stringit

mies 18

Käytätkö stringejä? kerro ikäsi! kiihotun stringeistä ihan järkyttävästi ja jos nään sellaiset minulla alkaa ottaa eteen!! näetteks te uimahallin pukuhuoneissa paljon naisten käyttävän stringejä???

12

7913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

      kyllä niitä näkyy.. mitä mieltä muut on?

    • N_84

      Mitä kummallista muka on stringeissä? Itse oon käyttäny jo pari vuotta pelkästään niitä. En oo älynny, et se ois jotenkin harvinaista..? Oon luullu, ettei kukaan niistä erityisesti jaksa kiihottuakaan, kun ne on mulle ainakin niin itsestäänselvyys...
      Suorastaan välttämättömät urheillessa ja juhlavaatteiden kanssa -ei tunnu eikä näy läpi. Mun käsityksen mukaan tosi moni ainakin meistä nuoremmista naisista käyttää. Toki on niitäkin, jotka ei tykkää yhtään.

      • kirjoittaja

        no kun ei miehet nää koskaan stringejä missään livenä... tidäks käyttääkö vanhemmat naiset? ja kiitti vastauksesta


      • N_84
        kirjoittaja kirjoitti:

        no kun ei miehet nää koskaan stringejä missään livenä... tidäks käyttääkö vanhemmat naiset? ja kiitti vastauksesta

        Ainakin oma ystäväni (saman ikäinen) sanoi, ettei halua käyttää stringejä, kun peppu ei oo kuulemma tarpeeksi hyvän muotoinen, eli sekin voi olla syynä.. Vanhemmista naisista en osaa sanoa. Ainakin mutu-tuntuma on, etä ikääntyvät naiset ovat hieman konservatiivisempia näissä asioissa..(?)
        Tästähän kehittyi syvällinen keskustelu.;) Siitä vaan, kuule, naiskokemuksia hankkimaan, niin johan alkaa stringejä näkyä!;)


      • kysymys
        N_84 kirjoitti:

        Ainakin oma ystäväni (saman ikäinen) sanoi, ettei halua käyttää stringejä, kun peppu ei oo kuulemma tarpeeksi hyvän muotoinen, eli sekin voi olla syynä.. Vanhemmista naisista en osaa sanoa. Ainakin mutu-tuntuma on, etä ikääntyvät naiset ovat hieman konservatiivisempia näissä asioissa..(?)
        Tästähän kehittyi syvällinen keskustelu.;) Siitä vaan, kuule, naiskokemuksia hankkimaan, niin johan alkaa stringejä näkyä!;)

        mikä sun fantsia o? mun on uida alasti naisen kanssa ja harrastaa seksii! no millainen se sun takapuoles on, jos sä käytät stringejä?


      • N_84
        kysymys kirjoitti:

        mikä sun fantsia o? mun on uida alasti naisen kanssa ja harrastaa seksii! no millainen se sun takapuoles on, jos sä käytät stringejä?

        ...Taitaa mennä aika henkilökohtaseksi noi kysymykset... Siis ei nyt millään pahalla, mut ootko tosiaan 18...? Enköhän valaissut sua jo tarpeeksi alushousujen ihmeellisestä maailmasta. Mun fantasiat (tai peppu)ei nyt tälle julkiselle palstalle kuulu. Yhä edelleen kehoitan sua hankkimaan ihan omakohtaisia kokemuksia eri mallisia pikkuhousuja käyttävistä naisista. Se on parasta oppia se.
        Kipaisepa jo vaikka heti ens viikonloppuna pois siitä koneen äärestä, niin todennäkösyydet toteuttaa toikin fantasia kasvaa kummasti!
        Tsemppiä!
        P.S. Vedessä naiminen on hieman hankalaa, kun vesi aiheuttaa ylimääräistä kitkaa. Tosin eri asentoja on helppo koittaa, kun se kannattelee kivasti...;)


      • Eetu
        N_84 kirjoitti:

        ...Taitaa mennä aika henkilökohtaseksi noi kysymykset... Siis ei nyt millään pahalla, mut ootko tosiaan 18...? Enköhän valaissut sua jo tarpeeksi alushousujen ihmeellisestä maailmasta. Mun fantasiat (tai peppu)ei nyt tälle julkiselle palstalle kuulu. Yhä edelleen kehoitan sua hankkimaan ihan omakohtaisia kokemuksia eri mallisia pikkuhousuja käyttävistä naisista. Se on parasta oppia se.
        Kipaisepa jo vaikka heti ens viikonloppuna pois siitä koneen äärestä, niin todennäkösyydet toteuttaa toikin fantasia kasvaa kummasti!
        Tsemppiä!
        P.S. Vedessä naiminen on hieman hankalaa, kun vesi aiheuttaa ylimääräistä kitkaa. Tosin eri asentoja on helppo koittaa, kun se kannattelee kivasti...;)

        joo eipä toi taida olla vielä 18w toi aiheen aloittaja. Jos vielä palataan noihin stringeihin niin voin mä myös omakohtaisesta kokemuksesta kertoa että kyllähän ne naiset käyttää joo aika paljon nykyaan stringejä, ainkain ne naiset jotka ovat mun kanssa "heilastelleet". Itse pidän stringejä todella seksikkäinä vaatekappaleina. :) ja mustat varsinkin on tod.seksyjä... ;)


    • sexy girl

      ...mä käytän stringejä!!! mul on joka päivä stringit jalassa...muuten mul ei taidakaa olla muita alkkareita ku stringejä!

      • Anonyymi

        Miksi pitää sitten pukeutua niin että vaatteet ihoa myöten ettei saa mitään näkyä?
        Ei kai sitä missään missikisoissa olla jos on töissä,koulussa jne


    • Anonyymi

      Käytän stringei. Oon 13

      • Anonyymi

        Mikö snäppi


    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://6522333.com/H/g7F2 👈

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe