ILLODINiä finneihin

toimii!!!

kantsii kokeilla, ihonalaisetkin kuivuu kun pari krt päivässä parina päivänä peräkkäin käyttää. haju ei kyllä ole paras, mutta kun se kuivattaa jopa keltapäiset finnit. ei ole kokemusta oikeasta aknesta/illodin.

13

6920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanki

Joo-o, hankaappa ensin tiiliskivellä naama "puhtaaksi" ennen ku peset kasvos illodiinillä.

• nasu

joo se tosiaan auttaa, mutta samalla kuivattaa ihoa rankasti, että kannattaa, muistaa kosteuttaa naamaa, ettei tule pintakuivuutta, jolloin finnit eivät pääse ulos.

• toimii!!!

ei kantsi koko kasvoja mennä voitelee vaan paikallisesti esim. pumpulipuikolla tms.

• toimii!!!

illodin kantsii ostaa jostain ns. halpakaupasta.
      hintakysymys: halpis 3,30e/ S-Market 5,30e

• Cherri

se kyl toimii,oon kokeillu monta kertaa..:)

• !!!

Illodin jättää näpyt punaisiksi. Kannattaa käyttää esim. septidiniä yms. desinfioivaa ainetta (apteekista)

• Older

Nuin nyrkkisäännöksi:

kaikki missä on alkoholia, kuivattaa. Kun sitä täköttiä laittaa näpyn päälle, näppy kuivaa.

Mutta pitää varoa: Kun iho kuivaa liikaa, bakteerit ja epäpuhtaudet pääsevät helpommin ihon suojakerroksen läpi ihonalaiskerrokseen. (siis just ne bakteerit siinä näpyn sisällä)

ja sinne kun ne pääsee muhimaan niin se on menoa.

• tietämätön

Illodin ja miten sen tunnistaa, ja mistä sitä voi ostaa? Paljonko maksaa? Kuivaako se ihoa kauheesti, ku mulla on muutenkin aika kuiva iho? TOIMIIKO SE IHA OIKEESTI? Miten pakkauksen tunnistaa?!

• Että

Illodin on suuvesi!

• sitä

ostaa lähes joka kaupasta,varmimmin vähän suuremmista kuin pienestä nurkkakaupasta.
        Hakeudut vain sinne hammastahnojen ja suuvesien luokse,sieltä sen löydät.Samoin se löytyy apteekista.
        Hinta ei päätä huimaa.
        Itse kyllä käytän mielummin Dalacinin linimenttiä.

• suoraan
        sitä kirjoitti:

ostaa lähes joka kaupasta,varmimmin vähän suuremmista kuin pienestä nurkkakaupasta.
        Hakeudut vain sinne hammastahnojen ja suuvesien luokse,sieltä sen löydät.Samoin se löytyy apteekista.
        Hinta ei päätä huimaa.
        Itse kyllä käytän mielummin Dalacinin linimenttiä.

finniin eikä tartte läträtä pitkin lättyä. saattaa ruveta hipiä kuivaan. ja voi sitä käyttää etiketin takana olevan ohjeen mukaan myös suuvetenä. mutta voi niitä hampaita pestä myös fluoritahnan kans, ja lopuksi sylkemällä suu tyhjäks niin jää fluori vaikuttaan hiukan pitemmäks aikaa. siis ei vesihuuhtelua!

• Anonyymi

80luvulla jo mummo ties ton,mun ihottumaan illodinia. Auttoi.

• Anonyymi

Loistoaine ihon hoitoon harmi kun monet kaupat lopettaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2444
    2. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      57
      2274
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      2163
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      16
      1969
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      82
      1675
    6. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      23
      1314
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1279
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1224
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1033
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      29
      918
    Aihe