Hei
Ilokseni työpaikallani kukkii lohikäärmepuu:-)
Kukkiva lohikäärmepuu
7
833
Vastaukset
- Aliina
Kukkiiko se? En oo kuullukkaan.
Kukkisipa minunkin, niin näkisin! :)- Tiina
Otettiin valokuviakin. Tietääkö muuten joku jotain lehteä tai nettisivua jonne voisi moisesta ihmeestä kertoa. Nyt on jo kukat melkein kokonaan kukkineet. Yhdessä kukkavarressa on vielä nuppuja. En tiedä aukeavatko.
- Tiina
Moikka
Huomasin nuppujen taas auenneen. Ilmeisesti aukeavat, kun aurinko häippäsee. Tosi mielenkiintoista. - työmaalla
Tiina kirjoitti:
Moikka
Huomasin nuppujen taas auenneen. Ilmeisesti aukeavat, kun aurinko häippäsee. Tosi mielenkiintoista.Meidänkin työpaikalla kukki lohikäärmepuu -siinä oli valkoiset pallomaiset kukat ja 'haisi' tosi voimakkaalle,ei siinä huoneessa voinut olla.Otin myös niistä kuvia,voi kun saisi laitettua tänne.
- tiinu
työmaalla kirjoitti:
Meidänkin työpaikalla kukki lohikäärmepuu -siinä oli valkoiset pallomaiset kukat ja 'haisi' tosi voimakkaalle,ei siinä huoneessa voinut olla.Otin myös niistä kuvia,voi kun saisi laitettua tänne.
Itsellä on useita traakkeja ja eivät ole kukkineet. Onko tietoa, miten saisi kukkimaan??
- helpostihanse
työmaalla kirjoitti:
Meidänkin työpaikalla kukki lohikäärmepuu -siinä oli valkoiset pallomaiset kukat ja 'haisi' tosi voimakkaalle,ei siinä huoneessa voinut olla.Otin myös niistä kuvia,voi kun saisi laitettua tänne.
http://tinypic.com/
Kuva tuonne ja linkki tänne.
- kukankasvattaja
Nyt näin sen ihmeen, että lohikäärmekukka oli yllättäin tehnyt ehkä piankin kukkivan rypäleen! Lohikäärmekukka on yhdeksän vuotias ja monta kertaa leikattu latvasta ja uusia alkuja kasvatettu. Nyt tämä vanhin yllätti! Uskomaton ja innostava seurattava! Tuoksukin on kuulema hurmaava!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621