Myydään käärme

Käärmekauppias

Myydään nuori sukkanauhakäärme Iisalmesta, tarkemmat tiedot kiinnostuneille sähköpostin kautta.

23

2106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krisu89

      niiiiin paljonko nää pyyät siitä?

      • Käärmekauppias

        Hinnasta voidaan puhua...paljonko olisit valmis maksamaan? myynnissä olisi myös aika iso terraario, jonka saa mukaan halvalla...


    • jasmin

      heips, kuuluisko mukaan terraario? olisin valmis maksamaan aika paljon! :)
      minkäs ikäinen se käärme suunnilleen on?
      ja paljon maksaa?
      ja että saisinko myös terraarion mukana?

      t.jasmin

      • käärmekauppias

        Joo... tuota noin..käärmeen tarkkaa ikää ei tiedetä mutta nahanluontien perusteella nuori ja elämää vielä reilusti edessä. Käärmeen terveydentila on todella hyvä.
        Terran saisi mukaan ja terra on aika iso.. tarpeeksi iso käärmeelle.
        Hinnasta voidaan keskustella... sano vain mitä sinä siitä maksaisit. Itse maksoin siitä 62 euroa enkä tietystikkään ota siitä niin paljoa.


      • jasmin
        käärmekauppias kirjoitti:

        Joo... tuota noin..käärmeen tarkkaa ikää ei tiedetä mutta nahanluontien perusteella nuori ja elämää vielä reilusti edessä. Käärmeen terveydentila on todella hyvä.
        Terran saisi mukaan ja terra on aika iso.. tarpeeksi iso käärmeelle.
        Hinnasta voidaan keskustella... sano vain mitä sinä siitä maksaisit. Itse maksoin siitä 62 euroa enkä tietystikkään ota siitä niin paljoa.

        missäs asuitkaan? onko porvoosta pitkä matka sinne? jos on niin en ole varma pääsenkö hakemaan sitä..
        mikä on terraarion mitat?


      • Käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        missäs asuitkaan? onko porvoosta pitkä matka sinne? jos on niin en ole varma pääsenkö hakemaan sitä..
        mikä on terraarion mitat?

        Asun Iisalmessa ja Porvoosta on aikamoinen matka mutta käärme voidaat laittaa tulemaan vaikka junassa tai jossain. Terra on vaakasuora ja mitat on seuraavat pituus: 1m 6cm, korkeus: n 52cm ja leveys: 41cm.
        No siinäpä se olikin.


      • jasmin
        Käärmekauppias kirjoitti:

        Asun Iisalmessa ja Porvoosta on aikamoinen matka mutta käärme voidaat laittaa tulemaan vaikka junassa tai jossain. Terra on vaakasuora ja mitat on seuraavat pituus: 1m 6cm, korkeus: n 52cm ja leveys: 41cm.
        No siinäpä se olikin.

        Hei! Mulla ois 50€ varattuna käärmeen ja terraarion ostoon! Kävisikö se? Voisikohan kuljetuksen hoitaa tosiaan junalla? Lahti olisi ehkä lähin asema meille hakea. Rahan voisi maksaa pankkitilille.
        mutta pureeko se käärme paljon? vai onko se kädessä pidettävä ja tälleen...?


      • jasmin
        Käärmekauppias kirjoitti:

        Asun Iisalmessa ja Porvoosta on aikamoinen matka mutta käärme voidaat laittaa tulemaan vaikka junassa tai jossain. Terra on vaakasuora ja mitat on seuraavat pituus: 1m 6cm, korkeus: n 52cm ja leveys: 41cm.
        No siinäpä se olikin.

        lisäisin vain tohon edelliseen viestiin että,
        mikä sen sukupuoli on?
        nimi?
        ja tota mikä on syy että haluat myydä sen? (allerginen(?)


      • käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        lisäisin vain tohon edelliseen viestiin että,
        mikä sen sukupuoli on?
        nimi?
        ja tota mikä on syy että haluat myydä sen? (allerginen(?)

        50 euroa olisi kyllä ihan riittävä hinta.
        sukupuoli on naaras eläinlääkärin mukaan.
        Nimi on Onslow mutta nimen voi kyllä muutaa koska käärme ei oikeastaan opi nimeään.
        Joudun luopumaan kun aika ei oikein riitä käärmeelle opintojen takia. Käärmeelle ei voi periaatteessa olla allerginen.
        Onko sinulla mitään mitä haluaisit kysyä hoidosta ja muusta sellaisesta?
        Tämä käärme laji on sellainen että se ei hevin pure. Sitä pitää käsitellä riittävästi että se tottuu omistajaansa. Minua ei ole koskaan tämä purrut, on jo oikeastaan tottunut käsittelyyn ja on ihan syliteltävä :)


      • jasmin
        käärmekauppias kirjoitti:

        50 euroa olisi kyllä ihan riittävä hinta.
        sukupuoli on naaras eläinlääkärin mukaan.
        Nimi on Onslow mutta nimen voi kyllä muutaa koska käärme ei oikeastaan opi nimeään.
        Joudun luopumaan kun aika ei oikein riitä käärmeelle opintojen takia. Käärmeelle ei voi periaatteessa olla allerginen.
        Onko sinulla mitään mitä haluaisit kysyä hoidosta ja muusta sellaisesta?
        Tämä käärme laji on sellainen että se ei hevin pure. Sitä pitää käsitellä riittävästi että se tottuu omistajaansa. Minua ei ole koskaan tämä purrut, on jo oikeastaan tottunut käsittelyyn ja on ihan syliteltävä :)

        ok. Mutta pystyykö käärmeen kuljettaa lahteen junassa? ei mulla kyllä ole mitään kysyttävää muuta kun että onko se Onslow reilustikki yli 1v?
        osaan kaikki hoito jutut jo jne..
        ei kai siinä sitten muuta kysyttävää olekkaan..!


      • jasmin
        käärmekauppias kirjoitti:

        50 euroa olisi kyllä ihan riittävä hinta.
        sukupuoli on naaras eläinlääkärin mukaan.
        Nimi on Onslow mutta nimen voi kyllä muutaa koska käärme ei oikeastaan opi nimeään.
        Joudun luopumaan kun aika ei oikein riitä käärmeelle opintojen takia. Käärmeelle ei voi periaatteessa olla allerginen.
        Onko sinulla mitään mitä haluaisit kysyä hoidosta ja muusta sellaisesta?
        Tämä käärme laji on sellainen että se ei hevin pure. Sitä pitää käsitellä riittävästi että se tottuu omistajaansa. Minua ei ole koskaan tämä purrut, on jo oikeastaan tottunut käsittelyyn ja on ihan syliteltävä :)

        hei, kysyisin vielä että olisko sinulla myös myynnissä uv-valaisinta? kun minulla ei ole sellaista..
        kävisikö aamujuna 16.1 perjantaita kello: 07.06 ja lahdessa juna olisi:12.02.
        me maksettais juna matka, paljonkohan sellainen terraario käärme maksaa? ja ottaakohan ne ollenkaa terraariota sinne junaan..?(aika ei ole vielä varma)


      • käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        ok. Mutta pystyykö käärmeen kuljettaa lahteen junassa? ei mulla kyllä ole mitään kysyttävää muuta kun että onko se Onslow reilustikki yli 1v?
        osaan kaikki hoito jutut jo jne..
        ei kai siinä sitten muuta kysyttävää olekkaan..!

        Okei. Olen oikeastaan iloinen että tiedät niin paljon, eihän sitä lemmikkiään minnekkä tahansa halua luovuttaa :)
        Kyllä minun tietääkseni käärme pääsee junassa lahteen pitää vaan ottaa enempi selville tästä juna asiasta.
        Käärme ei voi olla kovinkaan vanha nahanluonneista päätellen, kasvu vauhti kuitenkin hidastumaan päin, ei enää luo nahkaa joka kuukausi. Meillä käärme on ollut noin 1,5 vuotta. Tämä käärme on sitä lajia että elää noin 10 vuotta vanhaksi joten pitkä ikä sillä vielä on.


      • Käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        hei, kysyisin vielä että olisko sinulla myös myynnissä uv-valaisinta? kun minulla ei ole sellaista..
        kävisikö aamujuna 16.1 perjantaita kello: 07.06 ja lahdessa juna olisi:12.02.
        me maksettais juna matka, paljonkohan sellainen terraario käärme maksaa? ja ottaakohan ne ollenkaa terraariota sinne junaan..?(aika ei ole vielä varma)

        Harmillista kyllä, minulla ei ole uv valaisinta koska se meni rikki, mutta käärme pärjää siihen asti ilman uv valoa, kunnes hankit sille sellaisen, sillä käärme tykkää tähän aikaan vuodesta enemmän pimeistä oloista.
        Kyllä tuo aika taulu pitäisi käydä ja minun tietääkseni terra voidaan ottaa junaan, se pitää vaan pakata hyvin.


      • Käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        hei, kysyisin vielä että olisko sinulla myös myynnissä uv-valaisinta? kun minulla ei ole sellaista..
        kävisikö aamujuna 16.1 perjantaita kello: 07.06 ja lahdessa juna olisi:12.02.
        me maksettais juna matka, paljonkohan sellainen terraario käärme maksaa? ja ottaakohan ne ollenkaa terraariota sinne junaan..?(aika ei ole vielä varma)

        vielä tällaista kun unohdin mainita... ottaisin käärmeestä ja terrasta 50 euroa, kävisikö tämä sinulle?


      • jasmin
        Käärmekauppias kirjoitti:

        vielä tällaista kun unohdin mainita... ottaisin käärmeestä ja terrasta 50 euroa, kävisikö tämä sinulle?

        joo. pitää sit ostaa se lamppu.. paljonkohan sellainen maksaa?
        me maksetaan junamatka.. :)
        mitä siellä terrassa on kun se tulee lahteen? hiekkaa,kiviä joku piilopaikka? tai jotain tuollaista.(tulisko käärmekoukku mukaan?)
        ymmärsinhän että käärme ja terraario maksavat yhdessä 50e?
        hyvä että se perjantai käy! mutta ei ole vielä 100% varmaa se aika.
        :)


      • Käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        joo. pitää sit ostaa se lamppu.. paljonkohan sellainen maksaa?
        me maksetaan junamatka.. :)
        mitä siellä terrassa on kun se tulee lahteen? hiekkaa,kiviä joku piilopaikka? tai jotain tuollaista.(tulisko käärmekoukku mukaan?)
        ymmärsinhän että käärme ja terraario maksavat yhdessä 50e?
        hyvä että se perjantai käy! mutta ei ole vielä 100% varmaa se aika.
        :)

        No niin... tuota noin.. en tiedä hiekoista... voisiko niitä laittaa mukaan..?
        Kyllä siihen ainakin tulee piilopaikka.
        Käärme koukkua minulla ei ole, koska sellaista en ole tarvinnut.
        Ilmoitatko sitten sen tarkan ajan kun tiedät?


      • jasmin
        Käärmekauppias kirjoitti:

        No niin... tuota noin.. en tiedä hiekoista... voisiko niitä laittaa mukaan..?
        Kyllä siihen ainakin tulee piilopaikka.
        Käärme koukkua minulla ei ole, koska sellaista en ole tarvinnut.
        Ilmoitatko sitten sen tarkan ajan kun tiedät?

        ok. kerron VIIMEISTÄÄN torstaina muuttuuko aika, mutta käydään siis ostamassa ne hiekat eläinkaupasta varmuuden vuoksi? käärmekoukku(ehkä).


      • jasmin
        käärmekauppias kirjoitti:

        Joo... tuota noin..käärmeen tarkkaa ikää ei tiedetä mutta nahanluontien perusteella nuori ja elämää vielä reilusti edessä. Käärmeen terveydentila on todella hyvä.
        Terran saisi mukaan ja terra on aika iso.. tarpeeksi iso käärmeelle.
        Hinnasta voidaan keskustella... sano vain mitä sinä siitä maksaisit. Itse maksoin siitä 62 euroa enkä tietystikkään ota siitä niin paljoa.

        niin että vielä lisäisin tohon edellsiseen että mikäs on sun tili numero että voitaisiin siirtää ne rahat sun tilille. Jos et haluu täs kaikkien luettavana kirjottaa sitä niin voit lähettää mun sähköpostiin sen. ([email protected])


      • jasmin
        käärmekauppias kirjoitti:

        Joo... tuota noin..käärmeen tarkkaa ikää ei tiedetä mutta nahanluontien perusteella nuori ja elämää vielä reilusti edessä. Käärmeen terveydentila on todella hyvä.
        Terran saisi mukaan ja terra on aika iso.. tarpeeksi iso käärmeelle.
        Hinnasta voidaan keskustella... sano vain mitä sinä siitä maksaisit. Itse maksoin siitä 62 euroa enkä tietystikkään ota siitä niin paljoa.

        niin että vielä lisäisin tohon edellsiseen että mikäs on sun tili numero että voitaisiin siirtää ne rahat sun tilille. Jos et haluu täs kaikkien luettavana kirjottaa sitä niin voit lähettää mun sähköpostiin sen. ([email protected])


      • jasmin
        jasmin kirjoitti:

        ok. kerron VIIMEISTÄÄN torstaina muuttuuko aika, mutta käydään siis ostamassa ne hiekat eläinkaupasta varmuuden vuoksi? käärmekoukku(ehkä).

        heips, kirjotan taas sulle! :)
        se juna juttu käy mainiosti meille! jossain 7 aikaa aamulla se lähtee sieltä ja jossain 12 aikaa se on lahdessa.
        jos siis sinulle vain kävi se aika...?
        jos tarvii sitten soitella myöhemmin niin mun numero on:0400712804
        voisitkos antaa sun numeron? :)


      • käärmekauppias
        jasmin kirjoitti:

        niin että vielä lisäisin tohon edellsiseen että mikäs on sun tili numero että voitaisiin siirtää ne rahat sun tilille. Jos et haluu täs kaikkien luettavana kirjottaa sitä niin voit lähettää mun sähköpostiin sen. ([email protected])

        Selvä läheti puhelin numeroni ja tilinumeroni sähköpostiisi.


      • kiitos etukäteen!
        käärmekauppias kirjoitti:

        Selvä läheti puhelin numeroni ja tilinumeroni sähköpostiisi.

        olisin kanssa kiinnostunut. olisin valmis maksamaan reippastikin. se pääsisi tänne kuopioon, onko mahdollista että voisi tuoda tänne meille? laita lisätietoa tänne keskusteluun niin annan vaikka sähköpostini.


      • käärmekauppias kirjoitti:

        Selvä läheti puhelin numeroni ja tilinumeroni sähköpostiisi.

        Olis täällä Kuopiossa toinenkin paikka varalla jos käärme ei ole vielä mennyt.
        Olisin valmis ottamaan sen heti, mutta minulla ei ole kyytiä.

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe