: pitihän sitä konetta kokeilla ja nyt oon taas posliini... vaan noita finnejä tulee vieläkin eli ei se ollutkaan se höylä... onnex ei nyt oo poikaystävää...

        No karvojen ajelun (häpykarvotuksen ;)) oon aikoinani just äidin kautta oppinu ja sillon sitä tuli yhdessä tehtyä aluks, mutta ei enää. Tosin ei me sitä piilossa tehdä, eli kyllä katteltua tulee kun äiti trimmaa omaansa, mutta tosiaankin ei me enää toisilta ajeta. Ihan mielenkiintosia keskusteluja tostakin saa kyllä kun kumpikin on aika avoimia noiden asoiden suhteen. Eipä mun äitinikään ihan posliiniks oo tainnu ajella pitkään aikaan, mutta siistii useinkin. Aika pitkäkarvanen versio se kuitenkin mun silmin on :), varsinkin kun itellä on melkein aina posliini.. Ja kyllä mun äiti kannustaakin mua aina ajaan ihan posliiniks jos noista puhutaan, kun tykkää että se on sillon kauneimmillaan..


      • typy87
        Jay84 kirjoitti:

        No karvojen ajelun (häpykarvotuksen ;)) oon aikoinani just äidin kautta oppinu ja sillon sitä tuli yhdessä tehtyä aluks, mutta ei enää. Tosin ei me sitä piilossa tehdä, eli kyllä katteltua tulee kun äiti trimmaa omaansa, mutta tosiaankin ei me enää toisilta ajeta. Ihan mielenkiintosia keskusteluja tostakin saa kyllä kun kumpikin on aika avoimia noiden asoiden suhteen. Eipä mun äitinikään ihan posliiniks oo tainnu ajella pitkään aikaan, mutta siistii useinkin. Aika pitkäkarvanen versio se kuitenkin mun silmin on :), varsinkin kun itellä on melkein aina posliini.. Ja kyllä mun äiti kannustaakin mua aina ajaan ihan posliiniks jos noista puhutaan, kun tykkää että se on sillon kauneimmillaan..

        joo... ihan sama juttu on monella mun kaverillakin kun olen aina joskus kysynyt sopivassa tilanteessa että mutsi on opettanut miten trimmataan... ei kenelläkään ole siinä mitään seksuaalista juttua vaan se on ihan normaalia... runkkaamisesta en oo viittinyt kysyä keneltäkään (en edes mun bestikseltä) mutta netissä voi kysyä helpommin kun ei kukaan tiedä kuka on...


      • en tiedä
        typy87 kirjoitti:

        munkin mutsi runkkaa lähes yhtä usein kuin mäkin ja me molemmat tiedetään kyllä mitä tehään... ei tässä yksiössä voi olla niin etteikö huomais... aina joskus se kysyy kun olen mennyt nukkumaan ja alkanut runkkaan ja tullut että olix hyvä... sekään ei ollut saanut unta mutta ei se siitä mitään välitä... kerran se tuli yhden ystävättärensä kanssa ihan kännissä raflasta pari viikkoa sitten ja ne puhu koko ajan sexistä. mä olin muka nukkuus mutta kuuntelin kaiken. ne meni kans nukkuun ja sano ennen hyvää yötä että nyt on ihan pakko runkkaa että pääsee uneen ja kuulin kun molemmat teki sitä. sitten ne sano kikatellen kun molemmat oli tulleet että hyvää yötä ja mutsi huikkas mulle että hyvää yötä ja sormelle työtä sinnekkin... se tajus että mä olin ollut hereillä koko ajan... oli ihan hiton kiihottava tilanne ja mä tulin melkein heti.

        eikö ole kiusallista että äiti tietää tai kuuntelee lapsensa masturboinita. oon monta kertaa kuullu kun pikkuveli runkkaa ja mulle tulee sellanen huono olo vastenmielinen olo. Mut en oo mikään seksuaali kammmonen todellakaan! mut se tuntuu niin kiusalliselta... vai??


      • Jay84
        en tiedä kirjoitti:

        eikö ole kiusallista että äiti tietää tai kuuntelee lapsensa masturboinita. oon monta kertaa kuullu kun pikkuveli runkkaa ja mulle tulee sellanen huono olo vastenmielinen olo. Mut en oo mikään seksuaali kammmonen todellakaan! mut se tuntuu niin kiusalliselta... vai??

        Ei mua inhota tai mitään kun näen/ kuulen kun äiti masturboi, ihan mielenkiintoista se on (ja kiihottavaakin). Tosin ei mun äiti nyt siis tuu masturboimaan mun silmien eteen yleensä tai mitään :), mut alkoholi tekee ihmeitä itse kullekkin :). Mä just luulen et enemmän se äitiä "vaivaa", vaik sekin on TODELLA avoin seksuaalisuuden kanssa, kun mua. Mut mä nyt oonkin aika erikoinen :) seksin ja muunkin suhteen.. Mutta siis kun mun äiti on juonu vähänki jotain ja on kotona, nii kyllä se esim. tiirailee muakin ihan eri tavalla kun normisti - hormonit hyrrää :). Tosin tiedänkin että se on ollu naisen (kaverinsa) kanssakin sängyssä ja kun ollaan näistä asoista juteltu, niin tiiän että se on vähän kiinnostunu myös naisista. Ja niin oon mäkin, mut en mä usko et mä ikinä silti kovin pitkälle äidin kanssa menisin, johonkin se raja on vedettävä. Mut pikku "kivaa" on kiva sekotella arkeen äidinkin kanssa :).


      • Nainen

        Eikai nyt omaa äitiä?!


      • Nainen
        boy88 kirjoitti:

        mä oon nussinu mun mutsin kaa.se on ottanu mult mont kertaa suihinki.mun mielest se on iha ok ku se on iha vitu kiimase näköne ja se ehdotteleeki mulle välil ku asutaa tääl yksiös kahestaa.välil se kulkee ilma kledui ja sanoo et kato mä oon ajellu taas et haluux koeajaa.ei siin oo mun mielest mitää ihmeellist

        Hankkiutukaa hoitoon, oikeesti!


      • typy87
        Nainen kirjoitti:

        Eikai nyt omaa äitiä?!

        hei... ei kukaan nyt ole oman äitinsä kanssa sentään ole hommiin ryhtynyt mutta mutsi tietää mitä teen ja tietää myös että minä tiedän mitä hän tekee... ei siinä tarvi sen pidemmälle mennä... musta on ihan jees että näistä asioista ei tarvi hävetä niin ku jotkut tekee ja on muka olevinaan ettei ite runkkaa ja ettei vanhemmat muka runkkaa tai nai koskaan... ihan varmasti ne tekee sitä joskus...


      • täällä
        typy87 kirjoitti:

        hei... ei kukaan nyt ole oman äitinsä kanssa sentään ole hommiin ryhtynyt mutta mutsi tietää mitä teen ja tietää myös että minä tiedän mitä hän tekee... ei siinä tarvi sen pidemmälle mennä... musta on ihan jees että näistä asioista ei tarvi hävetä niin ku jotkut tekee ja on muka olevinaan ettei ite runkkaa ja ettei vanhemmat muka runkkaa tai nai koskaan... ihan varmasti ne tekee sitä joskus...

        Entäs toi naiminen? Olettekos sitten pienessä yksiössänne jakanut myös sen seuraamisen ilon.


      • Jay84
        täällä kirjoitti:

        Entäs toi naiminen? Olettekos sitten pienessä yksiössänne jakanut myös sen seuraamisen ilon.

        Ne kerrat kun mä tai äiti ollaan meidän kämpässä naitu on kyllä onnistuttu järkkään ihan silleen et ei oo toista seuraamassa :). Ei tällases kämpäs yksinkertasesti voi naida ilman toisen tietämättä/ näkemättä, jos toinen on myöskin kotona :(.. Mä oon kyllä tuonu joskus jätkiä kotiin illan päätteeks, mut aikas rauhassa ollaan jouduttu oleen.. järjestelyjuttuja.. Sillon tietää hyvin et äiti on "saanu" munaa kun se ei tuu yöks kotiin ;).. no joo.. mut eipä toi nyt niin vaikee juttu oo loppujen lopuks..


      • typy87
        täällä kirjoitti:

        Entäs toi naiminen? Olettekos sitten pienessä yksiössänne jakanut myös sen seuraamisen ilon.

        ...poikakavereiden kanssa ollaan oltu niillä tai sillai kotona ettei mutsi ole paikalla... mutsikin ymmärtää hyvin että me halutaan joskus olla rauhas ja pysyy shoppailemassa tai kylässä jonkun luona niin kauan kuin etukäteen sanoo... en tiedä onko mutsi ollu sillai himas mutta ei ainakaan niin että oisin ite kuullut mitään... luulen vähän ettei se harrasta yhden yön juttuja ja oon aika varma ettei sillä oo mies ystävääkään... terveet sormet riittää... :-)


      • ***

        Mitä sä äidinpoika teet täällä. Tämä on K-18.


      • boy82
        typy87 kirjoitti:

        ...poikakavereiden kanssa ollaan oltu niillä tai sillai kotona ettei mutsi ole paikalla... mutsikin ymmärtää hyvin että me halutaan joskus olla rauhas ja pysyy shoppailemassa tai kylässä jonkun luona niin kauan kuin etukäteen sanoo... en tiedä onko mutsi ollu sillai himas mutta ei ainakaan niin että oisin ite kuullut mitään... luulen vähän ettei se harrasta yhden yön juttuja ja oon aika varma ettei sillä oo mies ystävääkään... terveet sormet riittää... :-)

        toi on aika hyvä, kun tytär ja äiti pystyy puhumaan asioista noin ja heittämään siitä vielä vähän ns huultakin. jatkahan vaan samaan malliin typy87. tollaseen tyttöön olis kyllä mukava tutustua?


      • Anonyymi
        typy87 kirjoitti:

        kaikenlaisia häiriköitä sitä tänne aina pesiytyy... tää palsta on naisille eikä sunlaisille seksiaddikteille jotka saa kicksei runkkufantasioistaan... mee hoitoon!!!

        Öööö naisille?


    • minä vaan

      Mulle kävi samanlainen tapaus, enkä ikinä unohda sitä. Heräsin yöllä viltti pään päällä, ja äitini istui olhuoneen tuolilla. hänellä oli jalat levällään, ja peiton raosta näin miten hän nautti itsestään, hänellä oli hiuspinni jolla hän tyydytti itseään. Olin nuori noin 6 vuotta vanha ja tirkistelin peiton raosta tajuamatta mitään. nyt näin vanhempana, asia on jäännyt vaimaamaan minua.

    • Anonyymi

      Äidin sisko runkkasi yöllä kurkistin laverin reunan yli Sirkka oli yli neljäkymmentä maatilan emäntä, Kuulin kunSirkka sanoi taidan olla raskaana kun ukko nai jatkuvasti.
      Äiti sanoi ei ihme kun sillä on noin seksikäs vaimo Sirkka kysyi miten niin? äiti sanoi noi rinnat ja pylly Tarmokin varmaan jo ymmärtää ja aika paljon. Tarmo sehän on kuusitoista , niin on mutta sillä on miehen vehkeet ja halut usko vaan.
      Sirkka käveli puoli hämärässä yöpuvussa kävi sanomassa hyvää yötä olin nukkuvinani ja housut pullotti puoli seisokissa Sirkka hiipi omaan sänkyyn, katsoi melkein heti hieroi rintojaan ja käsimeni haaroihin jala nousi koukkuun ja käsi kävi kiihkeästi jonkin aikaa ja rauhottui. Seuraavana iltana äiti joi viiniä Sirkka ei kun oli raskaana.
      Illalla taas käveli sängyn viereen äidin kuorsaus kuului hyvin istui reunalle sanoi tämä reuna painaa sanoin tule viereen Sirkka kuunteli kuorsausta tuli viereen käsi kosketti kalua Sirkka näytti hiljaa kuiskas katselin eilen haluttiko kuiskasin halutti.
      Tein tilaa Sirkka nosti yöpuvun helmaa ja näytti rintansa kuiskas kokeile hieroin rintoja sirrka painoi pääni rintoihin kun imaisin vapisi kääntyi vähän sain imeä rintoja halukkaana kuiskas tule olin päällä levitti haarat kalu oli heti melkein kiinni vedin nahkan taakse ja työnnyin kynnet painui olkapäähän Sirkka vapisi kuiski korvaan olet sinä raaka ihana raaka, että minä haluan kyrpää kun olen raskaana. Saat panna minut täyteen, miten me saatas olla rauhassa ja naida en tietenkään kestänyt pitkään vaan työnsi kokopituudelta kun laukesin Sirkka suukotteli nyt tulee uni.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe