Oisko kenelläkään tietoa mitä tulee oikeaan hopeatoffee drinkkiin?? Nyt olen kuullut kaksi ohjetta jotka poikkeavat toisistaan täysin :(
hopeatoffee drinkki?
12
8610
Vastaukset
- neuvoja
ÄLÄ saatana paha ongelma sullakin....ei sitten mitään suurempaa ongelmaa ole, mut voin vakuuttaa että tää drinkkiohje ei ole elämäsi suurin kupru, joka vastaan tulee....
- pöh
Sulla se ongelma näyttää olevan!! Ei mulla mitään ongelmaa ole. Oisimpahan vaan mielenkiinnosta halunnu tietää ohjeen, että saan viettää maukkaan uudenvuoden!!
Mutta näköjään pakko on jonkun päästä moralisoimaan ongelmista tai niiden puuttumisesta......
- Jees
Ei mitää hajuu millasesta drinkistä on kyse. Onko se shotti? Jos on niin se saattais olla tollasesta http://www.modo.fi/siirapit.htm#special toi Silverbullet-pullo ja sit viinaa.
- toffo
jos joku tilais multa, niin ehdottasin salmiakkikosukkaa ja dooleystä
- Jees
..on salmarissa siellä missä sä oot töissä? Itse olen miettinyt monesti kuinka vahvaa kunkin klubin "talon"salmari on ku ei tunnu polttavan ollenkaan. Ei oo tullu vielä missään sellasta salmarii vastaan joka polttais samalla tavalla kun itse kotona tekemäni. Onko klubien salmarit sit niin hyvin tehtyjä ettei tunnu poltetta vai mistä johtuu, osaatko sanoa?
- vincet
aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
voidaan juoda shottina tai jäiden kera - ...
vincet kirjoitti:
aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
voidaan juoda shottina tai jäiden keraonko mummontossu sitten eri shotti kun siihen tulee baileys salmari?
- *hopea*
Kiitos vinkeistä! Dooleys ja salmari passasivat hyvästi yhteen ja kieltämättä maistuivat yhdessä hieman hopeatoffee karkille.
Nyt kokemukseni perusteella voisin väittää, että mummontossu on eri asia... Eivät maistu ainakaan ihan samalle, mutta kieltämättä jotain samaa niissä on. (Dooleyshän on toffeelikööriä ja baileys kermalikööriä... varmaan tiesitkin tuon.) - pikkuporkkana
Mulle tuli asiakkaaksi Hämeenlinnalais tyttö ja kertoi että kyseinen shotti on suosittu siellä.
Hopeatoffee
2cl salmari
2cl cokis
kermaa
Olen itse maistanut ja on sitä mitä lupaa. - BaariKärpäne
Meillä se tehdään seuraavasti :
jäitä
2cl - SalmiakkiOtso
2cl - Koskenkorva Lakritsi
Täydennetään maidolla
Väri on tummanhopea (riippuu, paljonko käyttää maitoa) - baryanos
Shottilasi.1/2 lasia salmaria, 1/4 espanjalaista 43 vanilja likööriä ja loput maitoa.Sekoita ja nauti.Toimii vain shottina, pitkänä menee imeläksi ja rumaksi, kun maito sakkaantuu lasin pohjalle/pintaan - riippuen teetkö rasvaiseen vai rasvattomaan lehmänhikeen.Nam
www.facebook.com/baryanos - Anonyymi
Salmaria ja kahvia —> hopeatoffee
Jos et usko niin testaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627