Katsokaapas pojat naisen mallia uudesta Jallusta: kannessa poseeraa Seiskan tähtityttö Annika Saari. Mikä upea runko ja erityisesti silmät...
Seiskan tähtityttö alasti
10
26851
Vastaukset
- martti
tajusinko nyt oikein siis ostit jallun katsellaksesi erityisesti naisten silmiä?
- Fani-poika
Kyllä mä ostan jokaisen Jallun ihan vain alastomien naisten takia, mutta nyt sitten sattui käymään niin, että katse kiinnitty Annikan silmiin... Tottahan toki muut osat on aina miehille tärkeempiä, mutta joskus käy näinkin!
- tim
Fani-poika kirjoitti:
Kyllä mä ostan jokaisen Jallun ihan vain alastomien naisten takia, mutta nyt sitten sattui käymään niin, että katse kiinnitty Annikan silmiin... Tottahan toki muut osat on aina miehille tärkeempiä, mutta joskus käy näinkin!
Laita kuvat nettiin ,että me muut saadaan myös
muiden kohteiden ohella ihailla niitä silmiä
- N. Aku
Oliko Annika siveellisesti nakuna vai letut levällään???
- Mulukuton
Ai mulukku suussa vai?
Mitä muuten tarkottaa "letut levällään"?
Joko se täytti 18?....
http://www.seiska.fi/tahtitytto/ar188.asp- 020
Se oli seisassa kolme vuotta sitten nyt se on 20v ja sairaan hyvännäkönen!
- fani
Se muija oli seiskassa kolme vuotta sitten vai onko siitä jopa neljä vuotta...kyllä se muija aika paljon on muuttunut ja parempaan suuntaan mitä sitä jallusta kattelin.LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ODOTTELEN INNOLLA!!!!!!!!!
- Juu
fani kirjoitti:
Se muija oli seiskassa kolme vuotta sitten vai onko siitä jopa neljä vuotta...kyllä se muija aika paljon on muuttunut ja parempaan suuntaan mitä sitä jallusta kattelin.LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ODOTTELEN INNOLLA!!!!!!!!!
Karmea lehmä.
- fun
Haluan sen muijan itselleni..pitäisin kun kukkaa kämmenellä.Hyvin trimmattu kroppa..salin omistaja tiedän,se vois tulla kyl mun salille treenaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi382816Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs252638100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442306Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201891Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401733Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521595- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä281395- 441316
- 261191