Mitä mieltä olette... kumpiko kuuluu etiketin mukaan lasagnen kyytipojaksi, valko- vai punaviini? Kyseessä on siis juusto- ja jauhelihakastikkeella täytetty oma kielenvievä resepti. Itse oon valkoviinin kannalla, mutta ottaen huomioon,että sisältää myös lihaa... mielipiteitä, kiitos :=)
Lasagne
6
1254
Vastaukset
- RaahenTiikeri
Jos viineistä..niin kallistuisin punaisen puolelle ehdottomasti.
Mutta olut ja lasagne on luultavasti yhdessä nautittuna yksi maailman parhaista mauista.- Ken Guru- John
Italialaiselta tuota kysyisit, niin vastaus olisi vino de tintto. Punaviini ehdottomasti.
- Tenttu
Ken Guru- John kirjoitti:
Italialaiselta tuota kysyisit, niin vastaus olisi vino de tintto. Punaviini ehdottomasti.
Tintto oot ite. Epsanjassa se o tintto, itaaliasa se o rosso :p
- Nana
Tenttu kirjoitti:
Tintto oot ite. Epsanjassa se o tintto, itaaliasa se o rosso :p
Espanjassa se on vino tinto, ei mikään TINTTO.
- dSV
Nythän on niin, ettei sääntöjä enää ole. Eli henkilökohtaisesti lorauttaisin lihan sekaan hieman punkkua, valmistuksen aikana itse tinttaisin valkkaria ja sitten pöydässä nauttiessani luultavasti joisin olutta.
Usko pois, kaikki käy, kunhan se omaan suuhun maistuu. - Herkuttelija
Riippuu siitä, millaista lasagnea aiot nauttia. Sitä tyypillistä jauhelihaversiota vai jotain kasvis- tai kalalasagnea.
Lihaisalle suosittelen chiantia (eräs italialainen punaviinityyppi), kasvis- tai kalalasagnelle jotain (italialaista) valkoviiniä. Noita jälkimmäisiä en ole viinin kanssa kokeillut, joten viinityypille/-merkille en osaa suositusta antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667