Vähänkö kiva. Harrastin seksiä appiukkoni kanssa. Mä oon nyt raskaana enkä tiedä kumpi on isä, siis isä vai poika. Poikakaverini ei asiasta tiedä, onneksi. Tämä minun ja appiukkoni pieni kohtaaminen tapahtui hänen kotonaan kun poikakaverini oli hirvimetillä. Me olimme kaksin ja jotenkin vain kumpaakin alkoi panettaan. Mitä mä teen... Näöstä poikakaverini ei varmasti voi tunnistaa ettei olis isä koska lapsen isä on kuitenkin samaa sukua. Mutta mikä pahinta, olimme jo olleet poikakaverini kanssa yhdessä melkein kaksi vuotta mutta emme olleet harrastaneet seksiä (olemme lestadiolaisia) ja sitten annoinkin neitsyyteni appiukolleni. Oli siinä poikakaverini ihmeissään kun sitten viikko tuon jälkeen harrastimme ensimmäisen kerran seksiä että miten minä yhtäkkiä suostunkin siihen.
Olin appiukkoni kanssa
17
9458
Vastaukset
- Lisää
Anna vaan appiukolle lisää pillua ja poikakaverille kanssa tietty. Ootte kaikki tyytyväisiä. Poikakaveris vois kanssa panna anoppia.
- huh huh
Huh huh. Täällä saa lukee mitä huvittavampia juttuja... Jotenkin tuntuu että tääkin on pelkkää feikkiä...
- Mää
Sitä se on, feikkiä koko touhu! Nussihan tua joku mutsiansakin...
- eräs
ne nuoret,tulevat yh-äidit ovat, ei mitään vastuuntuntoa. Mennään vaan halujen mukaan.
- Lars Leevi
Juu, toki. Miten se huuhaalahko suhtautuu internetiin ? Ei kovin hyväksyvästi, uskoisin. Jos kerran televisiokin on syntiä.
Tuon ikäisillä on noita fantasioita ihan julkaistavaksi asti.- asiasta
Kyllä ne netin hyväksyy. On niillä omat sivutkin.
- Henna
Mulla on semmonen saksanseisoja.
Minä heräsin kerran kun se nuoli
mun pillua. Tietysti säikähdin
kovasti. En ole kertonut kelleen.- jooojooo
niin varmaan oot nähny unta vai nukutko ylensä alasti..;)
- Pekka
Luudanvarsi vietteli minut anaaliseksiin.
Oli siinä äidillä ihmettelemistä, kun
luudan varsi oli ihan ruskea. Minä
rakastuin siihen luudan varteen. - tyttö18
me lestadiolaiset käytämme nettiä paljonkin. ja niillä sivuilla missä emme saisi olla, käymme salaa. enhän minä ois saanu harrastaa seksiä edes poikakaverini kanssa uskonnon takia mutta salassa sen teimme. tosin, jouduimme menemään naimisiin kun tulin raskaaksi.
- Herra Hirvi
Jos tuo on totta, niin todennäköisesti poikakaverisi on nussinut kiväärin lukkoaan jo parin vuoden ajan.
- määbä18
on se elämä kummaa..
- Feikki
Kirjoituksesi sisältää pahoja asiavirheitä: "Appiukko vei neitsyyteni, olen raskaana, enkä tiedä kumpi on lapsen isä. Seksiä en ole poikakaverini kanssa harrastanut..."
Jaa, ehkäpä lapsen isä on itse Lars Leevi Lestadius! - esimerkki
Lahkolaisista.
Onha se tiedetty, että nää kiihkouskovaiset on tällasii: edessäpäin näytellään niin nuhteetonta että (päästään mukamas taivaaseen)ja tuomitaan muita saastaisiksi perkeleiksi ym. kun uskonto kieltää kaiken hauskanpidon. Mutta liha on heikkoa niilläkin. Kuka sitä nyt tuollaisessa kieroonkasvaneessa porukassa jaksaa selibaatissa olla niiden sääntöjen mukaan! Jotkut niistä ovat heränneet ja eronneet lahkoista silläkin uhalla, että oman suvun vihat saa päälleen loppuelämäkseen. - pane,pane muakin
Joo keksi vaa parempaa stoorii et jengi uskoo sen
"nussin appiukkoa..." eihä lestadiolaiset sais ees käydä millää hirvimetilläkää ni missäs vitussa se sun poikakaveris sit oli?!
No nussimassa anoppi naapurissa tietty ku ei sultakaan saanu x) - Anonyymi
Tyhmä nainen
- Anonyymi
Ite oot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746