hopeatoffee drinkki?

*hopea*

Oisko kenelläkään tietoa mitä tulee oikeaan hopeatoffee drinkkiin?? Nyt olen kuullut kaksi ohjetta jotka poikkeavat toisistaan täysin :(

12

10237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja

ÄLÄ saatana paha ongelma sullakin....ei sitten mitään suurempaa ongelmaa ole, mut voin vakuuttaa että tää drinkkiohje ei ole elämäsi suurin kupru, joka vastaan tulee....

• pöh

Sulla se ongelma näyttää olevan!! Ei mulla mitään ongelmaa ole. Oisimpahan vaan mielenkiinnosta halunnu tietää ohjeen, että saan viettää maukkaan uudenvuoden!!
        Mutta näköjään pakko on jonkun päästä moralisoimaan ongelmista tai niiden puuttumisesta......

• Jees
    • toffo

jos joku tilais multa, niin ehdottasin salmiakkikosukkaa ja dooleystä

• Jees

..on salmarissa siellä missä sä oot töissä? Itse olen miettinyt monesti kuinka vahvaa kunkin klubin "talon"salmari on ku ei tunnu polttavan ollenkaan. Ei oo tullu vielä missään sellasta salmarii vastaan joka polttais samalla tavalla kun itse kotona tekemäni. Onko klubien salmarit sit niin hyvin tehtyjä ettei tunnu poltetta vai mistä johtuu, osaatko sanoa?

• vincet

aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
        voidaan juoda shottina tai jäiden kera

• ...
        vincet kirjoitti:

aivan oikein se on dooleysia ja salmiakkikossua ... molempia samanverran 2cl 2cl
        voidaan juoda shottina tai jäiden kera

onko mummontossu sitten eri shotti kun siihen tulee baileys salmari?

• *hopea*

Kiitos vinkeistä! Dooleys ja salmari passasivat hyvästi yhteen ja kieltämättä maistuivat yhdessä hieman hopeatoffee karkille.
      Nyt kokemukseni perusteella voisin väittää, että mummontossu on eri asia... Eivät maistu ainakaan ihan samalle, mutta kieltämättä jotain samaa niissä on. (Dooleyshän on toffeelikööriä ja baileys kermalikööriä... varmaan tiesitkin tuon.)

• pikkuporkkana

Mulle tuli asiakkaaksi Hämeenlinnalais tyttö ja kertoi että kyseinen shotti on suosittu siellä.
      Hopeatoffee
      2cl salmari
      2cl cokis
      kermaa

Olen itse maistanut ja on sitä mitä lupaa.

• BaariKärpäne

Meillä se tehdään seuraavasti :

jäitä

2cl - SalmiakkiOtso
      2cl - Koskenkorva Lakritsi

Täydennetään maidolla

Väri on tummanhopea (riippuu, paljonko käyttää maitoa)

• baryanos

Shottilasi.1/2 lasia salmaria, 1/4 espanjalaista 43 vanilja likööriä ja loput maitoa.Sekoita ja nauti.Toimii vain shottina, pitkänä menee imeläksi ja rumaksi, kun maito sakkaantuu lasin pohjalle/pintaan - riippuen teetkö rasvaiseen vai rasvattomaan lehmänhikeen.Nam
      www.facebook.com/baryanos

• Anonyymi

Salmaria ja kahvia —> hopeatoffee

Jos et usko niin testaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      273
      18364
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10550
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7069
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      79
      6686
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2320
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      30
      2228
    Aihe