välill tuntuu ett joku jätkä on tosi reilu ja mukava...mutta aina jossain vaiheessa mulle paljastuu ett se onki joku kuspää johon ei voi yhtää luottaa ja sillä on mielessä vaa seksi...ja onko jotkut jätkät tosiaanki nii puutteessa että ne sanooo mitä vaa ja tekee mitä vaa ett sais joltai muijalta?! mulle ainaki on käyny nii, ett yx jätkä on ollu mulle tosi mukava ja hellä ja puhunu kauniisti ja seuraaval viikol koulussa mulle paljastuu ett se on puhunu kaikee paskaa musta kamuillee ja on vaa halunu multa...ku on ollu nii helvetin puutteessa ilmeseti...se vaa että se sama äijä yrittää mua about viitenä eri viikonloppuna vaa sen takii ett sais.....mixei se äijä voi vaihtaa kohdettaa tai mennää huorimaa jonneki venäjäl tai jotai...tää jätkä on ollu mun tosi hyvä kamu mut se osaa olla tosi paskamaine....välillä se puhuu ihania ja välill paskaa...mun kamulle tä jätkä oli sanonu ett rakstaa mua ja haluis alkaa olee mun kans mutt se on täysi musta kiinni...ja sitte ku ite kysyn ett mikä juttu se nyt oli...nii hän kieltää kaiken ja sanoo ettei oo kiinnostunu yms.mutt taas parin minsan päästä se on mussa kiinni....äijä on yx iso kuspäää, mutten voi olla tuijottamasta sitä tai rakastamasta...mutt silti vihaan sitä ja tekisin mitä vaan ett saisin kostetux sille kaiken sen mitä se on mulle tehny!...
onko jätkät tosiaa niin kieroja mitä ne esittäää?!
5
534
Vastaukset
- poju
1.Sanoit että se jätkä oli kertonut sun kaverilles rakastavansa sua mutta sitten väittänyt sulle toista: Se tyyppi todennäköisesti rakastaa sua, mutta ei uskalla sitä sulle kertoa. Sä luultavasti tivasit siltä tuota vastausta siihen sävyyn että poika pelästyi sinun suuttuneen.
2.Se poika kertoi kavereilleen paskaa susta: Mistäs tiedät? Kertoivatko ne sen kaverit sitten niistä sulle? Jos kertoivat eivät ne voineet olla sen todellisia kavereita (miesten kaverit on uskollisia, naisista en tiedä) ja niiden sanoilla ei oo merkitystä. Ne on voineet valehdella sulle päin näköä ihan kiusallaan, semmoista kiusaa me välillä tehdään tutuille muttei koskaan kavereille. - rakastunut85
ei kaikki jätkät oo tommosii.. voisin luettella kauhean listan esimerkeistä, mut ikävää on että noita kusipäitäki löytyy.
ja osaavat naisetki olla kieroja, mut eri tavalla.
ja kiero voi olla muullaki tapaa kuin tolla minkä sä esitit.
unoha se jätkä. helpommin sanottu kuin tehty, mut yritä ainaki.
sano sille että vetää vitun päähän ja hyppää kaivoon.- Human hater
Olen tullut siihen tulokseen elämäni aikana,että joka ikinen mies on mies enemmän tai vähemmän(eli mielessä vain ja ainoastaan seksi)!Kaikki tähän asti tapaamani miehet esineellistävät naisia.Ei sen puoleen...naiset ne vasta pahoja onkin!Kieroja äijien käyttäjiä ja äijät on niin tyhmiä,et heti kun on vähän tisua,ne tekee mitä vaan!!!
- ehkä ihana mies
Human hater kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen elämäni aikana,että joka ikinen mies on mies enemmän tai vähemmän(eli mielessä vain ja ainoastaan seksi)!Kaikki tähän asti tapaamani miehet esineellistävät naisia.Ei sen puoleen...naiset ne vasta pahoja onkin!Kieroja äijien käyttäjiä ja äijät on niin tyhmiä,et heti kun on vähän tisua,ne tekee mitä vaan!!!
Itse en mielestäni ole mikään kusipää, kuten tossa ekassa viestissä mainitaan siit jätkäst.. Mulla ei ole mitään pakko mieltä seksiin..Mun mielest seksi on seurustelun koho kohta!Seurustelemissa ei oo mitään järkee,jos toinen osa puoli haluaa kokoaika naida tai se pyörii sil koko aika mieles. Sellanen äijä,joka haluaa seksii vähän välii, hankkikoot irtosuhteita!Mut itse pidän seurustelemisesta.Nainen on maailmankaikkeuden ihanin olento,jota pitää kunnioittaa koko sydämmellään!Jos miehellä ei ole naista,jota rakastaa,niin mies ei ole kokonainen, vaan puolikas,joka vaeltaa etsien rakkautta. Naiset eivät ole koneita tai esineitä, eivätkä miehetkään!Voin kertoa omasta kokemuksestani.Nainen,jonka kanssa seurustelen halusi seksiä vähän väliä.Mutta itse pistin stopin,koska se ei tuntunu mukavalt naida koko aika. Teimme niin, että tietenkin pistämme kumpikin stopin, jos toinen ei halua. Olen itse tehnyt sen pari kertaa ja naiseni vähän useammin..(Esim.Meillä on sanaton sopimus siitä,että ei seksiä menkkojen aikaan)Hyvä puoli siinä on se, että kumpikin käy kiihkeenä sitte sen viikon jälkeen.. Mikään ei ole ihanempaa kuin intohimo!(sori, jos poikkesin ehkä hieman aiheesta)
- Mä84
Moi!!!
Mä alan olla kans sitä mieltä että jätkät on oikeesti ihan kusipäitä, ei tietenkään kaikki mutt ....
Me seukkailtiin yhen jätkän kaa reilu vuos...ei asuta samall paikkakunnal, joten ei sitt ola sen jälkee nähty. No... me ollaan jouluna yms. laiteltu toisillemme viestei ja sillee oltu ihan ka´vereit..mutta... pari pvää sitte se soitt ja juteltii ihan normaailii...sitt se laitto sellasen tahtoisin olla luonas viestin ja mä sitt eile soitin sille ja kysyin ett mitä se niinku meinas sillä puhelul viestil..se vaan ett se oli sen kamujen herja... Tauti arvaa ottiko pannuuuunn. Mä en voi tajuta miks pojat on tollasii tuntteettomii sikoja joilla on varaa leikii muiden tunteilla ja rikkoo vielä enempi välejä.
Joo-o että tää vaan oli mun mielipide..saa mailailla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117131- 954701
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594637Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503793- 513758
- 2153738
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263303- 502703
- 372514
- 362214