tekeekö daewoo autojakin

Honda mies

Olen aina luullu että se valmistaa erittäin huonoja videoita ym krääsää taitaa olla autot samaa luokkaa.Saakohan siihen imurin ja pölyhuiskan kaupanpäälle?ostos tv:kö näitä autoja myy

19

4252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Myös Mitsubishi tekee kodinkoneita. Olen omistanut Mitsun videot! Mitäs siitä sitten pitäis päätellä?

      Oletko muuten huomannut, että Daewoo valmistaa myös järeitä kaivinkoneita?!?

      • KJS

        Mitsubishin viedoita myytiin suomalaisille joskus Saloran merkillä


      • ja myös

        laivoja, yms.


    • Jokipoika

      Kaivinkoneitakin.

    • Mikä, kuka

      Miksi nimimerkissä on mies ?

      • Honda-daewoo on myös tuotem...

        aivan sama tuli mieleen, yleensä naiset tunnistavat pölynimurit ja muut kotitalouskoneet :-)) ja MIEHET on perille automerkeistä. Tämä Honda mies taitaa olla se sama joka kirjoittelee moottoripyöräpalstalla ja haukkuu Suzukin ja Kawasakin omistajia!


      • Lefa
        Honda-daewoo on myös tuotem... kirjoitti:

        aivan sama tuli mieleen, yleensä naiset tunnistavat pölynimurit ja muut kotitalouskoneet :-)) ja MIEHET on perille automerkeistä. Tämä Honda mies taitaa olla se sama joka kirjoittelee moottoripyöräpalstalla ja haukkuu Suzukin ja Kawasakin omistajia!

        Samainen hemmo terrorisoi tuossa joulun tienoilla muun muassa Fiat-palstaa.

        Niin, ja sen "miehen" lisäksi laittaisin myös Hondan lainausmerkkeihin. Tuskin hänellä Hondien kanssa on mitään tekemistä, kuka sitä omaa pesäänsä tuolla tavalla likaisi.


      • Tekniikkaa
        Lefa kirjoitti:

        Samainen hemmo terrorisoi tuossa joulun tienoilla muun muassa Fiat-palstaa.

        Niin, ja sen "miehen" lisäksi laittaisin myös Hondan lainausmerkkeihin. Tuskin hänellä Hondien kanssa on mitään tekemistä, kuka sitä omaa pesäänsä tuolla tavalla likaisi.

        Daewoot, vanhaa Opelin S sarjan tekniikkaa v 79 d kadettissa olijo saman sarjan kone.Eli samaa tekniikka vaan eri paketissa. Itse en ostaisi, voi olla että käy hassusti jos maahantuonti loppuu. sillon ei saa varaosiakaan kuin tilaamalla ja voi mennä viikkoja, kunnes saa osan. Kaverilla oli Huyndain kanssa vastaava ongelma, kun maahantuonti loppui.
        niissä taas oli vanhaa Mitsun tekniikkaa.


      • craisu mies
        Tekniikkaa kirjoitti:

        Daewoot, vanhaa Opelin S sarjan tekniikkaa v 79 d kadettissa olijo saman sarjan kone.Eli samaa tekniikka vaan eri paketissa. Itse en ostaisi, voi olla että käy hassusti jos maahantuonti loppuu. sillon ei saa varaosiakaan kuin tilaamalla ja voi mennä viikkoja, kunnes saa osan. Kaverilla oli Huyndain kanssa vastaava ongelma, kun maahantuonti loppui.
        niissä taas oli vanhaa Mitsun tekniikkaa.

        Opel maahantuo Daewoota. Auton hinta on niin halpa ja ihan ok tuntuinen että tekisi mieli kokeilla. Takuuajan päätyttyä tietysti vaihtoon niin kun muutkin autot. Jälleenmyyntiarvo varmaan säilyy hyvin, tai sitten käy niin kuin sitikka miehille ettei voi vaihtaa enää merkkiä kun vaihdossa ei saa mitään.


      • Kalos
        Tekniikkaa kirjoitti:

        Daewoot, vanhaa Opelin S sarjan tekniikkaa v 79 d kadettissa olijo saman sarjan kone.Eli samaa tekniikka vaan eri paketissa. Itse en ostaisi, voi olla että käy hassusti jos maahantuonti loppuu. sillon ei saa varaosiakaan kuin tilaamalla ja voi mennä viikkoja, kunnes saa osan. Kaverilla oli Huyndain kanssa vastaava ongelma, kun maahantuonti loppui.
        niissä taas oli vanhaa Mitsun tekniikkaa.

        Kalos sai kesällä nokalleen uudemman 16-venttiilisen koneen. Jonkun tiedon mukaan kyseinen 1,4-moottori perustuu Opel Astran 1,6-litraiseen koneeseen. Tuskinpa Astrassa 70-luvun koneita käytetään...??? No okei, voihan jotkut perusratkaisut olla samoja, mutta ovatpahan ainakin käytössä koeteltuja... Ei se viimeisin tekniikkakaan aina paras mahdollinen valinta ole. Lastentauteja esiintyy joskus luvattoman pitkään...


      • C320
        Kalos kirjoitti:

        Kalos sai kesällä nokalleen uudemman 16-venttiilisen koneen. Jonkun tiedon mukaan kyseinen 1,4-moottori perustuu Opel Astran 1,6-litraiseen koneeseen. Tuskinpa Astrassa 70-luvun koneita käytetään...??? No okei, voihan jotkut perusratkaisut olla samoja, mutta ovatpahan ainakin käytössä koeteltuja... Ei se viimeisin tekniikkakaan aina paras mahdollinen valinta ole. Lastentauteja esiintyy joskus luvattoman pitkään...

        Onhan tuo Volvonkin bensavitoskone itse asiassa alunperin suunnitetu kutoskoneeksi (Porsche). Koneen alkuperä on 60-luvulta....


    • Monkey

      Tekeehän joku mopofirmakin "autoja".

    • tekee

      autojen lisäksi kaivinkoneita, sotakalustoa (käsiaseita ja sotilasajoneuvoja) jne... niin ja kodinelektroniikkaa myös. Eipä osunut pilkkakirveesi, vaan huitaisi tyhjää :)

      • evandisti

        hondan telkkareita ja muita koneita kuten pölynimereita ja moottorisahoja on muistaakseni valmistattu kauan,vaikkei Suomeen ole tuotukaan. pian saamme varmaan ensimmäisen Sony-merkkisen maasturin, niin että älä ole honta-mies murheellinen. et sinä varmaan evandaa pysty ajamaankaan kun olet noin pienen kokoinen että pitää vanhalla civicillä ajaa..


    • eihondisti
      • Konsultti

        autoa ostaessaan mitä muita saman merkkisiä tuotteita on olemassa niin ei minua ainakaan haittaa jos auto on maailman suurimman moottorivalmistajan tuote. Toisaalta Sony olisi minusta aika seksikäs merkki autolle...:)

        Samoin minua ei haittaa, että samasta maasta jossa oma autoni on tehty tulee suurin osa maailman meriä matkaavista laivoista.


      • toinen Pena

        Tuo saatanan paska,"Honda mies" ei todellakaan ole mikään Honda autoilija. Provoilee joka auton palstoilla jauhamassa paskaa. Tyhjää pää täynnä, housuissa ehkä kurapaska.


    • pete

      Honda mies änkee joka paikkaan aina epätoivosilla ja usein hyvin tyhmilläkin kommenteilla. Kyllä nostaa taas hondamiesten imagon rippeitä.

      Honda mies ei edes tiedä autojen päälle yhtään mitään. (tyhmyys osoitettu useita kertoja).

      Kyseessä taitaa olla joku onneton amisropaaja, joka on nukkunut kaikki äidinkielentunnit.
      --Hondamies on yhdyssana--.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe