sanokaapa mikä on mielestänne paras Uuno Turhapuro elokuva? itseni mielestä ensimmäinen turhapuro elokuva eli nimeltään Uuno Turhapuro.
paras turhapuro
11
6875
Vastaukset
- tpuro
elokuva on mun mielestä Uuno Turhapuro presidenttinä (muistinkohan tuon elokuvan nimen oikein? :) ja toinen hyvä on Uuno Turhapuro kaksoisagenttina.
- uuno
Omasta mielestäni paras uuno on, uuno armeejan leivissä !
- moxu
Nerokkaasti uunolandia-huumorin ja sotilasfarssien perinnön risteyttänyt Uuno armeijan leivissä on sarjan huippu. Ja myös katsotuin, eli tässä kohtaa kysyntä kohtasi laadun pyramidin kärjessä...
- kurko
Lottovoittaja Uuno Turhapuro.
- bronsu
Ensimmäinen Uuno on ehdottomasti paras.
- Hep
On epäilemättä Levottomat Uunot 3, jossa leveäleuka-Uuno sekaantuu naimisissa olevaan naiseen..
Kaikki muut Uunot on ihan hyviä. - Daavid Goljat
Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla - vai miten se nimi menee - on ihan suvereeni.
- uuno on en tiedä
kaikki muut uunot on hyviä paitsi pisnismies
- Anonyymi
uuno on en tiedä kirjoitti:
kaikki muut uunot on hyviä paitsi pisnismies
Paras on Uuno presidenttinä, on älykkäämpi kuin nykyinen sale
- Anonyymi
Paras Turhapuro-leffa on se, joka jätettiin tekemättä. En ole oikein ikinä innostunut Uunoista.
Ehkä Tupla-Uuno, Uuno kaksoisagenttina ja Uuno Helsingin herra. Nykyään sanoisin myös Uuno Espanjassa ja Uuno armeijan leivissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865