Ensimmäinen on jo Porissa, ja jälkimmäinen on tulossa. Tekee hyvää paikkakunnan kodinkonekaupalle. Oi että.
Markantalo + Gigantti
15
4221
Vastaukset
- Pelle Peloton
Siis mitä romua tahansa - jos vaan saa halvalla.
ja seuraava ostos sieltä on DAAMSUUGARE
ja Gigantista tuodaan sinun perheeseesi tuore --aisankannattaja
Piikki- oikein
Expertin myyjää kun provikat putoo?
- Pelle Peloton
oikein kirjoitti:
Expertin myyjää kun provikat putoo?
Ei viisasta korpia ketuta .
Olen vapaa ajattelija ja tuloni perustuvat omiin ajatuksiini.
Ajattelen vain kauppatavaran laatua ja huoltoa. Ei laatua - ei huoltoa
Panostan etukäteen tutustumalla ja vertaamalla vastaaviin tuotteisiin ja tehtyäni ostopäätöksen saan nyt nauttia laadukkaista tuotteista, sekä osaavasta huoltoketjusta-
piikki lihassasi - assiiakas
olen itse jo asioinut markantalossa. siellä on samat laatumerkit tarjolla kuin norsunluutorneihinsa kivettyneillä experteillä, mustilla pörsseillä, utuilla ja koneroilla. mutta paljon edullisempaan hintaan. maahantuojien "expert-myyjille" sponsoroimat etelänmatkat saattavat jatkossa rajoittua viron matkoiksi. ymmärrän jos te "expert-myyjät" koetatte mollata tällä palstalla uusia yrittäjiä - ei muuta kuin jaksamista teille. ja muistakaa, että matkailu ja kilpailu kumpikin avartavat!
- Rokkari
assiiakas kirjoitti:
olen itse jo asioinut markantalossa. siellä on samat laatumerkit tarjolla kuin norsunluutorneihinsa kivettyneillä experteillä, mustilla pörsseillä, utuilla ja koneroilla. mutta paljon edullisempaan hintaan. maahantuojien "expert-myyjille" sponsoroimat etelänmatkat saattavat jatkossa rajoittua viron matkoiksi. ymmärrän jos te "expert-myyjät" koetatte mollata tällä palstalla uusia yrittäjiä - ei muuta kuin jaksamista teille. ja muistakaa, että matkailu ja kilpailu kumpikin avartavat!
tiedän että esim. Digiboxi (Nokia) minkä ostin 2.viikkoa sitten oli sata euroa halvempi Markantalossa 199€ kuin Expertillä 299€. Kyseessä oli samalaite. En tiedä mihin hinnoittelu perustuu, mutta valitsin edullisemman.
- Pelle Peloton
assiiakas kirjoitti:
en ole myyntimies enkä kauppias, kaupassa olen asiakas ja sieltä ostan mistä saan edullisimmin laadukasta tuotetta. ja jos on ihan mahottoman vimpaimpaimen tarve niin teen sen itse ja tarvittaessa haen sille suojaukset. ja ei kun tuotantoon.
- Rokkari
Rokkari kirjoitti:
tiedän että esim. Digiboxi (Nokia) minkä ostin 2.viikkoa sitten oli sata euroa halvempi Markantalossa 199€ kuin Expertillä 299€. Kyseessä oli samalaite. En tiedä mihin hinnoittelu perustuu, mutta valitsin edullisemman.
terve kilpailu on hienoa. Odotan myös mitä Gigantin tulo tulee merkitsemään.
- Mää
Markantulon tulo Poriin ei minua haittaa - päinvasoin. Gigantti on kuitenkin eri asia. Sieltä saa tuotetta halvalla, mutta huolto ja takuu jääkin sitten puolitiehen. Lieneeköhän sen kaikista tuotteista edes löytyä suomenkielisiä ohjeita?
En ole mikään kodinkonekauppias, vain tavallinen asiakas. Ostan kuitenkin tärkeimmät tuotteeni aina mieluummin pienestä ja asiantuntevasta liikkeestä. Siellä saa hyvän palvelun, kunnon takuun ja tarvittaessa huollon. Samalla rahani eivät mene ylikansalliselle yhtiölle, vaan paikalliselle liikkeelle. No, esim. Expert ei tuohon jälkimmäiseen perusteeseen sovellu, mutta muuten ko. liikkeessä on asiat kunnossa.- Rokkari
samalla tavalla kuin esim. Hobby hallissa. Eli paikallisilla tv-huoltoliikkeillä.
- Kauko Säädin
Eikö se ole laitteiden maahantuojienkin etu, kun antavat samalle paikkakunnalle edustuksia usealle yrittäjälle? Jos Porissa viisi jälleenmyyjää myisi saman valmistajan televisioita, niin siinä syntyisi jo todellista kilpailuakin. Ei niinkään siinä että yksi liike myy Sonya, toinen Philipsiä, ja kolmas JVC :tä. Noissa uusissa firmoissa myydään lähes kaikkia tunnettuja merkkejä, hyvä niin.
Olen myös sitä mieltä, että Expert-hemmojen pitäisi maksaa Kanarian matkansa omasta rahapussistaan eikä minun kukkarostani. - Jep
Ja minne?
- idioottiiiiiii
missä porissa on markantalo ja mitkä ovat aukioloajat?
- idioottipaskaaaa
Kuka kikkelinlipoja on kaivanut vuoden 2004 aloituksen esille taas?
- lkansgösfdgdfsgdfg
porissa on nykyään kaksi giganttia ja se pienempi on entinen markantalo
- Kuuluisa shoppi
Niin tämä giiganttihan on se kuuluisa "Haamuteeveen" myyjä. Satakansan päätoimittaja loihe lausumaan tämän kuvaavan nimityksen muutama vuosi sitten, kun oli mennyt ostamaan philipsin töllöä tarjouksen mukaan, niin hyllyssä oli kyseisen tarjousmallin kohdalla pelkkä aukko ja iso hintalappu. Ei oo ei tuu. Vähän kalliimmalla olisi tosin saanut "tsingtsangtsung" merkkisenä huomattavasti paremman :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618