Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä, Mieheni ja best friend

Vaimoke

Katsot minua kun vedän seksikkäitä uusia alusvaatteita päälleni suuren peilin edessä ja hymyilet.
"sä näytät just hyvältä.." toteat.
Huoneen ovi pamahtaa kiinni ja kävelemme käytävää pitkin hisseille, jotka saattavat meidät tyylikkääseen hotellin aula-baariin.

Meitä odotetaan jo. Jakkaralla istuu paras ystäväsi joka hymyilee jotenkin punastuen nähdessään meidät.

Juomme parit drinkit ja juttelemme niitä näitä.
Ehdotat että lähtisimmekö jo?
Hymyilemme, nousemme tuoleista ja kävelemme hiljaisina hissiin.

Minua jännittää, sillä en ole aivan varma olinko järjissäni kun suostuin mieheni ehdotukseen pari kuukautta sitten.

Huoneessa mieheni tarjoaa minibaarista paukkuja ja lähtee hakemaan laseja wc:n puolelta.
Katsomme toisiamme ja hymyilemme.

Mieheni tulee ja antaa minulle lasin.
Hän menee istumaan tuoliin, me istumme sängyllä.

Rohkaisen mieleni nousen ylös ja alan riisuutua taustalla soivan musiikin tahdissa.
Katselen "vierastamme" silmiin ja pyllistän miehelleni.
Päälläni on seksikäät uudet sukkanauhat.

Tunnelma jotenkin rentoutuu, ehkä alkoholillakin on osuutta asiaan vaikka en mitenkään humalassa olekkaan.
Mieheni pyytää minua helpottamaan kaverin oloa ja antamaan kunnon käsittelyn.

Avaan kaverin housut. Hän nousee ottamaan ne päältään. Polvistun hänen eteensä ja katson komeaa miehen penistä joka on selvästi nousu suunnassa.
Suutelen hellästi hänen reisiään ja sivelen kättäni kohti herkkää, sykkivää keppiä. Tartun kiinni ja suutelen sitä hellästi.
Liikutan kieltäni ylös ja alas pitkin vartta. mmm. ihana.
kostutan kivekset samalla. Otan koko elimen suuhuni ja imen sitä kuin pillimehua..mmm. Hyvää.
kieleni leikkii terskan ympärillä ja hieroo juuri sitä hyvin herkkää kohtaa.

Tunnen mieheni katseen niskassani.
Tunnen jo kaksi lämmintä kättä pyllylläni.
Kuumat huulet suutelevat pakaroitani ja tunnen kuinka kostun.
Tästä olen unelmoinut jo kauan ja nyt aion nauttia kunnolla kaikesta huomiosta jota tulen saamaan.

Kaveri voihkii, penis sykähtelee huulteni välissä. Tiedän että kohta saan jotain lämmintä suun täydeltä.
Olen luvannut ottaa kunnolla ja lupauksen pidän.

Mieheni läpsii kämmenellä pyllyäni ja työntää sormeaan aukkooni.

mmm..olen aivan spermassa. Kaveri päästää kunnolla suuhuni.
Mieheni runkkaa itseään takanani mutta siirtyy eteeni, kaverinsa viereen sängylle. Hän kääntää minua.
Imen nyt häntä.

Kaveri katselee meitä ja selvästi himot jylläävät.
Hän kysyy kohteliaasti saisiko nussia minua?
Tästä ei oltu puhuttu, mutta mieheni vastaa myöntävästi ja käskee nauttimaan kunnolla.

Kaveri asettuu taakseni ja puskee minuun eläimellisen kalunsa.

Nuolen mieheni ihanaa terskaa, pyörittelen kieltäni leikkisästi joka puolella. Olen ihan nautinnon partaalla.

Vaihdamme asentoa. Menen sohvalle selälleni makaamaan ja kaveri tulee päälleni. Mieheni on polvillaan vieressäni, hieroo rintojani käsillään ja minä runkkaan penistä. mmmm.

Kaverilta tulee taas. Haluaa tulla rinnoilleni.
Mieheni astuu remmiin.

Hän haluaa ottaa minut lattialla.
Hän tulee taakseni aivan ihoani vasten, ottaa hiuksistani kiinni ja kuiskaa korvaani "huora", vartaloni tärisee kun hän painaa minut lattiaan ja työntyy sisääni. Ei kesta kauaa kun saan ihanan hehkuvan orgasmin ja heti perään sisääni ruiskuu kuumaa laavaa.
Sykkivinä ja raukeina jäämme makaamaan lattialle.

Kaveri tulee suihkusta märkänä ja alastomana, kanki tanassa. Hän katsoo meitä kiimaisena ja iskee silmää.
Katsomme toisiimme. Yhdessätuumin nousemme ja menemme kaverin perässä suihkun puolelle.

Ihana ilta. Ihanaa seksiä. Jess :)

3

14941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoonMan

      tuo oli HYVÄÄÄÄ!!!!!

      puuttuu sanat.
      tämä oli tosi makea nammi. tälläisiä kun saisin maistella useammin... (tai elää)

      jatka vaan.

      -MoonMan

    • Ju Ru

      Ihana tarina. Olisi kiva jos vieras jäisi myös vähän kuin väliin.

      • nainen

        osaat kertoa, lisää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe