Kylkiasento

Sannukka

Yritettiin poikaystäväni kanssa uutena vuonna kylkiasentoa (ihan selvin päin ettei siitä epäonnistuminen ole kiinni) mutta se ei oikein onnistunu. Joko kalu ei pysynyt sisällä (ei ole koosta kiinni) tai ei pystynyt liikkumaan tai asento oli vaikea. Eli miten miehen (ja naisen) pitäisi liikkua ja miten esim. jalkoja pitää että asennosta voisi nauttia? Kokeilimme siis kasvot vastakkain. Lopulta siirryttiin takaa päin ja niin saatiin homma sujumaan...

12

8748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Jos olette kummatkin tai jompi kumpi läskejä, niin se ei oikein onnistukaan kun takaa päin, eli toi kasvotusten on vaikeampi. Laihuttakaa jos ootte läskejä.
      Olisin halunnut nauraa kärpäsenä katossa kun yrititte epätoivoissaan kylkiasentoa *he he*

• jskölg

Ei oo tullu mieleenkään kokeilla kylkiasentoa kasvokkain. Ei se oikein anatomisista syistä taida olla kovin helppoa. Itse miellän kylkiasennon ihan puhtaasti pakaapäin asennoksi.

• Lara

Kyllä kylkiasento on omalla kohdallani onnistunut kasvokkain. En ole nähnyt siinä mitään ongelmaa..

• kiss84

ei oo multa ja mun jätkältä naamat vastakkain onnistunu,vaik kama sutrassa yms kuviakin..
      mut jos on hiukka vinottain niin sit parempi.
      mut ei niin et naamat vastakkain,toisen kainalossa ollessa,harmi :( ite oon 19,jätkä 20, 11.1 6kk täyteen,mun 3. mies..

• joo

Mulla on kyllä onnistunu jokaisen naisen kanssa kylkiasento kasvotusten, joiden kanssa olen yrittänyt???????? Naisen pitää kenties olla vähän ylempänä???!!!?

• kinky

Jos aikoo olla kylkiasennos vastakkai..ni kundin
      pitää laskeutuu vähä alemmas..likka nostaa ylempää säärtä kundin lantiolle tai yli...

sit hidasta rakasteluu siit...

Kylkiasento takaa kyl onnistuu ja on itseasiassa
      aika hyvä....

• asento

nainen selällään, mies kyljellään, selkärangat n. 90 asteen kulmassa. Naisen jalat koukussa miehen lantion päällä. siitä saa mies hyvin sormet mukaan, jos tietää, mihin niillä koskee.

• jepjep

tyttöystäväni pitää tuosta asennosta erityisen paljon,siinä yltää syvälle ja kummallakin on aika helppoa olla, suosittelen =)

• MissGood

No tuo ihan hyvä asento, mutta itse henk.kohtaisesti nautin suunnattomasti, kun olen kyljelläni ja mies "hajareisin" mun "takana". Pientä asennon etsimistä se on, mutta kun sen löytää niin nautinto on taattu! Mun mies nauttii siitä asennosta myös suunnttomasti, koska se menee aivan pohjaan saakkaa ja se sattuu hieman.(itse pidän siitä)
        Lisäksi siitä asennosta on hyvä vaihtaa doggyStyliin,..ja moneen muuhun! ;o)

• hmmmm

selkärankaa on kyl aika vaikee taivuttaa 90 asteen kulmaan. katsos selkäranka taipuu muttei koukistu... hohhoijjaa... sul erikoiset asennot (tai selät)

• Rämekorpi
        MissGood kirjoitti:

No tuo ihan hyvä asento, mutta itse henk.kohtaisesti nautin suunnattomasti, kun olen kyljelläni ja mies "hajareisin" mun "takana". Pientä asennon etsimistä se on, mutta kun sen löytää niin nautinto on taattu! Mun mies nauttii siitä asennosta myös suunnttomasti, koska se menee aivan pohjaan saakkaa ja se sattuu hieman.(itse pidän siitä)
        Lisäksi siitä asennosta on hyvä vaihtaa doggyStyliin,..ja moneen muuhun! ;o)

Miehenä nautin just tuosta asennosta jossa pääsee tosi syvälle ja tekee gutaaaaaaa

• ihan totta

me ollaan aina tuosta kylkiasennosta tykätty. Siinä kun aamun asti koisii, niin hyvä tuloo. Ja kyll meil on kalu pysynyt siällä. housuis koko yön. tuo liikkuminen. no kyl siin pittää joskus kääntää toinenkin kylki. et silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe