Tarkoitus olisi hankkia tyttöystävälle (ei naimisissa) ajokortti opetusluvalla. Voinko saada opetusluvan ?
Ps. Tiedän että opettajan tulisi kuulua samaan perheeseen, mutta sehän vaatisi kirkossa käymistä :)
Opetuslupa
7
986
Vastaukset
- asdf
Aivan! Äkkiä vihille!=) Kai sulla on vähintään 3 vuotta ajokokemusta?
- minä
...asua samassa osotteessa. Mutta ilmeisesti saman perheen jäsen tai esim. isä ja poika voisi ajaa luvilla vaikka asuisivat eri osotteissa. SOita poliisille ja kysy, ei ne pure. Ajokokemusta tosin pittää olla tuo 3v.
- poika
opettajalla pitää olla vähintään 2 vuotta ajokokemusta(ajokortti) sekä kakkosvaihe takana...
- aivan varma
Älä mene naimisiin ja siihen ajo-opetuslupaan liittyen ,itse opetin vuonna 96 avopuolisoni(tyttöystäväni,what ever) ilman papin aamenta.
Eikä maksanut paljon ,2000 mk silloista rahaa kaikkine kuluineen bensat.- Minä
on ollu :), nykyään opetusluvilla eka vaihe n.140€, inssi ja teoriakoe on jo tuossa
- aivan varma
Minä kirjoitti:
on ollu :), nykyään opetusluvilla eka vaihe n.140€, inssi ja teoriakoe on jo tuossa
Read my lips....sanoin kaikkine kuluineen,kaikkine vaiheineen.Saatan ehkä muistaa summan väärin,ehkä se oli 1950,- fim
- Autoilija jo itse
Jostain kuulin, et jos avopuolisoa tms. opettaa, opetusluvalla, pitäa olla asunut väh. vuosi yhdessä.
Toimii kai myös sisarusten kesken, jos asuvat samassa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180