Joskus kun olen jostain kiihoittunut, ja olen yksin niin oon huomannut että haluun pissata housut märäksi jossain sopivassa paikassa. Vaikka istun vessassa housut jalassa ja annan pissan tulla housujen läpi. Sen jälkeen on ihana hyväillä itseä märkien housujen läpi ensin ja sitten riisua ne ja jatkaa siihen kunnes tuntuu orkun tuleminen.
Housut kastelemalla...
6
6841
Vastaukset
- Wet
Minä kusin tiukkoihin farkkuihin ja kuvasin tapahtuman viedeokameralla
Ja lopuksi laskin housut alas ja runkkasin
Kiihottaa katsella miten kusi kastelee farkut kokonaan edestä ja miten saan orkun runkkaamalla- hetero
No aika marginaalista on varmaan toi housuun kusemisesta kiihottuminen,,voi helv,,
- Heteronainen
hetero kirjoitti:
No aika marginaalista on varmaan toi housuun kusemisesta kiihottuminen,,voi helv,,
naisten pissaamisen katselu, multa tuli melkein heti.Jumalaisen kiihottavaa.....Jes
- Kundi
Kastelu rules :)..vähän aikaa sitten olin erään tytön luona yötä rajun juhlinnan (varsinkin hänen osaltaan) jälkeen. Tarkoitus oli vielä jatkaa puuhia sängyssä mutta hän sammahti kaikki vaatteet päällä ennen kuin pääsimme puusta pitkään. Harmittelin huonoa tuuria, käteni kun oli jo kuitenkin päässyt välillä kotipesällekkin. No eihän siinä muuta voinut kuin jäädä viereen makaamaan. Vähän ajan päästä tunsin kun jotain lämmintä alkoi leviämään keskivartalon tienoilla. Tyttö oli niin humalassa ettei herännyt vessahätäänsä vaan laski allensa. Meikäläistä nukutti entistä vähemmän mutta ei auttanut, häntä ei olisi saanut hereille millään.
Aamulla vaan hieman harmitti kun hänen katseestaan paistoi että hän luuli että minä olin syyllinen vaikkei mitään sanonutkaan.. - ihanaa
Tulkaa kertomaan lisää pissimiskokemuksistanne tänne suomalaisten pissin ystävien foorumiin! :)
http://kastelukannu.hyperboards.com
Siellä on muidenkin kokemuksia ja kaikkea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689