Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tehään Sivut

Global-Admin

Eli jos joku vois auttaa, tai alkaa tekee mun kans tollasta sivua mihin kuuluu Foorumi... Sivulla olisi tarjolla Scriptejä monesta categoriasta ja Foorumissa vois kysellä neuvoo ja apua eri tilanteisiin... Mä oon tehnyt nyt alustavat sivut
http://212.54.23.115:80

ja Foorumin kanssa on viellä jotain ongelmia mutta niiden pitäisi olla

http://212.54.23.115:80/phpbb2/index.php

(ei toimi aina sillä serveri on minun koneella ja en pidä konetta aina päällä)

Serverin oon pystyttänyt apache 2 ohjelmalla...
Taitoihini kuuluu: HTML(hyvin), JavaScript(hyvin), PHP(ihan ok), MySql...
Eli olisi hyvä jos osaisit ainakin noi....
Tarkotuksena olisi tehä ihan professional sivut, eli paljon käviöitä... ja tulevaisuudessa mahollisesti jotain mainostus sopimuksia... Alussa vois vaikka rekisteröityä Tradedoubleriin http.//www.tradedoubler.com


Categoriat?!!

ASP

C and C

CGI and PERL

PYTHON

HTML

XML

Java

JavaScript

PHP

ASP.NET

CFML

FLASH

Niin eli voisitko ottaa yhteyttä [email protected] (joko messengerillä tai maililla)

3

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunppi

      Ettet vaan haukkais vähän liian isoa kakkua?

      • Global-Admin

        No jaa..
        Tosi on mutta täs on nyt saatu aikaan ihas ok Tiimi... Pari tyyppiä viel tarvittais... Pikkuhiljaa pikkuhiljaa...


      • tunppi
        Global-Admin kirjoitti:

        No jaa..
        Tosi on mutta täs on nyt saatu aikaan ihas ok Tiimi... Pari tyyppiä viel tarvittais... Pikkuhiljaa pikkuhiljaa...

        Hyvä jos innostuneita on paljon. Noin laajat sivut tarvii tosiaan paljon väkeä. Toivotan vilpittömästi onnea ja menestystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe