Lantionpohjalihakset miehillä?

Kysymys

Elikkäs olen lukenut jostakin että jos mies harjoittaa lantionpohjalihaksiaan tarpeeksi niin hän pystyy jopa laukeamaan koska haluaa? Onko tämä totta ja miten niitä lihaksia saisi parhaiten kehitettyä? Kauanko harjoitusta tarvitaan? Haluaisin kommentteja myös niiltä joilla on kokemusta asiasta

9

2047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies22

Elikkäs ne on pc-lihakset, kai, mutta ei se nyt ihan noin mee, että laukee millon haluaa, mutta on mahdollista saada ns. kuivia orkkuja, eli että spermaa ei tule, vaikka laukeekin, jolloin voi jatkaa vielä-
      Hae netistä vaikka englanniksi dataa.. kyllä löytyy.. !
      paljon harjotusta vaatii, siis TOSI PALJON..

• Jorkki

Ite luin jostain täältä n. 3kk sitten joku tarinoi samoista aiheista. Kävin linkeillä ja otin kaikki ohjeet ylös. Vaikka suhtauduinkin skeptisesti päätin yrittää. Eihän tuo mitään maksakkaan.

Treenaan pc-lihasta päivittäin mm. autoa ajaessa, tv:tä katsoessa jne. teen noin 300-500 erilaista jännitystä päivässä. Lisäksi "lypsän" n. puoli tuntia aina saunan jälkeen usean kerran viikossa. Harrastan liikuntaa useasti viikossa joten se käy suht. luontevasti treenin suihkun ja saunan yhteteen.
      Tätä olen nyt tehnyt n. relu 2 kk

No tulokset:
      Seuraavana aamuna kalu seisoi kovana kuin teinipojalla (olen jo 40 ylittänyt)
      Stondikset alkoi paranemaan heti! ovat vissiin tuon lypsyn ansiota.
      Kalu alkoi heräilemään aina kesken päivääkin.

Huomaa aivan selvästi, että verenkierto on parantunut. Virtsakin katkeaa nyt kuin ruoskan sivallus lihasta pidätettäessä, kun se ennen oli tip tap tip tap.

Erään ystävättäreni kanssa vedin viime viikolla yli 3 tunnin yhtämittaisen panosession, joka ei olisi pari kuukautta sitten varmasti onnistunut. Stondikset kestää!

Kalu ei ole, lupauksista huolimatta, pidentynyt yhtään! mikä nyt ei suuresti harmita kun sitä on ihan yllin kyllin mutta paksuus, se on kasvanut hitusen ja muutenkin kalusta tullut suonikkaampi.

Jatkan tuota lypsyä vielä jonkin aikaa nähdäkseni onko siitä suurempaa hyötyä, mutta pc-lihastreeniä en lopeta koskaan. Kokemukseni on 100% positiiviset!

• Utelias

Miten sitten treenaat niitä pc lihaksia??

• Utelias

miten se "lypsäminen" tapahtuu? itse olen harjoittanut lihasta vasta n. 3 viikkoa ja kyllä se on virtsan karkailuun auttanu!!!

• Jorkki
        Utelias kirjoitti:

Miten sitten treenaat niitä pc lihaksia??

kuten pidättäisit virtsaa! seuraavalla kerralla virtsatessasi äkillisesti pysäytä pidättämällä, jos suihku katkeaa verkkaiseen on lihas heikko.
        et edes välttämättä tunne lihasta jos se on heikko.
        Jos se on vahva - niin suihku katkeaa kuin veitsellä leikaten ja kalu nytkyy lihas liikkeen tahdissa.

aloita treeni 30 lyhyellä noin sekunnin pidätyksellä, tauko, ja taas 30, tee niin pitkään kuin jaksat alussa vähemmän kasvattaen kehityksen mukaan. Kasvata määrää ajan kuluessa että teet lopulta 300 jännitystä peräjälkeen. voit myös tehdä pitkiä 10 sekunnin jännityksiä.
        Netistä löytyy kyllä ohjeita!

• Onneton
        Jorkki kirjoitti:

kuten pidättäisit virtsaa! seuraavalla kerralla virtsatessasi äkillisesti pysäytä pidättämällä, jos suihku katkeaa verkkaiseen on lihas heikko.
        Jos se on vahva - niin suihku katkeaa kuin veitsellä leikaten ja kalu nytkyy lihas liikkeen tahdissa.

aloita treeni 30 lyhyellä noin sekunnin pidätyksellä, tauko, ja taas 30, tee niin pitkään kuin jaksat alussa vähemmän kasvattaen kehityksen mukaan. Kasvata määrää ajan kuluessa että teet lopulta 300 jännitystä peräjälkeen. voit myös tehdä pitkiä 10 sekunnin jännityksiä.

voitko kertoa lypsämisestä?entä mistä ohjeet?siis eng saitteja?

• dsffdsd
        Jorkki kirjoitti:

Ai virtsatessako noita pidätyksiä pitää tehdä? Ei mulla ainakaan kestä niin kauaa, että ehtis tehdä 300!

• Jorkki
        Utelias kirjoitti:

miten se "lypsäminen" tapahtuu? itse olen harjoittanut lihasta vasta n. 3 viikkoa ja kyllä se on virtsan karkailuun auttanu!!!

tässä olis yksi ilmainen Penis enlargement saitti:
        http://www.thundersplace.com/forum/?s=

Varoituksen sana!
        Se ei ole niin yksinkertaista, että ruvetaan vaan venyttelemään tai lypsämään. Vaikkei penis mikään lihas ole niin samanlainen fysiologia toimii kuin bodauksessakin.
        Lukekaa ja opiskelkaa tarkkaan! Voi muuten tulla asiaa urologille jos tietämättänne katkotte pippelistänne verisuonia tms. ja olette kohta impotentteja :)

Ei tietnkään pc-lihasta virtsaamisen aikana tartte treenata! sillä voi testata toimivuutta.
        Väärin sitä ei voi juuri tehdä, ehkä liikaa, joka kostautuu kipeänä lihaksena.

Tuo voimakkaammat orgasmit unohtui mainitsematta.
        Jos ennen olette inisseet orkun hetkellä, kohta ulvotte täyttä huutoa :)
        ja jos vaikka erektiomitat penis enlargementilla (PE) ei kasvakkaan niin velttoon pituuteen tulee äkkiä senttikin lisää.

• M35v

Olen treenannut tätä "pc"-lihasta noin kolme kuukautta, mutta vielä en osaa "pidättää" sperman tuloa orgasmissa, vaatii paljon enemmän treeniä. Erektiot on kovempia ja kestävämpiä kuin ennen (selvästi), ja orgasmit ovat selkeästi voimakkaampia kuin ennen! Lisätietoa aiheesta muustakin peniksen kehittämisestä:

http://www.cheekycherry.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe