hopeatoffee drinkki?

*hopea*

Oisko kenelläkään tietoa mitä tulee oikeaan hopeatoffee drinkkiin?? Nyt olen kuullut kaksi ohjetta jotka poikkeavat toisistaan täysin :(

12

9864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja

ÄLÄ saatana paha ongelma sullakin....ei sitten mitään suurempaa ongelmaa ole, mut voin vakuuttaa että tää drinkkiohje ei ole elämäsi suurin kupru, joka vastaan tulee....

• pöh

Sulla se ongelma näyttää olevan!! Ei mulla mitään ongelmaa ole. Oisimpahan vaan mielenkiinnosta halunnu tietää ohjeen, että saan viettää maukkaan uudenvuoden!!
        Mutta näköjään pakko on jonkun päästä moralisoimaan ongelmista tai niiden puuttumisesta......

• Jees
    • toffo

jos joku tilais multa, niin ehdottasin salmiakkikosukkaa ja dooleystä

• Jees

..on salmarissa siellä missä sä oot töissä? Itse olen miettinyt monesti kuinka vahvaa kunkin klubin "talon"salmari on ku ei tunnu polttavan ollenkaan. Ei oo tullu vielä missään sellasta salmarii vastaan joka polttais samalla tavalla kun itse kotona tekemäni. Onko klubien salmarit sit niin hyvin tehtyjä ettei tunnu poltetta vai mistä johtuu, osaatko sanoa?

• vincet

aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
        voidaan juoda shottina tai jäiden kera

• ...
        vincet kirjoitti:

aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
        voidaan juoda shottina tai jäiden kera

onko mummontossu sitten eri shotti kun siihen tulee baileys salmari?

• *hopea*

Kiitos vinkeistä! Dooleys ja salmari passasivat hyvästi yhteen ja kieltämättä maistuivat yhdessä hieman hopeatoffee karkille.
      Nyt kokemukseni perusteella voisin väittää, että mummontossu on eri asia... Eivät maistu ainakaan ihan samalle, mutta kieltämättä jotain samaa niissä on. (Dooleyshän on toffeelikööriä ja baileys kermalikööriä... varmaan tiesitkin tuon.)

• pikkuporkkana

Mulle tuli asiakkaaksi Hämeenlinnalais tyttö ja kertoi että kyseinen shotti on suosittu siellä.
      Hopeatoffee
      2cl salmari
      2cl cokis
      kermaa

Olen itse maistanut ja on sitä mitä lupaa.

• BaariKärpäne

Meillä se tehdään seuraavasti :

jäitä

2cl - SalmiakkiOtso
      2cl - Koskenkorva Lakritsi

Täydennetään maidolla

Väri on tummanhopea (riippuu, paljonko käyttää maitoa)

• baryanos

Shottilasi.1/2 lasia salmaria, 1/4 espanjalaista 43 vanilja likööriä ja loput maitoa.Sekoita ja nauti.Toimii vain shottina, pitkänä menee imeläksi ja rumaksi, kun maito sakkaantuu lasin pohjalle/pintaan - riippuen teetkö rasvaiseen vai rasvattomaan lehmänhikeen.Nam
      www.facebook.com/baryanos

• Anonyymi

Salmaria ja kahvia —> hopeatoffee

Jos et usko niin testaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      253
      14389
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3867
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3742
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1549
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      21
      1514
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      374
      1507
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1286
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1071
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      948
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      105
      837
    Aihe