Minulla on ollut kymmenkunta seksi suhdetta ja aina miehet haluavat mieluiten naida takaapäin.Onhan se kiihottavaa itsestääkin mutta mikä tekee takaapäin asennosta sen "parhaan".Kommentteja miehiltä ja naisilta.
Takaapäin
17
20241
Vastaukset
- pervo
Saa irvistellä vapaasti :)
- yks mies
No ensinnäkin onhanse takaapäin naiminen vaihtelua ja sitä on kiva katsellakin ja kun se viellä tuntuukin lisäks tosihyvälle. että NAM!! Mutta eiköhän noita ns. parhaita asentoja ole muitakin kun tuo.
- M 27
Siitä saa parhaat näkymät suoraan oikeisiin ja kiihottavimpiin paikkoihin naisessa. Mielestäni parempi ja kiihottavampi vielä on nainen ratsastamassa päällä selin. Siinä sitä on lastissa pidätteleminen.
- Neito
Ainakin minä nautin suunnattomasti siitä, kun mies nai minua takaapäin. Syy on siinä, että mies osuu munalla pimppiin niihin paikkoihin, joissa kosketus tuntuu hyvältä - lähetyssaarnaajassa EI onnistu niin hyvin - ja lisäksi täysin miehen armoilla oleminen kiihottaa tosi paljon. Mies työntää kaluaan pimppiin, enkä voi muuta kuin aukaista haaroja ja nauttia... Vaatii tietenkin hellää miestä.
- mies
Se tuntuu hyvältä kun naisen peppu läsähtelee mieheen kun nai
- nimetön nainen
Takaapäin on niin ihanaa menoa, että...
Varsinkin jos kumppani nai oikein lujaa ja pohjille..;)
Ja sitten kun laskeutuu mahalleen ja mies työntyy vielä syvemmälle...Aijai...
On muuten kiihottavaa katsoa peilistä takaapäin naintia;) - keho
Takaa on helpompi säädellä työntöjen vauhtia & voimakkuutta. Voi pumpata hitaasti nautiskellen tai vaikka ottaa partnerin rajusti & eläimellisesti... Ja takaapäin kuksiessa myös kädet ovat vapaana esim. tissien hieromiseen tai pyllyn läpsimiseen... Ja onhan se tietty vallantunne erittäin kiihottavaa myöskin. Ja pyllyn päälle on hienoa heittää satsit aktin lopuksi...
Kyllä takaapäin rules! - tottakai
No tuohan on ihan päivän selvää!!
Kun panee takaapäin näkee miten kalu menee sisään ja ulos!
Se tietysti kiihottaa ja jos nainen on todella herkkänä niin hieman kun ylempää reikää sormella nykii niin orgasmi on taattu naisellekin!!- apila
Niin juuri...toi kyl pitää niin paikkaansa.... Takaapäin nainti on kyl ihan huippua. Se on asento,jossa mies pääsee parhaiten koskemaan naista parhaimpiin paikkoihin. I loved it!
- d.morris
apila kirjoitti:
Niin juuri...toi kyl pitää niin paikkaansa.... Takaapäin nainti on kyl ihan huippua. Se on asento,jossa mies pääsee parhaiten koskemaan naista parhaimpiin paikkoihin. I loved it!
biologia selittelee asiaa jotenkin näin: kun nainen nousi kahdelle jalalle, rinnat suurenivat luomaan kiihoketta myös etupuolelle. Pepa on joidenkin mukaan verrattavissa täten rintoihin. juujoo
- Panomies
Se nyt on vain takaapäin niin helppoa ja pääsee työntymään perille. Vielä makeampaa se on kun kumpikin on kylkiasenossa ja sitten lirkutellaan ja herkutellaan.
- Jussi_03
eli takaapäin on paras koska:
- näkymät ovat niin hyvät. Pillu on kiihottavampi takaapäin kuin edestä.
- pallit hakkaa peppua vasten ja paine kasvaa
- ei vaadi akrobatiaa
- siinä jaksaa hyvin tökkiä
- voi ottaa lantiosta, hiuksista tai tisseistä kiinni - tahra
Oma mies tuntuu osuvan ihan luonnostaan takaapäin g-pisteeseeni kun olemme pystyssä esim. sohvan selkänojaa vasten ja naimme takaapäin..... Ah niitä orkkuja...... :) Ainakin minun tämänhetkinen ehdoton suosikkini.
- ninni
Mun kynästä toi teksti, ollaan tehty just samalla tavalla ja fiilis on great!!!Aivan huippu asento, mun uusi suosikki ehdottomasti
- pekko
Höpsö:)
Sinulla on ilmeisesti ns. hyvä peppu...
ainahan sellasta on mukava nähdä ;
tai naattivat kasvot... - Krista
Itse nautin siitä, että mies määrää tahdin ja minä miellytän häntä. Se kiihottaa sängyssä.
- ninni
naisena se ehdottomasti parhaalta tuntuu kyllä ainakin minusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764