Onko kellään todettu, että sydämessä olisi reikä? Miten teitä hoidettiin ja oliko pakko leikata? Kerro kaikki.
reikä sydämessä
3
1984
Vastaukset
- isukki
meidän vastasyntyneellä lapsella huomattiin pieni reikä (vsd) kammioidenvälissä,
reikä oli kuitenkin niin pieni (2-4mm) että sille
ei tarvinnut tehdä mitään.
nyttemmin tuo reikä on mennyt umpeen itsestään.
Reiän sijainti/koko ja potilaan ikä merkitsee paljon toimenpiteitä mietittäessä, onko reikä lihaksessa vai esim. eteiskammioiden välissä?
Jos reikä on suuri se paikataan leikkauksen avulla. - jouh
joo minulla lääkäri totesi aikoinaan kun olin vapaa ehtoisena hakemassa armeijaan että mulla on ylimääräinen reikä sydämesä enkä pääsyt vap,
ehtoisena mutta oikiasti kyllä ja kertaamassa monta kertaa.Ei ole mitenkään vaivannu ei ole mitenkään hoidettu,hyvinhän tuo on toiminu kohta 50v:tta - Suvi86
Jep minulla oli syntyessäni kuulemma reikäsydämessä vai mikä se nyt onkaan oikealta nimitykseltä.. minua rahdattiin täältä etelä-karjalasta helsinkiin tutkimuksiin ja lääkäreille mutta asialle ei sitten tehty mitään van se kuulemma kasvaa kiinni itsestään, nyt käyn vain välillä ekg:n ottamassa ja ei ole ollut häikkää.. sivuääni kyllä vieläkin on.. muttei se elämää haittaa.. :) mutta jos se reikä havaitaan aikuisella esim jos minulla nyt vasta se löytyisi niin en sitten tiedä kasvaisiko se umpeen itsestään?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151