Etelän auringossa

Saara

Olimme Porttugalin auringossa kesäkuun alussa ystäväpariskuntamme kanssa. Minä ja poikaystäväni yhdessä huoneessa ja kaverit toisessa. Matka oli kaksi viikkoa pitkä ja ensimmäisen viikon olimme sopineet kiertelevämme maata ja toisen viikon makasimme rannalla ja hotellilla.

Viimeisellä viikolla olimme hiukan juhlineetkin ja yhtenä päivänä miehemme nukkuivat makuuhuoneissa krapulaansa kun minä ja kaverini Minna oltiin heidän partsillaan ottamassa aurinkoa. Istuin tuolissa bikinit päällä vaikka muuten en bikiineistä tykännytkään, mutta näin parvekkeen suojassa saatoin ne päällä istua. -Hei sä oot siinä niin kivan näkönen, et otan susta apri kuvaa, Minna sanoi ja nousi tuoliltaan hakemaan kameraa. Mua hiukan nauratti, mut aattelin, et sen kun ottaa.

Minna tuli hetken kuluttua uuden digikameransa takaisin partisille ja näppäsi pari kuvaa. -Nosta kädet silleen tonne hiuksiisi taakse ja laita jalat koukkuun niinku ne oli äskön, Minna kehotti kameran takaa. -Ai, oonko mä joku malli?, nauroin. Nostin jalkani tuolin istuimelle haralleen koukkuun kuten ne olivat hetki sitten olleet ja retkautin käteni taakse yli pään. -Kivan näköstä. Sä oot tosi nätti, Minna Sanoi ja otti kuvan. -Sun tissit nousee kivasti tossa asennossa. Olin hiukan yllättynyt mitä Minna tollasta sano mut kiihotuin myös heti.

Minna otti askeleen mun luo ja siirsi kädellään yläosani reunan niin että rintani paljastui. -Jos sua ei haittaa niin otetaan pari tällästäkin kuvaa?, Minna kysyi varovasti. -No ei mua jos et laita niitä mihinkään esille sitten, sanoin hymyillen ja Minna pudisti päätään. Hän otti muutaman kuvan molemmat rintani paljaaltaan ja siirsi sitten alaosanikin reunaa niin, että pimppinikin näkyi ja jalkojeni asennosta johtuen klitorikseni oli aivan esillä. Tunsin kuinka pimppini turposi ja olin ihan kiihkoissani. Mietin, että mitäköhän tästä nyt tulee ja jos vaikka Minnan kundis herää.

Otettuaan muutaman kuvan minusta kauempaa, Minna polvistui eteeni ja otti yhden kuvan ihan läheltä pimppiäni. Sitten hän varovaisesti siirteli pöksyäni enemmän sivuun ja huokasin kiihotuksesta. Se oli selvästikkin Minnalle merkki siitä, että hän voi edetä ja sitten hän nuolaisi ihan pikkuisen klitoristani. Hän katsoi minuun ja hymyilin. Minna kokeili käsillään tissiäni ja alkoi pyöritellä niitä pehmeästi. Samalla hän koukistui ja alkoi nuolla klitoristani ja välillä hän nuoli reikääni ja tunki kielensä sisääni. Se tuntui ihanalta ja voihkin hiljaa. Minna levitti pimppiäni toisella kädellään ja keskittyi nuolemaan turvonnutta klitoristani rytmikkäästi. Ei aikaakaan kun pilluni turposi kiinni ja tunsin kovan sykäyksen ja minulta tuli oikein kunnon orgasmi. Minna nuoli kaikki limani ja näin kuinka hän samalla hieroi omaa tissiään.

-Kiitos sä maistuit hyvältä, Minna sanoi kun lopetti. Hymyilin ja en oikein tiennyt mitä mun pitäs nyt tehä. Minna istui omaan tuoliinsa ja jatkoi tissinsä hyväilyä. Sitten hän siirsi kädet häpyhuulillensa ja nykytti sormiaan pimpin molemmin puolin. Katselin kun Minna runkkasi enkä uskaltanut tehdä muuta. Minna tuijotti mua ja hymyili. Sitä kiihotti selvästikkin kauheesti kun mä katoin kun se runkkasi. Ei mennyt kauaa kun Minna alkoi tulla ja pudotti päänsä kaarelle taakse ja näin kuinka hänen pimppinsä sykki. Oli kyllä kiva nähdä kun Minna tuli.

Minna korjasi bikiininsä kohdalleen ja aloimme taas ottaa aurinkoa. Mietin yhtä asiaa mikä olisi musta ollut tosi kiihottavaa nähdä ja päätin uskaltaa kysyä Minnalta. -Voisitko sä ottaa mun Jussilta suihin jos mä kattelisin samalla? Mua hävetti kysyä, vaik se oli kai turhaa. -Voin mä ottaa jos luulet, et se antaa.

Me lähettiin meijän huoneeseen. Jussi nukku sängyllä makuuhuoneessa. Meillä oli sellaiset huoneistohotelli huoneet joissa oli keittiöt ja kaikki. Minna hiipi makkariin ja meni Jussin viereen. Minna herätti Jussin tönimällä hiljaa. Jussi oli vähän ihmeissään kun huomasi Minnan ja varsinkin kun Minna oli jo ottanut kiinni Jussin aamuseisokista. -Mari haluaa nähä, Minna sanoi ja kumartui Jussin munan päälle. Jussi katsoi ovelle ja näki kun seisoin ovenraossa katselemassa. Se näytti yllättyneeltä mut mä hymyilin ja se rentoutu.

Minna nuoli jo Jussin vartta ja sovitteli munaa huuliensa väliin. Jussilla näytti olevan oikein kova seisokki. Näin sivusta katsojana sen munakin näytti tosi isolta ja ihanan suonikkaalta. Jussi ähkäisi nautinnosta ja musta tuntu, et taas pimppi turpoaa. Oli ihanaa nähä kun joku imi mun miehen munaa. Minna imi ja Jussi ähki. Tiesin ettei mene kauaa näin aamulla kun Jussi laukeaa. Se laukesi aina nopeesti jos aloitimme suoraan aamuseisokista. Jussi voihki useemmin ja puri hammasta. Minna imi ja nuoli vuorotellen. Hän huomasi, että kohta Jussilta tulee ja rupesi runkaamaan munaa nuollen vain terskan päätä. Minna ehkä arvasi, että mä haluun nähä sperman lentävän. Jussi voihki kun munasta alkoi lentää spermaa ja Minna antoi sen lentää naamalleen ja nuoli osan. Minna runkkasi vielä ihan vähän ja pussasi Jussin munaa lopuksi. -Hyvä poika, Minna sanoi ja nousi sängyltä. Minna tuli luokseni ja pussasimme. Hän maistui mieheni spermalta. -Olkaa te nyt hetki keskenänne, Minna sanoi ja lähti huoneesta. Katsoin Jussiin ja aloimme nauraa vapautuneesti. -Vai sellaista menoa, Jussi sanoi ja menin hänen kainaloonsa sänkyyn.

Pitäisikö Minnankin poikaystävän päästä leikkiin mukaan?

2

8577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

      No totta helvetti Minnankin poikaystävä pääsee mukaan!!! Ja äkkiä!!! ;) (please)

      t. -Jeesus-

      • Banopupu

        ja heti! toi oli käsky!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe