ILLODINiä finneihin

toimii!!!

kantsii kokeilla, ihonalaisetkin kuivuu kun pari krt päivässä parina päivänä peräkkäin käyttää. haju ei kyllä ole paras, mutta kun se kuivattaa jopa keltapäiset finnit. ei ole kokemusta oikeasta aknesta/illodin.

13

6986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanki

Joo-o, hankaappa ensin tiiliskivellä naama "puhtaaksi" ennen ku peset kasvos illodiinillä.

• nasu

joo se tosiaan auttaa, mutta samalla kuivattaa ihoa rankasti, että kannattaa, muistaa kosteuttaa naamaa, ettei tule pintakuivuutta, jolloin finnit eivät pääse ulos.

• toimii!!!

ei kantsi koko kasvoja mennä voitelee vaan paikallisesti esim. pumpulipuikolla tms.

• toimii!!!

illodin kantsii ostaa jostain ns. halpakaupasta.
      hintakysymys: halpis 3,30e/ S-Market 5,30e

• Cherri

se kyl toimii,oon kokeillu monta kertaa..:)

• !!!

Illodin jättää näpyt punaisiksi. Kannattaa käyttää esim. septidiniä yms. desinfioivaa ainetta (apteekista)

• Older

Nuin nyrkkisäännöksi:

kaikki missä on alkoholia, kuivattaa. Kun sitä täköttiä laittaa näpyn päälle, näppy kuivaa.

Mutta pitää varoa: Kun iho kuivaa liikaa, bakteerit ja epäpuhtaudet pääsevät helpommin ihon suojakerroksen läpi ihonalaiskerrokseen. (siis just ne bakteerit siinä näpyn sisällä)

ja sinne kun ne pääsee muhimaan niin se on menoa.

• tietämätön

Illodin ja miten sen tunnistaa, ja mistä sitä voi ostaa? Paljonko maksaa? Kuivaako se ihoa kauheesti, ku mulla on muutenkin aika kuiva iho? TOIMIIKO SE IHA OIKEESTI? Miten pakkauksen tunnistaa?!

• Että

Illodin on suuvesi!

• sitä

ostaa lähes joka kaupasta,varmimmin vähän suuremmista kuin pienestä nurkkakaupasta.
        Hakeudut vain sinne hammastahnojen ja suuvesien luokse,sieltä sen löydät.Samoin se löytyy apteekista.
        Hinta ei päätä huimaa.
        Itse kyllä käytän mielummin Dalacinin linimenttiä.

• suoraan
        sitä kirjoitti:

ostaa lähes joka kaupasta,varmimmin vähän suuremmista kuin pienestä nurkkakaupasta.
        Hakeudut vain sinne hammastahnojen ja suuvesien luokse,sieltä sen löydät.Samoin se löytyy apteekista.
        Hinta ei päätä huimaa.
        Itse kyllä käytän mielummin Dalacinin linimenttiä.

finniin eikä tartte läträtä pitkin lättyä. saattaa ruveta hipiä kuivaan. ja voi sitä käyttää etiketin takana olevan ohjeen mukaan myös suuvetenä. mutta voi niitä hampaita pestä myös fluoritahnan kans, ja lopuksi sylkemällä suu tyhjäks niin jää fluori vaikuttaan hiukan pitemmäks aikaa. siis ei vesihuuhtelua!

• Anonyymi

80luvulla jo mummo ties ton,mun ihottumaan illodinia. Auttoi.

• Anonyymi

Loistoaine ihon hoitoon harmi kun monet kaupat lopettaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe