Vähänkö kiva. Harrastin seksiä appiukkoni kanssa. Mä oon nyt raskaana enkä tiedä kumpi on isä, siis isä vai poika. Poikakaverini ei asiasta tiedä, onneksi. Tämä minun ja appiukkoni pieni kohtaaminen tapahtui hänen kotonaan kun poikakaverini oli hirvimetillä. Me olimme kaksin ja jotenkin vain kumpaakin alkoi panettaan. Mitä mä teen... Näöstä poikakaverini ei varmasti voi tunnistaa ettei olis isä koska lapsen isä on kuitenkin samaa sukua. Mutta mikä pahinta, olimme jo olleet poikakaverini kanssa yhdessä melkein kaksi vuotta mutta emme olleet harrastaneet seksiä (olemme lestadiolaisia) ja sitten annoinkin neitsyyteni appiukolleni. Oli siinä poikakaverini ihmeissään kun sitten viikko tuon jälkeen harrastimme ensimmäisen kerran seksiä että miten minä yhtäkkiä suostunkin siihen.
Olin appiukkoni kanssa
21
9946
Vastaukset
- Lisää
Anna vaan appiukolle lisää pillua ja poikakaverille kanssa tietty. Ootte kaikki tyytyväisiä. Poikakaveris vois kanssa panna anoppia.
- huh huh
Huh huh. Täällä saa lukee mitä huvittavampia juttuja... Jotenkin tuntuu että tääkin on pelkkää feikkiä...
- Mää
Sitä se on, feikkiä koko touhu! Nussihan tua joku mutsiansakin...
- Anonyymi
Mää kirjoitti:
Sitä se on, feikkiä koko touhu! Nussihan tua joku mutsiansakin...
Sehän on ollut vanhan ajan normi tietyissä pikkukylissä.
Äidit ovat korkanneet ja opettaneet pojan, ettei hän mene tekemään typeryyksiä paljaallaan sen naapurin tytön kanssa.
- eräs
ne nuoret,tulevat yh-äidit ovat, ei mitään vastuuntuntoa. Mennään vaan halujen mukaan.
- Lars Leevi
Juu, toki. Miten se huuhaalahko suhtautuu internetiin ? Ei kovin hyväksyvästi, uskoisin. Jos kerran televisiokin on syntiä.
Tuon ikäisillä on noita fantasioita ihan julkaistavaksi asti.- asiasta
Kyllä ne netin hyväksyy. On niillä omat sivutkin.
- Henna
Mulla on semmonen saksanseisoja.
Minä heräsin kerran kun se nuoli
mun pillua. Tietysti säikähdin
kovasti. En ole kertonut kelleen.- jooojooo
niin varmaan oot nähny unta vai nukutko ylensä alasti..;)
- Pekka
Luudanvarsi vietteli minut anaaliseksiin.
Oli siinä äidillä ihmettelemistä, kun
luudan varsi oli ihan ruskea. Minä
rakastuin siihen luudan varteen. - tyttö18
me lestadiolaiset käytämme nettiä paljonkin. ja niillä sivuilla missä emme saisi olla, käymme salaa. enhän minä ois saanu harrastaa seksiä edes poikakaverini kanssa uskonnon takia mutta salassa sen teimme. tosin, jouduimme menemään naimisiin kun tulin raskaaksi.
- Herra Hirvi
Jos tuo on totta, niin todennäköisesti poikakaverisi on nussinut kiväärin lukkoaan jo parin vuoden ajan.
- määbä18
on se elämä kummaa..
- Feikki
Kirjoituksesi sisältää pahoja asiavirheitä: "Appiukko vei neitsyyteni, olen raskaana, enkä tiedä kumpi on lapsen isä. Seksiä en ole poikakaverini kanssa harrastanut..."
Jaa, ehkäpä lapsen isä on itse Lars Leevi Lestadius! - esimerkki
Lahkolaisista.
Onha se tiedetty, että nää kiihkouskovaiset on tällasii: edessäpäin näytellään niin nuhteetonta että (päästään mukamas taivaaseen)ja tuomitaan muita saastaisiksi perkeleiksi ym. kun uskonto kieltää kaiken hauskanpidon. Mutta liha on heikkoa niilläkin. Kuka sitä nyt tuollaisessa kieroonkasvaneessa porukassa jaksaa selibaatissa olla niiden sääntöjen mukaan! Jotkut niistä ovat heränneet ja eronneet lahkoista silläkin uhalla, että oman suvun vihat saa päälleen loppuelämäkseen. - pane,pane muakin
Joo keksi vaa parempaa stoorii et jengi uskoo sen
"nussin appiukkoa..." eihä lestadiolaiset sais ees käydä millää hirvimetilläkää ni missäs vitussa se sun poikakaveris sit oli?!
No nussimassa anoppi naapurissa tietty ku ei sultakaan saanu x) - Anonyymi
Tyhmä nainen
- Anonyymi
Ite oot..
- Anonyymi
...huono juttu... olisi se appiukko pitänyt ottaa ero akastaan ja mennä naimisiin siskosi kanssa - joka olisi ollut jo valmiiksi paksuna miehellesi, niin...
- Anonyymi
Tiedän tapauksen jossa vuosia appiukko pani minijää
Niillä oli firma sen varastossa kerran jouduin pakosta piilossa katselee kun isolla pani.
Nainen tuli apen jälkeen johtajaksi - Anonyymi
Eikös rippikoulussa papit jo korkkaa ne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123