Turvatarkastus vartalollani

Vartijoiden kesken

Olin tullut pari kuukautta sitten yhtiön palvelukseen ja viihtynyt todella hyvin. Koulutusta on kuulemma ollut jatkuvasti ja taas on tulossa ensi viikolla, turvatarkastusta.

Sain paikan hälytysvartijana ja ajelen hälytyksiä parin muun miespuolisen kanssa. Olen ainut tyttö firmassa tällä hetkellä.

Lauantaiaamuna herätyskello soi seitsemältä ja nousin hitaasti valuen kohti keittiötäni. Avasin puhelimen keitettyäni kahvit, puhelin ilmoitti viestin saapuneeksi. Viesti oli lähimmältä esimieheltäni Tonilta, hän muistutti vain koulutuksen ajasta.

Toni opetti mut talon tavoille ja opasti aina kun kysyin neuvoa. Meillä synkkas hyvin ja nauroimme paljon. Toni oli kihloissa, sen sain selville ja ajattelin jättää asian vain työsuhteeksi.

Kävin suihkussa ja söin kevyen aamupalan. Koska oli kesä ja tulossa kuuma päivä, laitoin vain addun punaiset sortsit ja punaisen topin ilman mitään alusvaatteita. Koulutuksessa kuitenkin pitää olla työvaatteet, joten ei se haittaa.

Rullaluistelin koulutuspaikkaa kohti kun näin Tonin auton edelläni. Toni kurvasi pihaan sporttiautollaan.

Mies on n. 190 cm, vaalea ja urheilullisen lihaksikas. Itse olen 178 cm, vaalea ja omasta mielestäni urheilullinen myös.

Koulutuksen alkaessa muistin unohtaneeni työpaidan kuivausrumpuun. Minun oli pakko pukea kesähaalarit.

Seistiin rivissä ja pomo määräsi parit. Toni määrättiin minun parikseni, koska hän oli esimieheni ja kollegat eivät keskittyisi olennaiseen tarkastaessaan mua. Kyllä se mulle sopi, tottakai ;)

Halli oli iso ja levittäydyimme koko alalle. Tonilla oli suorat housut ja pikee paita, firman varusteita. Minä tutkin ensin Tonin.
Toinen pareista jemmas vuorollaan jotain vaatteisiinsa ja toinen etsi niitä.

"Seinää vasten kädet sivuille!", komensin Tonia.
"Jalat leveämmälle!"
Aloitin ylävartalosta ja tutkin joka kohdan perusteellisesti. Käteni arkaili lähestyessään haaroväliä. Mietin vain Tonin herkullista kalua. Kasvot varmaan hehkuivat punaisena kun nostin kättä reidellä kohti nivusia.

Nyt ainakin tiesin kummassa lahkeessa Tonin kalu oli. Samalla löysin piilotetun veitsen.

Vuorot vaihtui esineen löydyttyä.

Juomatauolla piilotin veitsen toppini alle rinnan alle.

"Seinää vasten! Jalat levälleen! Kädet selän taakse!"
Toni tuli taakseni ja tunsin kuinka etumus hipaisi käsiäni.
"Kädet sivuille!"

Toni puristeli joka kohdan pohkeista reisiin. Kädet nousi koko ajan vaativana ylemmäs. Yritin pidättää huohotustani. Ohuet haalarit olivat kiinni ihollani. Kädet siirtyivät pakaroilta sivuille, liukuivat vatsalle ja alaspäin. Värähdin kun toinen käsi kosketti pienesti haaroväliäni.

Toni avasi haalarin vetoketjun alas asti auki. Sormi hipaisi häpyäni. Peppuni nykähti hieman taakse, Tonin etumukseen. Käsi liikkui paljaalla vatsallani tutkien ja nousten ylemmäs.

"Älä suutu, Veera.", samassa miehen käsi tunnusteli rintojani hellästi tutkien. Voin kuvitella kuinka kovat nännini olivat miehen sormissa.

"Taisin löytää jotain." Tonin käsi liukui toppini alle ja löysi veitsen. Toni kosketti kyllä tarkoituksella nänniäni, koska käsi viipyi sekunnin liika kauan rinnallani.

Ei se mitään, se tuntui hyvältä...

Koulutuksessa oli vielä pari tuntia muuta ennenkuin pääsimme pois.

Lähdin luistelemaan kotiin vietyäni haalarit kaappiini. Yritin luistella nopeasti koska pimpsani oli hiukan kostunut ja pieni tumma kohta oli housuissani...

Toni odotti mua levähdyspysäkillä kotimatkani varrella ja tarjosi kyytiä kotiin. Suostuin.

Päästyämme pihaani kysyin ottaisiko Toni mitään juotavaa, kun oli niin kuumakin. Mies nousi autosta.

Otin sukat vielä pois ennenkuin astuin hiekalle.
Luistimet ja sukat kädessä astelin edellä ovelleni. Automatkalla huomasin Tonon sortseissa pienen pullotuksen. Miehellä ei ollut kuin sortsit, ei paitaa.

Laskiessani luistimet maahan peppuni kosketti Tonia. Tonin kädet laskeutuivat lanteilleni.
"Anna vain ne luistimet mulle..."

Katsoin miestä silmiin ojentaessani luistimia.

Samassa kun ulko- ovi napsahti kiinni, tunsin Tonin ihollani. Mies hyväili häpyäni ja tissejäni intohimoisesti. Huulet suutelivat niskaani miehen ollessa vielä takanani.
"Mä olen halunnut sua siitä asti kun astuit firman ovesta sisään...", Toni huohotti ja suuteli ahnaasti niskaani ja kaulaani.

Mies nosti topin pääni yli ja jatkoi suutelemista selälläni. Toni laskeutui polvilleen taakseni ja alkoi riisua sortsejani. Kuulin kuinka miehen omat sortsit lähti salamana päältä.

Nojasin eteisen seinään peppu Tonille tarjolla. Sortsini olivat vasta nilkoissa kun kieli porautui alapäähäni. Kädet vaativat peppuani lähemmäs Tonia ja mies veti mua lanteista kasvojaan vasten.

Kieli ei kiimassaan pysynyt aivan hallinnassa ja seikkaili välillä ryppyreiällänikin. Tiputin sortsit nilkoistani maahan ja levitin haarojani.
"Mmmmhhh...onko tää...tarkastuuuus!", sopersin miehen nuollessa mua.

Samassa tunsin kuinka lämmin kanki työntyi märkään pimppaani. Inisin mielihyvästä ja mietin kuinka kovasti tuo mies oli mua halunnut koko tämän ajan. Nyt tuo 30- vuotias kulli pääsi tiukkaan 19- vuotiaan pesään.

Olin jo välillä ilmassa kun mies piti mua lanteista ja nussi kiimassa mua takaa.

"Tuu mun sängylle...tuu Toni."

Toni rauhoittui ja asteli perässäni sängylle. Menin selälleni ja Toni alkoi nuolla jalkoväliäni vähintään yhtä kovalla tarmolla kuin äsken.



jatkuu later...


__________________________________________________

4

11943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka

      tää on ihan sikahyvä!! sun on pakko tehä jatkoa ja pian!! tää on niin jättebra!

      • plum

        JATKA, TÄÄ ON HITTI TARINA!! PARAS AIKOIHIN!!! SUSSA ON AINESTA


      • hot
        plum kirjoitti:

        JATKA, TÄÄ ON HITTI TARINA!! PARAS AIKOIHIN!!! SUSSA ON AINESTA

        Kerro nyt loppu... lukiessakin kostuu...


      • hotgirl
        hot kirjoitti:

        Kerro nyt loppu... lukiessakin kostuu...

        tässä rupee oikeesti itekin kostuun,täpähtu mulle sama juttu mun oman open kans ja bestis yllätti,mutta tuli mukaan...(bestis on poika)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe