Onkos teillä kokemuksia ihan todellisesta ikäerosta?
Sellasesta, jos jätkä (mies) on about 10-13 vuotta vanhempi.
Voiko sellanen toimia?
Voiko kolmikymppinen ees tosissaan vakavissaan kiinnostua 18-20 vuotiaasta?
Kun siitä ikäerosta on ny puhuttu...
5
553
Vastaukset
- Kesäheinä
Mä sekaannuin eräällä opiskelujaksollani mua REILUSTI vanhempaan mieheen. Olen 21 ja hän 42 v.
Päivääkään en ole osannut katua, vaikka olisin kai halunnutkin.
Hauskaa oli, niin kauan kuin sitä kesti. :-)
Ikäeroon meidän juttumme ei kaatunut, vaan hän oli kolmen lapsen isä ja naimisissa. - illusia
ite oon 16 ja mulla oli jätkä jo´ka oli 25. se ei haitannut muita kuin ulkopuolisia. niin, ja mua alussa... kun ajattelin että mitähän muutkin oikein sanoo..
- Ei HaiTtA PaskAN VertAa..!!
jos sä rakastat sitä ja se sua niin se on ihan sama mikä on ikäero!!
- nim 84
kyllä minäkin olisin mua vanhempien ja nuorempien kanssa kihloissa ja seurustelisin ja naimisissa.ikäeron haitoista viis mennäänpä suoraan asiaan siis jo vain.
- onnellinen
jos se ei kumpaakaan osapuolta haittaa. Itse olen seurustellut nyt vähän reilut puoli vuotta itseäni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hyvin pyyhkii!!
Eikä se mun kavereita tunnu pahemmin haittaavan että mun ja tietysti sitä kautta niiden seurassa liikuskelee vähän vanhempi immeinen! Eikä toisten mielipiteet meidän ikäerosta enää liikuta! Eläköön ne elämänsä niinkuin haluavat, niin minäkin teen!
Eikä tässä ole kysymys mistään alaikäiseen sekaantumisesta, mä täytän tänä vuonna 19 ja sanotaan vaikka että Tomi täyttää 30!!
Ja jos Tomi ei olis musta tosissaan kiinnostunut niin miks se olis puoli vuotta elämästään minuun tuhlannut?!
Enkä mä tosiaankaan etsimällä etsinyt itselleni vanhempaa miestä, kyllä ihan oman ikäisenikin olisi käynyt, mutta näin vaan nyt on! Ja toivottavasti tulee olemaan!!
Aluksi mä kyllä mietin että voikohan tästä mitään tulla, mutta tähän asti ollaan päästy ja katsotaan mihin asti päästään...Asiasta on keskusteltu eikä ikäero vaivaa enää meitä kumpaakaan!
Meillä on osittain samantapainen ajatusmaailma ja samanlaisia tapoja, ja ne asiat ja ajatukset, mitkä meissä ovat erilaisia, täydentävät meitä ja opettavat meille uusia asioita elävästä elämästä!
Jos tosissaan toista rakastaa ja on onnellinen, niin ei kai siihen anna yhden ikäeron väliin tulla!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604367Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2313008Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh201830- 1111358
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1661348Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676