Suunnittelemme viettävämme ensi syksynä kuukauden tai kaksi omatoimilomaa perheen kanssa (2 aikuista 3 lasta). Onko mitään käsitystä Mauritiuksen tarjonnasta? Talon vuokrausta suunnittelemme tai hotellia, joka suht edullinen mutta kuitenkin mukava (mielellään kylppäri keittiö 2 huonetta). Mikähän on hintataso tai osaako kukaan suositella vuokrattavaa taloa tms.? Mistä kannattaisi tiedustella?
Mauritiukselle omatoimisesti perheen kanssa?
4
674
Vastaukset
- Päivi
Jos osaat englantia, niin pane ihmeessä kysymyksesi www.lonelyplanet.com sivuille "tjorn tree". Olen saanut sieltä todella hyviä vinkkejä. Mauritiuksella on kuulemma hyviä ja edullisia B&B -paikkoja, mutta kun teitä on lähdössä koko perhe, niin ne tuskin kiinnostavat.
- pesaa
Omatoimisesti lennot varattu ja kylläkin hotelli etukäteen Lähtö 08.02...... Tarkoitus olis tutkia asuntojen ja yleensäkin majotuksien vuokra hintoja ensi talven varalle (2kk)
- minä vain
Tässä yksi hyvä vaihtoehto:
http://www.ocean-villas.com/
Mauritiuksen nettisivuilta www.mauritius.net ja www.mauritius-info.com kysymällä saattaisi myös löytyä apua
nimim.juuri mauritiukselta palannut- Morsian 11/08
Hei,
Voisitko kertoa tarkemmin kyseisestä Ocean-Villas hotellista? Löysin hotellin netistä ja ainakin nettisivut näyttävät hyvälle, merenranta sviitti vain 150€/yö! ja oma uima-allas käytössä. Osaatko sanoa sopiiko hotelli häämatka kohteeksi? Olisiko sinulla muuten plussia/ miinuksia hotellista ja sen palveluista? Olisin kiitollinen kaikesta infosta! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882